Dag 257 – Expressie en de Darm – Zelfvergevingen Gedachtendimensie van Opgeven

De serie Expressie en de Darm begint bij Dag 232 (inclusief Disclaimer)

Dag 254 met Probleem, Oplossing en Beloning 

Dag 255 welke is onderverdeeld in de verschillende Dimensies

Dag 256 Zelfvergevingen Angstdimensie

Gedachtendimensie:

Ik weet niet of ik dit ga doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de gedachte ‘ik weet niet of ik dit ga doen’ in me te laten bestaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de gedachte ‘ik weet niet of ik dit ga doen’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf in twijfel te trekken door te denken/te participeren in de gedachte ‘ik weet niet of ik dit ga doen’, en in de ervaring van twijfel een heel programma open te trekken met scenario’s die voortkomen uit het eventuele antwoord als ‘nee’ op mijn eigen vraag ‘ik weet niet of ik dit ga doen’, of zelf voortkomend uit alleen de zelftwijfel als ‘ik weet niet’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf in twijfel te trekken door geen beslissing hierin te nemen, waarin ik de beslissing af laat hangen van de twijfel die ik ervaar en de angst hierin dat het me niet lukt, en hoe kan ik beslissen het te gaan doen als ik niet weet of het me gaat lukken – welke vastzit aan het concept van falen welke voorgeprogrammeerd is  – waarin de beslissing en de twijfel in elkaar verwikkeld zitten en elkaar vasthouden in de huidige status quo.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat de gedachte ‘ik weet niet of ik dit ga doen’ bepaalt of ik het ga doen, waarin ik vervolgens zoveel reacties heb hierop waarin/waardoor ik zelf bepaal/bepaald heb dat ik het niet ga doen en hierin mezelf bevestig in zelftwijfel of ik het ga doen, in plaats van hier te zijn, te zien dat het een gedachte is, deze gedachte te vergeven en verdere participatie in de gedachte te stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat gedachten bepalen wie ik ben en wat ik doe/ga doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de gedachte als zodanig pas later te zien/herkennen, en pas door te hebben als ik in reactie zit, dat ik ergens een gedachte aan het leven ben, in dit geval in de manifestatie van zelftwijfel als ‘ik weet niet’.

Ik realiseer me dat als ik in reactie ben, hier een gedachte aan vooraf is gegaan. Ik zie in mezelf of ik de gedachte kan detecteren in mezelf zodat ik de gedachte kan onderzoeken en zelfvergeven, en in ieder geval zien dat ik een gedachte aan het leven ben.

Als ik mezelf zie participeren in een gedachte als ‘ik weet niet of ik dit ga doen’, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat bij het participeren in deze gedachte, ik mezelf al in twijfel trek. Ik realiseer me dat ik redenen ga zoeken waarom ik het wel en niet zou doen, en hierin een afweging ga maken in mezelf, oftewel; ik stap in het domein van de geest in polariteit, en ben dus weg van de fysieke realiteit, wat op zichzelf mezelf in twijfel trekt in afscheiding van mezelf, door de gedachte die voorbij komt te interpreteren naar hoe ik het geleerd heb dus hoe ik mezelf geprogrammeerd heb. Dus, ik stop, ik adem, ik ga verder met waar ik praktisch mee bezig ben; indien nodig breng ik de gedachte hier in het fysiek door de gedachte op te schrijven en mijn relaties met de gedachte te onderzoeken.

Ik realiseer me dat ik mezelf de achterdeur wil geven van een beslissing hierin, en nog geen volledige zelfverantwoordelijkheid wil nemen hierin, en dus is de beslissing niet werkelijk genomen als werkelijk de beslissing leven in ieder moment.

Ik stel mezelf ten doel laag voor laag de zelftwijfel door te wandelen die ik gecreeerd heb in deze afscheiding in mezelf in het participeren en geloven in gedachten tot aan het punt in angst – dus nog steeds zelfinteresse – welke ik het moeilijkste vind om vrij te geven. Totdat ik helder en gelijk sta aan mezelf in beslissing zonder achterdeur in ieder moment, als wat het beste is. En door deze lagen door te wandelen stel ik mezelf op een lijn met de beslissing in ieder moment tot en als wat het beste is.

Quantum-mind-self-awareness-step-2

Wat is een Gedachte?

Free Eqafe Interviews

—————————————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/

5 thoughts on “Dag 257 – Expressie en de Darm – Zelfvergevingen Gedachtendimensie van Opgeven

Geef een reactie

