Dag 264 – Expressie en de Darm – Intimiteit Personaliteit (vervolg-2)

Dag 212 – De Intimiteit-Personaliteit

Dag 263 – Expressie en de Darm – Intimiteit Personaliteit (vervolg)

Ik ga de intimiteit personaliteit verder inzien want gisteren na het schrijven van het blog kwamen meer punten hierin omhoog.

www.eqafe.com/atlanteans

Een is de connectie met mijn vader. Ik zie dat ik gedurende mijn hele leven met hem een soort gezwegen intimiteit gecreeerd heb, waarin ik de ‘band met hem als speciaal ervaar’, terwijl er nooit over gesproken wordt, terwijl we uberhaupt nooit echt veel spreken. Dus neig ik ernaar relaties met mannen waarin ik een soortgelijke ‘speciale’ ervaring heb, maar waarin eigenlijk niet gesproken als werkelijk gecommuniceerd wordt, als ‘de juiste’ relatie te beschouwen. Waarin ik deze ‘speciale band’ als intimiteit ervaar.

Probleem:

Ik ervaar intimiteit als een soort ervaring/gevoel ‘speciale band zonder dat er gesproken wordt’. Hierin houd ik mezelf afhankelijk van die band, maar ik spreek niet met diegene. Het is zelfs zo alsof de intimiteit wordt verbroken als ik wel spreek.

Deze intimiteit ben ik vervolgens gaan zoeken/opvullen in seks/fysiek intiem samenzijn. Waarin dit fysiek intiem samenzijn een intieme ‘connectie’  moet zijn, want er wordt immers niet gesproken, dus in woorden kan het niet gecorrigeerd worden.

Wel dit had ik gevonden, een paar jaar terug, een perfect fysiek intiem samen zijn met intieme connectie zonder al teveel woorden, we corrigeerden zonder veel woorden en binnen 3x fysiek intiem samenzijn hadden we ‘de vorm’ gevonden. Alleen…. hij moest verhuizen, en hij sprak niet, dus…geen communicatie. Dit heb ik nog een jaar zo volgehouden, waarin ik die ‘intieme band’ als intieme ervaring in mijzelf met hem, heb voortgezet. Zonder communicatie; althans, ik sprak wat hier en daar via sms en communiceerde dus feitelijk met mezelf maar ervoer het alsof ik met hem communiceerde.

Hierin ontstaat een soort dubben over iets wel of niet delen en een vage angst als ervaring op de achtergrond dat ik met het spreken ‘erover’ de intimiteit als connectie verbreek. Welke intimiteit?! lol. De intimiteit van mijn eigen isolatie in relaties/connecties in de geest? Hierin blijft een soort ‘hopen’ bestaan op een connectie in fysiek intiem samenzijn, want dat is de intimiteit. Een connectie als passende in mijn plaatje zoals ik het ooit als de ‘perfecte’ intieme connectie ervaren heb door het volgen van een voorstelling in mezelf, welke gebaseerd is op wat ik als oplossing bedacht had voor een ‘gebrek’ aan communicatie in woorden waarin ik mezelf uitdruk, en waarin eerst en tegelijkertijd in woorden gecommuniceerd, gecorrigeerd en gedeeld kan worden en waarin in woorden de zelfverantwoordelijkheid genomen kan worden en de ervaringen van zogenaamde intimiteit in connectie in relatie kunnen worden vergeven in woorden.

Oplossing:

Zelfintimiteit in/als in zelf zien met behulp van zelfvergeving en zelfcorrectie en van hieruit communicatie en delen van zelf in woorden, al dan niet in een fysiek (intiem) samenzijn.

Beloning:

Losmaken van verwachtingen van intimiteit en meer plezier en lachen door te communiceren over de absurditeiten van de geest, welke uiteindelijk meer vrijheid geeft in het fysiek en in een fysiek (intiem) samenzijn.

Zelfvergevingen en Zelfcorrecties volgen.

De serie Expressie en de Darm begint bij Dag 232  – (inclusief Disclaimer)

————————————————————————————————————–

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/

One thought on “Dag 264 – Expressie en de Darm – Intimiteit Personaliteit (vervolg-2)

  1. […] Dag 264 – Expressie en de Darm – Intimiteit Personaliteit (vervolg-2) […]

Geef een reactie

