Dag 251 – Expressie en de Darm – Onverschilligheid vervolg

Dit is een vervolg in een serie blogs “Expressie en de Darm” beginnend bij Dag 232 – Expressie en de Darm – Ervaring van Onmacht

Aanvullend op Dag 250 – Expressie en de Darm – Onverschilligheid

Verbeelding/Afbeelding/Plaatje:

Ikzelf met mijn gezicht waarin mijn ogen verslagen staan en nergens werkelijk naar kijken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een plaatje in me te laten bestaan van mijzelf met mijn gezicht waarin mijn ogen verslagen staan en nergens werkelijk naar kijken, welke opkomt bij het woord onverschillig.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een plaatje van mijzelf met mijn gezicht waarin mijn ogen verslagen staan en nergens werkelijk naar kijken, gekoppeld te hebben aan het woord onverschillig.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf vast te houden aan een plaatje van mijzelf met mijn gezicht waarin mijn ogen verslagen staan en nergens werkelijk naar kijken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb vanuit dit plaatje van mijzelf met mijn gezicht waarin mijn ogen verslagen staan en nergens werkelijk naar kijken, in gedachten in reactie als backchat te gaan.

Backchat/Innerlijke Reacties:

Het heeft toch geen zin

Waarom zou ik

Anderen doen het ook niet

Ik heb geen zin

Laat maar

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de gedachte ‘het heeft toch geen zin’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de gedachte ‘waarom zou ik’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de gedachte ‘anderen doen het ook niet’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de gedachte ‘ik heb geen zin’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de gedachte ‘laat maar’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een plaatje van mijzelf met mijn gezicht waarin mijn ogen verslagen staan en nergens werkelijk naar kijken te koppelen aan gedachten als ‘het heeft toch geen zin, waarom zou ik, anderen doen het ook niet, ik heb geen zin, laat maar’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te definieren als deze gedachten als ‘het heeft toch geen zin, waarom zou ik, anderen doen het ook niet, ik heb geen zin, laat maar’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat ik deze gedachten ben en dat deze gedachten mij bepalen voor het leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te laten bepalen voor het leven door vijf enkele gedachten, in plaats van zelf te leven en mezelf richting te geven door in deze gedachten te zien, mijn participatie in deze gedachten te stoppen, deze participatie in deze gedachten zelf te vergeven en te onderzoeken waar deze gedachten vandaan komen, zodat ik mezelf kan corrigeren van ‘het laten leiden/lijden van mezelf in participatie van enkele gedachten welke leidt en herhaalt tot creatie van deze gedachten en tot creatie van de een karakter als origine ervan, welke onverschilligheid is’, tot een menselijk wezen welke zichzelf stuurt in zorgzaamheid voor het leven in/als zelf als in de ander als alle leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat het mijn schuld is dat ik deze gedachten gecreeerd heb, in plaats van in te zien dat ik een programma volg welke ik zo geleerd heb, en dat ik dit heb toegestaan en aanvaard heb te bestaan in mezelf, en dus dat ik verantwoordelijk ben om dit te stoppen in mezelf, wat iets anders is dan schuld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat het toestaan en aanvaarden van participatie in gedachten mijn eigen schuld zijn, waarin ik mijzelf verbind met deze participatie als schuldige, waarin een schuldige altijd schuldig blijft totdat onschuld bewezen is, en als die onschuld niet bewezen wordt, zal die altijd schuldig blijven en dus nooit tot bevrijding in/als zelfvergeving komen, aangezien er eerst onschuld bewezen moet worden, wat allang niet meer kan aangezien ik allang schuldig ben in mijn ervaring in de geest. Vastgezet in de cirkel als polariteit van schuld-onschuld.

Earth’s Journey to Life Day 89: Guilt character

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te identificeren als het onverschillige karakter als persoonlijkheid, waarin ik de plaatjes en gedachten en ervaringen persoonlijk neem en me er hierdoor moeilijk los van kan maken.

Ervaring:

Weerstand; Nee

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb weerstand als een nee te creeren en ervaren in participatie in de gedachten ‘het heeft toch geen zin, waarom zou ik, anderen doen het ook niet, ik heb geen zin, laat maar’ gekoppeld aan een plaatje van mijzelf met mijn gezicht waarin mijn ogen verslagen staan en nergens werkelijk naar kijken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb deze weerstand als nee te geloven en hierdoor niet een ja te durven leven aangezien dit voelt alsof ik tegen mezelf inga en dus mezelf zogezegd ‘verloochen’, in plaats van in te zien dat ik eerst een plaatje en hieraan gekoppeld gedachten en hieraan gekoppeld een ervaring, in mezelf gecreeerd heb en dit vervolgen geleefd heb, zowel in de geest als in het fysiek gemanifesteerd, waarin ik dus tegen mijn eigen geest inga en dus een ervaring heb alsof ik tegen mijzelf inga aangezien ik denk en geloof dat ik mijn eigen geest ben.

Zelfcorrectie:

Als ik mezelf zie participeren in een ervaring van weerstand als nee, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik ergens een plaatje gecreeerd heb in de geest welke ik al gemanifesteerd heb en gevolgd heb in de geest, en dus hierin gedachten, gevoelens en emoties als energetische ervaringen gekoppeld heb, waarvan ik ben gaan geloven dat ik dit ben, deze gedachten, gevoelens en emoties, en dus lijkt het alsof ik tegen mezelf inga. Ik realiseer me dat ik tegen mezelf als geest als plaatje inga welke ik al gemanifesteerd heb in de geest, en dus ervaar ik weerstand aangezien dit alles is wat ik ooit gekend heb in/als/van mezelf, en zomaar tegen mezelf ingaan als wat ik ooit gekend heb, geeft natuurlijk weerstand.

Ik stop, ik adem. Ik stop participatie in de gedachten als reacties die opkomen als backchat en ik stop participatie in de ervaring van weerstand die opkomt. In plaats hiervan adem ik. Ik zie waar de ervaring opkomt in mijn fysiek en beweeg deze ervaring naar mijn borstgebied, zodat ik de ervaring vrij kan geven en de gekoppelde energie terug kan geven aan mijn lichaam. Ik zie of de reacties als ervaringen in mezelf verminderen, of dat het erger wordt en/of gelijk blijft. Als het vermindert en uiteindelijk verdwijnt, weet ik dat ik door kan bewegen. Als het vermeerdert en/of gelijk blijft, weet ik dat ik verder onderzoek moet doen naar relaties die ik gelegd heb in en met deze ervaring van weerstand, gekoppeld aan de situatie van het moment. Dit onderzoek bestaan uit uitschrijven van de situatie en mijn relaties hierin, waarin ik mezelf de relaties kan vergeven die ik gelegd heb, zodat ik mezelf in staat stel mezelf te corrigeren tot een bewegen van mezelf, vrij van deze relaties.

Zelfeducatie:

From-energy-to-sound-atlanteans-support-part-63

————————————————————————————————————————-
Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/

Geef een reactie

