Dag 228 – Een ervaring tot stand brengen of mezelf tot stand brengen

Bij de suggestie van een you tube chanel waarin we delen als onszelf, komt in mij naar boven: ik zou niet weten wat ik kan delen waar een serie over te maken is. Wat heb ik te delen? Ik heb niets te delen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken ‘Wat heb ik te delen? Ik heb niets te delen’, ik zou niet weten wat ik kan delen waar een serie over te maken is’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren en geloven in de gedachten ‘Wat heb ik te delen? Ik heb niets te delen’, ik zou niet weten wat ik kan delen waar een serie over te maken is’.

Emotie: Verdriet

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verdriet te ervaren door participatie in de gedachten ‘Wat heb ik te delen? Ik heb niets te delen’, ik zou niet weten wat ik kan delen waar een serie over te maken is’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de ervaring van verdriet te geloven waardoor ik inderdaad denk en geloof dat ik niets te delen heb waar ik een serie over kan maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf als warrig en onsamenhangend te ervaren, waarin ik geen lijn zie in wat ik aan het doen ben, of eigenlijk wel een lijn zie, maar niet zie hoe ik die lijn in een serie onder woorden zou kunnen brengen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat het toch interessant is wat ik te delen heb, aangezien het steeds hetzelfde is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat steeds hetzelfde saai is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat het me nooit gaat lukken om mezelf te laten zien en te delen.

Wat me brengt bij een volgend karakter: ik wil niet gezien worden.

Consequentie:

Moe, loom, zwaar, traag, niets tot stand brengend.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een ervaring van moe, loom, zwaar, traag en niets tot stand brengend in mezelf tot stand te brengen, in plaats van zelf te gaan staan en zelf te bewegen.

Ik realiseer me dat als ik in staat ben om een ervaring van niets tot stand brengend in mezelf tot stand te brengen, ik ook in staat ben om deze ervaring van niets tot stand brengend in mezelf te stoppen. In het stoppen kom ik tot stand, sta ik op.

Ik stel mezelf ten doel door te gaan met het stoppen van participatie in ervaringen en gedachten in mezelf, zonder verder enig belang te hechten aan een uitkomst waarin ik juist wel of juist niet gezien word.

Gratis interviews:

http://eqafe.com/p/quantum-mind-self-awareness-step-1

http://eqafe.com/p/quantum-mind-self-awareness-step-2

————————————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

Geef een reactie

