Dag 237 – Expressie en de Darm – Zelfvergevingen op Buik en Taille

Reptilians-replicating-the-feminine-beingness-part-1-part-103

Dag 232 – Expressie en de Darm – Ervaring van Onmacht

Dag 233 – Expressie en de Darm – Patroon Verwachting Geloof

Dag 234 – Expressie en de Darm – Eten Klaarmaken

Dag 236 – Expressie en de Darm – De Buik en Taille in de Media

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat een vrouwenlichaam een slanke taille en brede(re) heupen moet hebben en te denken dat een vrouwenlichaam ‘zo hoort te zijn’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat een slanke taille en platte buik aantrekkelijk en mooi is, en een dikke buik met weinig taille niet aantrekkelijk en mooi is, in plaats van in te zien dat dit een plaatje is welke zo geprogrammeerd is via de media als zijnde aantrekkelijk, welke dus aantrekt, wat hier betekent dat er een polariteit wordt aangetrokken en dat er geld wordt aangetrokken met mooie plaatjes, in plaats van in te zien dat hetgeen wat werkelijk aantrekt, is het geest bewustzijn systeem welke strakker wordt aangetrokken en zo het fysieke leven verstikt in een beeld van aantrekking in de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf in/als de geest/het bewustzijn aan te trekken wat er gezegd wordt en geshowed wordt in de media zonder dat ik me bewust ervan ben dat ik hierin iets uit de media oppak, maar er zelfs vanuit ga dat ‘dit zo is’, dat het een ‘Waarheid’ is dat een vrouwenlichaam een slanke taille en brede(re) heupen behoeft om aantrekkelijk te zijn, en zelfs dat een vrouwenlichaam zo hoort te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn buik niet mooi te vinden als er eten in zit en deze is opgezet, in plaats van in te zien dat het enige wat ik opzet is mijn bewustzijn die vindt dat mijn buik anders moet zijn dan die is, wat ik ook nog eens met opzet doe, om zo energie in mezelf te genereren uit de frictie die ontstaat van het creeren van onvrede, verlangens en vergelijking in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn lichaam welke fysiek in goede conditie was, ten behoeve van een plaatje uit de media voeding te hebben onthouden om zo een plattere buik en slankere taille te behalen, waarin dit patroon zich zo gemanifesteerd heeft dat mijn fysieke conditie snel achteruit is gegaan en ik de fysieke substantie heb opgebrand waardoor ik fysieke zwakte en vermoeidheid heb ervaren en nog steeds ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken, geloven en ervaren alsof ik deze fysieke uitputting, die is ontstaan door verbranding en misbruik van mijn substantie, nooit meer helemaal kan herstellen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verdriet te ervaren dat ik mijn fysiek zo heb uitgeput ten behoeve van beelden en verlangen in de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te laten leiden/lijden door onvrede over 1 onderdeel van mijn fysiek, niet ziende dat ik hiermee de rest van mijn fysiek volledig uit het oog verlies en hierin alleen nog dit ene detail levensgroot zie alsof dit het enige is wat er bestaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf blind te staren op een slanke taille en platte buik, en hierin mijn gezonde fysiek uit te putten en af te breken.

Als ik mezelf zie verdwijnen in een gedachte over mijn buik of taille, dan stop ik, ik adem. Ik sta mezelf niet toe gedachten te creeren over buik en taille die op geen enkele manier constructief zijn maar mezelf alleen maar afbreken in hoe ik mezelf zie. ik adem in, ik stop de gedachte, ik adem door de ervaring heen die met de gedachte meekomt en zie of ik een zelfvergeving kan toepassen, ik adem uit en laat de gedachte en ervaring gaan, en ik ga hiermee door totdat ik geen reactie meer ervaar in mezelf.

Ik stel mezelf ten doel mijn fysiek te ondersteunen in de bouw die het heeft, waarin ik mezelf perfectioneer in het stoppen van participatie in het geest bewustzijn systeem, zodat ik mezelf meer en meer vrij kan bewegen in/als het fysiek, waarin mijn fysiek de vorm aanneemt die mij en zichzelf het beste ondersteunt. Als ik vormen zie buiten proportie die pijn doen en ongemak geven, dan weet ik dat zich een disbalans fysiek gemanifesteerd heeft, welke ik dien te onderzoeken in mezelf.

Ik stel mezelf ten doel te communiceren met spreken tegen mijn lichaam en mijn lichaam vrij te maken van opgeslagen structuren als gedachten, gevoelens en emoties welke zich fysiek gemanifesteerd hebben en hierin belemmering geven in de fysieke functies.

Ik stel mezelf ten doel mijn fysiek zo goed mogelijk te ondersteunen met voeding en beweging welke passend is en te zien in welk moment wat nodig is om mezelf fysiek voort te bewegen.

Reptilians-replicating-the-feminine-beingness-part-2-part-104

———————————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/

2 thoughts on “Dag 237 – Expressie en de Darm – Zelfvergevingen op Buik en Taille

  1. […] Dag 237 – Expressie en de Darm – Zelfvergevingen op Buik en Taille […]

  2. […] ook en vooral door veel kritiek en oordelen op te slaan in mezelf over 2 kilootjes aan teveel vet rondom mijn buik. Waar hebben we het over, het is waanzin waarmee ik een groot deel van mijn leven heb verziekt, met […]

Geef een reactie

