Dag 258 – Expressie en de Darm – Zelfvergevingen Verbeeldingsdimensie van Opgeven

De serie Expressie en de Darm begint bij Dag 232 (inclusief Disclaimer)

Dag 254 met Probleem, Oplossing en Beloning 

Dag 255 welke is onderverdeeld in de verschillende Dimensies

Dag 256 Zelfvergevingen Angstdimensie

Dag 257 – Zelfvergevingen Gedachtendimensie

Verbeeldingsdimensie:

Ik ga allerlei verbeeldingen creeren door bijvoorbeeld het lezen van verhalen van mensen die in de natuur leven; ik vlucht in verbeeldingen in de natuur.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb allerlei verbeeldingen te creeren door verhalen te lezen van mensen die in de natuur leven en hierin te vluchten in verbeeldingen in de natuur.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te vluchten in verbeeldingen van leven in de natuur.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te vluchten in de natuur.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te vluchten in mijn eigen natuur dus hoe ik besta als geprogrammeerd wezen, welke ik als natuurlijk ervaar, dus als herkenbaar dus veilig dus ogenschijnlijk vrij van angst, zodat ik de angst voor het onbekende en hierin de angst voor falen niet hoef te ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn ervaring van angst voor falen niet te willen ervaren, en mezelf hiermee bestaande in/als angst gevangen te houden, want als ik leef in/als angst, ervaar ik de angst niet als zodanig aangezien ik hierin beweeg zonder te zien dat het ook anders kan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te willen zien dat het ook anders kan, want dan daag ik mezelf uit het anders te doen, en dit jaagt me angst aan; angst dat het niet lukt het anders te doen en angst voor mijn ervaring van falen hierin waarin ik mezelf aanval omdat ik ervaar dat ik faal, en hierin opnieuw angst ervaar voor mijn ervaring van mezelf aanvallen, dus feitelijk angst voor mijn ervaring in het algemeen als zijnde bepalend wie ik ben.

Als ik mezelf zie vluchten in een verbeelding van mezelf in de natuur, dan stop ik, ik adem. Ik zie in mezelf waar ik van weg wil vluchten, wat zich aandient waardoor ik liever in de natuur en/of mijn eigen natuur wil zijn. Ik pas zelfvergevingen toe op hetgeen ik zie en ervaar en omarm mezelf hierin. Ik realiseer me dat ik mijn eigen stem kan gebruiken om mezelf ‘gerust’ te stellen als stabiel te maken/houden. Ik zie tevens dat ik weerstand ervaar tegen het gebruiken van mijn stem en liever stil wil zijn. Ik onderzoek in het moment wanneer en waarom ik liever stil wil zijn. Als ik echt liever stil wil zijn en geen woorden wil vormen, pas ik alleen de ademhaling toe. Ik adem in, houd even vast, adem uit, houd even vast. In de adem houd ik mezelf vast zonder mezelf te forceren tot het spreken van woorden.

Ik stel mezelf te doel de vlucht in de natuur verder uit te schrijven zoals ik aan het doen ben in het mindconstruct in de SRA-2.

Als ik mezelf ervaar in angst voor falen, dan stop ik, ik adem. Ik zie in mezelf wat het is dat ik bang voor ben in dit moment, en onderzoek of ik bang ben in het moment of dat ik angst ervaar voor een hele toekomstprojectie welke ik denk en geloof in dit moment op me te moeten nemen en het dus op te moeten nemen tegen mijn toekomstprojectie, wat me natuurlijk nooit gaat lukken, nooit lukt en nooit is gelukt. Ik realiseer me dat ik mezelf hierin altijd tekort doe aangezien ik mezelf in de toekomst projecteer als een held in de geest zoals ik niet ben in realiteit, en waarin ik mezelf dus telkens teleurstel en hierin vasthoud in angst voor de ervaring van teleurstelling, welke dan een excuus is en wordt om de angst voor falen niet werkelijk door te hoeven wandelen in realiteit.

Als ik mezelf ervaar in angst voor mezelf aanvallen, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik vaak nog niet eens door heb dat ik mezelf aanval, behalve dat ik in een vervelende ervaring aanwezig ben. Ik onderzoek in mezelf de vervelende ervaring en zie welke woorden ik naar mezelf toe gebruik waarin ik me vervelend voel, welke ik tevens kan onderzoeken in de woorden die ik gebruik naar anderen, al dan niet in mijn geest.

Ik stel mijzelf ten doel mijn woorden naar anderen in de geest die ik nog toesta, in eerste instantie te stoppen, en vervolgens te onderzoeken wat dit betekent naar mezelf toe.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf op te geven voor een verbeelding van mezelf in de natuur/in mijn eigen natuur.

The-metaphysical-secrets-of-imagination-introduction

Free

————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/

4 thoughts on “Dag 258 – Expressie en de Darm – Zelfvergevingen Verbeeldingsdimensie van Opgeven

Geef een reactie

