Dag 261 – Expressie en de Darm – Zelfvergevingen Fysieke Gedragsdimensie van Opgeven

De serie Expressie en de Darm begint bij Dag 232  – (inclusief Disclaimer)

Dag 254  – met Probleem, Oplossing en Beloning 

Dag 255  – welke is onderverdeeld in de verschillende Dimensies

Dag 256  – Zelfvergevingen Angstdimensie

Dag 257 – Zelfvergevingen Gedachtendimensie

Dag 258 – Zelfvergevingen Verbeeldingsdimensie

Dag 259 – Zelfvergevingen Backchatdimensie

Dag 260 – Zelfvergevingen Reactiedimensie

Fysieke gedragsdimensie:

Bij de pakken neerzitten/niet rechtop kunnen staan

Volledige uitputting

Kromme rug

Obstipatie

Doffe ogen

Geen eetlust/niet kunnen verteren

koude rillingen/het koud hebben

Niet kunnen concentreren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bij de pakken neer te zitten ten gevolgen van de Gedachte ‘Ik weet niet of ik dit ga doen’, en hierin mezelf geen richting te geven in beslissing.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet echt rechtop te kunnen staan door gevolgen van een pijnlijke darm.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me volledig uitgeput te ervaren door mezelf in/als fysiek te gebruiken ten behoeve van participatie in de geest in backchat en emoties als negatief energetische ervaringen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een kromme rug te te manifesteren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb obstipatie te manifesteren door in darmkramp controle te voeren op het verwerken van het afval, waarin ik eruit wil duwen wat mijn fysiek nog als waardevolle informatie ziet doordat ik het niet in expressie heb gebracht.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb doffe ogen te hebben ten gevolge van de fysieke uitputting.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb koude rillingen te hebben en het koud te hebben bij het zien van wie ik ben in het stellen van een vrije keuze in plaats van een beslissing te nemen door de vrije keuze in mezelf te stoppen, en door de pijn die ik ervaar in het ongemak in mijn fysiek, met name in de dikke darm in controle.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me niet te kunnen concentreren en in een rush aanwezig te zijn, dus afwezig hier bij waar ik mee bezig ben in het fysiek, welke ervaren wordt als ‘geen concentratie’.

Ik realiseer me dat ik in een consequentie verkeer, in iedere fysieke hoedanigheid die hier beschreven is. Ik kan in zo’n moment alleen de consequentie doorlopen, oftewel uitzitten, en zorgen dat ik geen nieuwe reacties met hieruit volgend consequenties aanmaak op de al gemanifesteerde consequentie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bij de pakken neer te zitten in het uitzitten van een fysieke gedragsdimensie, aangezien deze fysiek zo vervelend is dat ik bijna niets anders kan.

Ik adem. Ik beweeg mezelf zo goed en zo kwaad als het gaat door de dag. Ik stop de aanvallen op mezelf die ik heb in reactie op mezelf in de fysieke gedragsdimensie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf aan te vallen als ik in een fysieke gedragsconsequentie verkeer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf niet te kunnen vergeven wat ik als fysieke gedragsdimensie manifesteer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het zo stom te vinden dat ik deze fysieke gedragsdimensie niet eerder gezien en gestopt heb in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in de fysieke gedragsdimensie opnieuw in de reactiedimensie te belanden door opnieuw de emoties te ervaren van verdriet, wanhoop, moedeloosheid, radeloosheid, en lamgeslagen zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf slachtoffer te voelen in de fysieke gedragsdimensie, welke aangeeft dat ik geen zelfverantwoordelijkheid neem voor mijn ervaringen en reacties.

Ik stel mezelf ten doel de emoties als reactiedimensie te stoppen in mezelf zodra ik deze op voel komen, waarin ik me realiseer dat het een herhaling is van de cirkel waarin ik me bevind in de fysieke gedragsdimensie, en dat participeren in dezelfde reacties als emoties die me hier gebracht hebben, me in deze toestand zullen houden maar welke ik ervaar als een tijdelijke verlichting, wat slechts een verlichting is als energetische afleiding in emotie welke ik als beweging ervaar in deze vastgezette toestand in de fysieke gedragsdimensie waarin ik me fysiek nauwelijks kan bewegen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een hekel te hebben aan de fysieke gedragsdimensie ten gevolge van de Gedachte ‘Ik weet niet of ik dit ga doen’, en toch niet de beslissing te nemen participatie in de gedachte in eerste instantie te stoppen en het gewoon te doen als me voortbewegen en mijn proces van schrijven – zelfvergeven – zelfcorrectie doorwandelen, en adem voor adem, dag voor dag, de uitdagingen hierin onder ogen te zien, mijn reacties hierop te stoppen en mezelf hierin richting te geven. Totdat ik de fysieke gedragsdimensie als gemanifesteerd patroon terug kan wandelen totdat ik zie waar ik de manifestatie start.

Ik stel mezelf ten doel een of meer symptomen uit de Fysieke Gedragsdimensie specifieker uit te schrijven op het moment dat ik er een of meer ervaar in fysieke manifestatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst en weerstand te ervaren voor en tegen het opnieuw creeren van de fysieke gedragsdimensie, welke zal gebeuren omdat ik nog niet specifiek zie hoe ik het tot stand breng.

——————————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/

One thought on “Dag 261 – Expressie en de Darm – Zelfvergevingen Fysieke Gedragsdimensie van Opgeven

Geef een reactie

