Dag 249 – Expressie en de Darm – Vervolg Opstaan uit Bed

Dit is een vervolg in een serie blogs “Expressie en de Darm” beginnend bij Dag 232 – Expressie en de Darm – Ervaring van Onmacht

Vervolg op

Dag 246 – Expressie en de Darm – Opstaan uit Bed

en

Dag 248 – Expressie en de Darm – Zelfvergevingen op ‘Opstaan uit Bed’:

Realisaties:

Ontwikkelen van een speciaal gevoel

–>dit geeft energie

–>–>deze wordt vergroot

–>–>–>ik raak mezelf kwijt hierin

–>–>–>–>ik ga me ergeren

–>–>–>–>–>ervaring van erg

Ik stop de gedachten niet, ik wandel ze door.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een speciaal gevoel te ontwikkelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb energie te genereren uit dit ontwikkelen van een speciaal gevoel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dit speciale gevoel te vergroten met het genereren van energie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf kwijt te raken in het vergroten van het speciale gevoel met het genereren van energie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te gaan ergeren in het kwijt raken van mezelf in het vergrootte, speciale gevoel in/als energie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een ervaring van erg te creeren in het ergeren in het kwijt raken van mezelf in het vergroten van het speciale gevoel in/als enERGie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb gedachten door te wandelen in plaats van mezelf in participatie in gedachten te stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te lopen rotzooien met het opstaan uit bed, alsof ik een punt mis.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik een punt mis en daarom niet opsta uit bed.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor mijn eigen gerotzooi met het opstaan uit bed.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor mijn eigen zelfsabotage.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb er niet zeker van te zijn dat ik mijn eigen zelfsabotage stop.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn zelfsabotage in theorie wel te stoppen, maar in werkelijkheid te talmen en uit te stellen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een ervaring van afvlakking hierin te hebben in mezelf die me angst aanjaagt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat ik in de afvlakking blijf hangen en mezelf niet door duw door de angst heen.

Ik stel mezelf ten doel te blijven schrijven en me in het schrijven door de angst en/als ervaring van afvlakking heen te bewegen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me constant te laten leiden/lijden door de gedachten van en aan de ander=de mind.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te ondersteunen in het losmaken van gedachten aan wat de ander=de mind van me denkt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken, te geloven en bang te zijn dat het me niet gaat lukken om me vrij te maken van gedachten aan wat de ander=de mind van me denkt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te saboteren met de ervaring van afvlakking, en dus stel ik mezelf opnieuw ten doel in het schrijven mezelf te ondersteunen door de zelf sabotage heen totdat en/of zodat de ervaring afneemt en tegelijkertijd wat bezigheden te doen waarin ik me zogezegd ‘op mijn gemak voel’ zodat ik mezelf niet vastzet in een ervaring van ongemak en deze weer als sabotage gebruik.

*

Ik realiseer me dat het opstaan uit bed een punt is wat ik deels?  in stilte verder doorwandel zoals ik het al een tijdje wandel, waarbij ik punten die hierin opkomen uit kan schrijven in een blog. Ik heb hetgeen ik echt aan wil pakken altijd in stilte aangepakt, en dat ga ik ook hierin doen.

Consciousness-of-the-whale-part-1

—————————————————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/

Geef een reactie

