Dag 229 – Beginnen bij het Begin

Ik zie in mezelf een patroon om ergens middenin te starten. Een voorbeeld in het verleden hiervan is van destijds op de middelbare school. Ik volgde het atheneum, en in klas 4 kies je dan een vakkenpakket, genaamd A of B, waarin A meer de talen inhoudt en B meer de exacte vakken zoals natuur-, wis- en scheikunde. Ik zat er een beetje tussenin, dus het werd een B-pakket met wat A-aanvulling. In een B-pakket zat geen economie 2, wat ook wel handel genoemd wordt. Dit wilde ik wel graag voor het geval ik later een eigen bedrijfje of iets zou willen starten, en ik de administratie zelf zou kunnen toepassen. Door de constructie van het vakken-pakket wat ik had gekozen, miste ik een heel jaar economie 2 wat ik in de grote vakantie zelf moest inhalen zodat ik kon instromen bij het volgende jaar. Zo was het opgezet. dat heb ik gedaan, en ik kon het net steeds bijhouden, maar ik heb de basis hierdoor nooit helemaal goed begrepen. Ik kon meekomen, haalde net 6-jes (is net voldoende), snapte op het moment waar ik mee werkte, maar ik miste nog steeds basis.

Hetzelfde zie ik nu gebeuren met de interviews van de Quantum Self Mind Awareness. Ik weet ongeveer waar het over gaat, kan steeds invallen, snap de informatie die in interviews gegeven wordt als ik er 1 luister later uit de serie, maar mis steeds de basis en kan het daardoor ook niet zelf verwoorden. Aangezien de interviews elkaar snel opvolgen, en ze natuurlijk steeds opnieuw gekocht moeten worden, en er ook de hele tijd andere interviews komen, raak ik steeds verder van het begin af.

Iemand stuurt me af en toe een gift uit de Quantum Mind Self Awareness serie, waarin diegene bij het begin begonnen is en steeds de opvolgende geeft (ik heb nu tot en met nummer 8 ontvangen; 1 en 2 zijn gratis). Bij het begin begonnen dus. Heel cool. Dus afgelopen week zag ik dat ik nummer 1 en 2 had opgeladen op mijn mp3 spelertje, en aangezien ik alle anderen erop geluisterd had…ben ik begonnen lol met de QMSA serie. En het is zo ondersteunend! Om bij het begin te beginnen, ook al begin ik ‘nu pas’ bij het begin. Om de term Quantum Mind te begrijpen.

Quantum-mind-self-awareness-step-1

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat ik wel middenin kan vallen, dat ik de informatie onderweg wel oppak.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb weerstand te ervaren om bij het begin te beginnen als ‘de groep’ al verder beweegt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het gevoel te krijgen achter te lopen en het niet meer bij te houden als de groep verder beweegt in het produceren van interviews en ik nog niet eens de eerste geluisterd heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn gevoel van achter lopen en het niet meer bij houden te geloven en te gebruiken als excuus om niet meer bij het begin te hoeven beginnen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik kan achter lopen bij een groep, in plaats van in te zien dat ik achter mezelf aanloop als ik niet een en gelijk met mezelf beweeg maar mijn hoofd vooruit steek om bij de groep proberen te blijven en zelf als werkelijk fysiek begrip nog niet bij het begin begonnen ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb direct bij het begin te beginnen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb weerstand te hebben ervaren tegen de structuur van de serie in de Quantum Mind Self Awareness interviews, waarin de Geest als structuur wordt uitgelegd zodat deze gestructureerd kan worden ingezien, zelfvergeven en kan worden gecorrigeerd door mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb weerstand te ervaren tegen structuur, waardoor ik mezelf steeds als warrig en vaag ervaar van wel klokken horen luiden maar de klepel niet kunnen vinden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te definieren als iemand die niet bij het begin begint door een ervaring op de middelbare school die niet anders op te lossen was destijds, in plaats van in te zien dat dit eigenlijk de enige situatie is waarin ik werkelijk niet bij het begin begonnen ben, en in alle andere studies wel, maar in mijn ervaring ben ik er steeds achteraan blijven lopen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb nu pas te zien dat ik de basis nooit heb kunnen begrijpen, aangezien die nooit is aangereikt, waarin ik de basis bedoel van hoe we werkelijk in elkaar zitten, waardoor ik een algemene ervaring heb van achter de feiten aanlopen en steeds niet exact kunnen verwoorden hoe ik in elkaar zit, waarin ik nu zie dat dat niet gekund heeft, dat ik nu pas werkelijke informatie tot mijn beschikking heb over hoe ik als mens in elkaar zit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf in het geloof in ergens achteraan lopen, weg te houden bij het werkelijk begrijpen van hoe ik in elkaar zit en bij het begin te beginnen en gestructureerd te werken met mezelf door te starten met het luisteren van interview nummer 1 en 2 en zo verder van de Quantum Mind Self Awareness.

Ik stel mezelf ten doel te beginnen bij het begin, door te luisteren naar de Quantum Mind Self Awareness interview serie vanaf het begin en hierin gelijk te lopen met mezelf in begrip van hoe ik in elkaar zit, zodat ik mezelf effectief kan inzien, stoppen, zelfvergeven en corrigeren in participatie in de Geest, totdat ik een werkelijk fysiek begrip heb van mezelf en mezelf een en gelijk als het fysiek als de adem beweeg.

Ik stel mezelf ten doel een serie vlogs te maken waarin ik Begin bij het Begin en mijn reis in het begrip van mezelf als mens beschrijf waarin ik het luisteren naar de interviews van de Quantum Mind Self Awareness als leidraad gebruik.

Quantum-mind-self-awareness-step-2

—————————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

Geef een reactie

