Dag 262 – Expressie en de Darm – Zelfvergevingen Consequentiedimensie van Opgeven

De serie Expressie en de Darm begint bij Dag 232  – (inclusief Disclaimer)

Dag 254  – met Probleem, Oplossing en Beloning 

Dag 255  – welke is onderverdeeld in de verschillende Dimensies

Dag 256  – Zelfvergevingen Angstdimensie

Dag 257 – Zelfvergevingen Gedachtendimensie

Dag 258 – Zelfvergevingen Verbeeldingsdimensie

Dag 259 – Zelfvergevingen Backchatdimensie

Dag 260 – Zelfvergevingen Reactiedimensie

Dag 261 – Zelfvergevingen Fysieke Gedragsdimensie

Consequentiedimensie:

Niet effectief doen wat ik zou kunnen doen

Niet willen communiceren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet effectief  te doen wat ik zou kunnen doen, ten gevolge van de fysieke gedragsdimensie die ik gemanifesteerd heb door te participeren in de Gedachte ‘Ik weet niet of ik dit ga doen’, waarin ik reacties en backchat als interne gesprekken creeer, welke zich in mijn fysieke gedrag manifesteren waardoor ik mezelf ineffectief maak in wat ik zou  kunnen doen, zodat ik mijn angsten die opkomen in wat ik zou kunnen doen, niet onder ogen hoef  te zien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te willen communiceren ten gevolge van de fysieke gedragsdimensie waarin ik me bevind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me nu af te vragen waarom ik eigenlijk niet wil communiceren als ik me in de fysieke gedragsdimensie bevind ten gevolge van mijn reacties en backchat op de Gedachte ‘Ik weet niet of ik dit ga doen’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me zo miserabel te voelen als ik me in de fysieke gedragsdimensie bevind, wat betekent dat ik mezelf mis doordat ik wordt opgeslokt door het ongemak in mijn fysiek en in reacties hierop in mezelf, en dus verdwenen ben in de geest, waarin ik niet wil communiceren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dus niet te willen communiceren als ik in de geest verdwenen ben, en hierin ben opgeslokt in zelfinteresse in isolatie in de geest, welke toestand miserabel is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf in een miserabele toestand te brengen in isolatie in de geest door participatie in de Gedachte ‘Ik weet niet of ik dit ga doen’, welke direct voortkomt uit een ervaring van angst, waarin ik een moment de controle verloren heb, en hierin een Gedachte gecreeerd heb om een vorm als illusie van controle te creeren als houvast in mezelf in/als controle in de geest, niet ziende dat ik hiermee mezelf voorgoed vastzet in de Geest in Controle in Angst in Afscheiding van mezelf, waarin ik alleen nog deze herinnering kan herhalen en testen als zijnde ‘stabiel’ als controle, zodat ik iedere keer als ik opnieuw de controle lijk te verliezen, deze Gedachte snel kan oproepen als houvast, hierin backchat en reacties kan creeren, deze kan manifesteren in mijn fysieke gedrag en mezelf vervolgens ineffectief als wat ik zou kunnen doen en niet ter wille om te communiceren kan maken, zodat ik niet opnieuw die angst die ik ooit ervaren heb, opnieuw hoef te ervaren en/of onder ogen hoef te zien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven en ervaren dat/alsof  ik veilig ben in een Gedachte.

Free interviews to listen

Als ik mezelf ervaar in de consequentie van  niet effectief zijn als wat ik zou kunnen en niet willen communiceren, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik me in de consequentie bevind en dat ik deze al fysiek gemanifesteerd  heb met een consequentie als gevolg, en dat ik deze consequentie niet ‘terug kan draaien’. Ik kan wel de ervaring in mezelf onder ogen zien en zelfvergeven, waarin de ervaring bestaat uit weer nieuwe gecreeerde relaties als reacties met en op deze consequentie. Door de ervaringen hierin als relaties los te koppelen  in zelfvergevingen , voorkom ik dat ik opnieuw consequenties creeer als reactie op een consequentie die ik al gecreeerd heb. Op deze manier haal ik de reden weg om opnieuw deze consequentie te creeren om andere relaties te onderhouden/in stand te houden.

Ik zie in mezelf wat wel mogelijk is om op dit moment te doen, terwijl ik me al in de fysieke gedragsdimensie bevind welke de consequentie als gemanifesteerde ervaring geeft dat ik ineffectief ben in wat ik zou doen. Hetgeen fysiek echt onmogelijk/zeer ongemakkelijk is, laat ik rusten, en ik pak iets anders op wat ik wel kan doen.

Als ik zie in mezelf dat ik niet wil communiceren, dan stop ik, ik adem. Ik zie in mezelf welke ervaring opkomt als ik moet communiceren, en pas hier een zelfvergeving op toe. Ik sta mezelf niet toe mezelf opnieuw aan te vallen voor het feit dat ik ervaar dat ik niet wil communiceren.

Ik onderzoek in mezelf wat ik onder communiceren versta, en wat ik als zodanig gedefinieerd heb. Tevens zie ik wat ik wel in communicatie wil en kan uitvoeren, bijvoorbeeld in schrijven met mezelf, of in een fysiek onderzoek in communicatie met mezelf in mijn fysiek, om de gemanifesteerde gedragsdimensie te onderzoeken, waarin ik zachtjes druk op de pijnplekken en zie welke gedachten en/of reacties er op komen, waar ik zelfvergevingen op toepas.

Ik stel mezelf ten doel, indien mogelijk, mezelf in een fysiek zo comfortabel mogelijke houding te plaatsen en me zoveel als mogelijk in de adem te bewegen, rustig, langzaam.

————————————————————————————–

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/

Geef een reactie

