Dag 259 – Expressie en de Darm – Zelfvergevingen Backchatdimensie van Opgeven

De serie Expressie en de Darm begint bij Dag 232  – (inclusief Disclaimer)

Dag 254  – met Probleem, Oplossing en Beloning 

Dag 255  – welke is onderverdeeld in de verschillende Dimensies

Dag 256  – Zelfvergevingen Angstdimensie

Dag 257 – Zelfvergevingen Gedachtendimensie

Dag 258 – Zelfvergevingen Verbeeldingsdimensie

Backchatdimensie/interne gesprekken:

Ik red het niet

Ik wil niet meer

Ik houd dit niet vol

Ik ben het niet waard om te leven want ik kan niet eens opstaan en voor mijn eigen fysiek zorgen

‘Nee, dit ga ik niet doen’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de gedachte ‘ik red het niet’ welke als backchat in mijn hoofd ontstaat in reactie op de Gedachte ‘Ik weet niet of ik dit ga doen’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik het niet red, in plaats van in te zien dat het ik is als de geest in die aangeeft het niet te redden in/als zichzelf als verzet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de gedachte ‘ik wil niet meer’ welke als backchat in mijn hoofd ontstaat in reactie op de Gedachte ‘Ik weet niet of ik dit ga doen’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik niet meer wil, in plaats van in te zien dat ik het ben in/als de geest die aangeeft zo niet meer te willen leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de gedachte ‘ik houd dit niet vol’ welke als backchat in mijn hoofd ontstaat in reactie op de Gedachte ‘Ik weet niet of ik dit ga doen’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik het niet volhoud, in plaats van in te zien dat het ik is als de geest die aangeeft zichzelf als verzet niet vol te houden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de gedachte ‘ik ben het niet waard om te leven want ik kan niet eens opstaan en voor mijn eigen fysiek zorgen’ welke als backchat in mijn hoofd ontstaat in reactie op de Gedachte ‘Ik weet niet of ik dit ga doen’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik het niet waard ben om te leven want ik kan niet eens opstaan en voor mijn eigen fysiek zorgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat ik niet op kan staan en voor mijn eigen fysiek kan zorgen, waardoor ik geloof dat ik het niet waard ben om te leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn eigen geloof-ongeloof te creeren door te participeren in de Gedachte ‘Ik weet niet of ik dit ga doen’, waarin ik door geloof en participatie in de waarheid van deze vraagstelling aan mezelf mezelf in twijfel trek, angst creeer dat ik het niet ga doen/niet kan en hierin een situatie creeer waarin ik niet op kan staan en voor mijn eigen fysiek kan zorgen, aangezien ik al in de Gedachte en alle gevolgen hiervan als angst, reacties, backchat, fysieke gedragsconsequenties en andere consequenties, verdwenen ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de gedachte ‘nee, ik ga dit niet doen’ welke als backchat in mijn hoofd ontstaat in reactie op de Gedachte ‘Ik weet niet of ik dit ga doen’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat het antwoord als backchat als ‘nee, ik ga dit niet doen’, werkelijk is en betekent dat ik het niet ga doen, in plaats van in te zien dat ik het ben in/als de geest die dit niet wil gaan doen aangezien ik als de geest, als ik het wel doe, zal ophouden in deze hoedanigheid te blijven bestaan in/als energie in polariteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het niet te willen gaan doen uit/in angst dat het me niet lukt, dus uit/in angst dat ik faal.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf de keus te geven van het wel of niet doen als opstaan in mezelf als wat het beste is voor mezelf en ieder-een, waarin ik een geloof creeer in mezelf dat ik een keus heb, om vervolgens mezelf in deze keus in twijfel te trekken en op te splitsen in polariteit, en hierin vervolgens angst te creeren en allerlei reacties en backchat en (fysieke gedrags) consequenties, waarin het lijkt alsof deze vrije keus echt is, in plaats van in te zien dat ik de keus in mezelf creeer als zijnde zogenaamd vrij, waarin ik mezelf ondertussen volledig vastzet in en als zelftwijfel in de geest, in afscheiding van mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb backchat in mezelf te creeren in reactie op mezelf in angst welke voortkomt uit de Gedachte ‘Ik weet niet of ik dit ga doen’, waarin ik mezelf de illusie van de vrije keus toesta om wel of niet op te staan, en hierin mezelf in zelftwijfel te trekken en een heel register open te trekken (als angst, backchat, reactie  en al dan niet fysieke consequentie) waarin ik vervolgens rechtvaardiging vind om het Niet te doen, waardoor ik in mezelf in Angst kan blijven bestaan en mijn eigen Angst voor Falen niet onder ogen hoef te zien en in realiteit hoef door te wandelen; en dus mijn eigen fundamentele programmering niet onder ogen hoef te zien en dus niet hoef te doen wat zou kunnen, zou kunnen als wat het Beste is, als opstaan en stabiel worden in mijn eigen fysiek en hierin hetgeen onder ogen zien en Leven als wat nog nooit gedaan is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf niet werkelijk de zelftwijfel te vergeven en in plaats hiervan mezelf direct proberen te corrigeren door het ‘goed te doen’, welke dan mislukt aangezien ik me beweeg in polariteit in oordeel van goed en kwaad, waarin de punten als failures als mislukkingen naar boven komen en eerst vergeven dienen te worden voordat ik mezelf kan corrigeren in/als beweging.

Als ik mezelf zie verkeren in een situatie waarin ik onzeker ben en de zelftwijfel opkomt, welke zich vertaalt in backchat in woorden als ‘ik red het niet, ik wil niet meer, ik houd dit niet vol, ik ben het niet waard om te leven want ik kan niet eens opstaan en voor mijn eigen fysiek zorgen en nee, ik ga dit niet doen’, dan stop ik, ik adem. Ik stop in eerste instantie met participatie in deze woorden/zinnen als backchat, welke nergens toe leiden behalve tot lijden. Ik realiseer me dat de gedachten in/als backchat niet werkelijk zijn wie ik ben en ik zie erop toe in mezelf dat ik deze gedachten in/als backchat niet ga geloven, maar simpel voorbij laat gaan door participatie te stoppen.

Ik onderzoek in mezelf waardoor de backchat ontstaan is, of ik de Gedachte kan zien waarin het begonnen is, en wat de angst is die eraan vooraf gaat. Ik omarm mezelf in de angst en vergeef mezelf de angst specifiek, totdat ik geen reactie als emoties meer ervaar op de angst.

The Fear of Failure and Desire for Success: DAY 322

—————————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/

3 thoughts on “Dag 259 – Expressie en de Darm – Zelfvergevingen Backchatdimensie van Opgeven

Geef een reactie

