Dag 268 – Expressie en de Darm – Verlangen – Geregeerd door Hormonen

Verlangen – Desire  (link Eqafe-interview)

De serie Expressie en de Darm begint bij Dag 232  – (inclusief Disclaimer)

Probleem:

Een patroon welke ik vaak doorlopen heb in relatie met een man, is het verlangen naar fysiek intiem samenzijn  met de man, welke een hele sliert aan gevolgen heeft in mezelf. Het is niet prettig dit verlangen want niet werkelijk als substantieel. De energie die erin een rol speelt kan eerst omschreven worden als ‘positief’ – waarin ik positief niet als prettig ervaar doordat ik fysiek voel dat het verkrampt – welke op een gegeven moment ‘over de top gaat’ en kantelt naar negatief. Deze loopt gelijk op met de maancyclus/menstruatiecyclus, waarin de ovulatie het ‘hoogtepunt’ is, waar vlak voor en/of tijdens de energie over de kop gaat, en na de ovulatie kantelt naar negatief.

Oplossing:

De oplossing wordt het doorlopen van de 7 verschillende dimensie in zelfvergevingen en zelfcorrecties waarin het verlangen naar fysiek intiem samenzijn met de man als startpunt wordt gebruikt, zodat ik meer inzicht krijg in dit schrijven waar ik mijn zelfverantwoordelijkheid die ik heb weggelegd – en ik dus ‘over de kop’ ga – terugneem door middel van toepassing van zelfvergevingen en zelfcorrecties.

Beloning:

Fysiek intiem samenzijn met mezelf in/als mijn eigen fysiek, en van hieruit eventueel fysiek intiem samen zijn met een man zonder hiernaar te verlangen als opvulling van mezelf.

Gedachtendimensie:

Ik wou dat hij hier was.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de Gedachte ‘Ik wou dat hij hier was’.

Verbeeldingsdimensie:

Mezelf naakt liggend tegen de man aan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf naakt liggend tegen de man aan voor te stellen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in een voorstelling van mezelf naakt liggend tegen de man aan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf energetisch te voeden met een voorstelling van mezelf naakt liggend tegen de man aan.

Angstdimensie:

Dat ik niet op het juiste moment samen ben met de man, waarin het juiste moment het moment is waarin ik het meeste verlangen ervaar naar fysiek intiem samenzijn, welke voor en tijdens de ovulatie is.

Voor de ervaring van teleurstelling als het niet lukt op het juiste moment samen te zijn

Voor het over de kop gaan en het ervaren van de fysieke gevolgen van de ‘negatieve’ pool

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren niet op het juiste moment samen te zijn met de man, waarin het juiste moment het moment is waarin ik het meeste verlangen ervaar naar fysiek intiem samenzijn, welke voor en tijdens de ovulatie is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het moment voor en tijdens de ovulatie, waarin ik het meeste verlangen ervaar naar fysiek intiem samenzijn, te zien als het juiste moment om ook daadwerkelijk fysiek intiem samen te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor de ervaring van teleurstelling welke opkomt als het niet lukt op het juiste moment samen te zijn met de man, waarin het juiste moment dus is het moment waarin ik het meeste verlangen ervaar naar fysiek intiem samenzijn, welke voor en tijdens de ovulatie is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst als ervaring te ervaren voor een ervaring als teleurstelling, welke teleurstelling ik creeer door in ervaringen te participeren als verlangen en angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor het over de kop gaan en het ervaren van de fysieke gevolgen van de negatieve pool.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor de fysieke gedragsdimensie als gevolgen van mijn participatie in ervaringen in/als de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de fysieke ervaring als verlangen als werkelijk te zien en ervaren, aangezien deze fysiek gerelateerd is aan hormonen.

Backchatdimensie:

Dit gaat nooit lukken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de gedachte als backchat ‘dit gaat nooit lukken’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat dit nooit gaat lukken, waarin ‘dit’ de ultieme ervaring op het juiste moment is, welke een ervaring is in het NU in de geest oftewel een ultieme geestesgemeenschap oftewel orgasme in geslachtsgemeenschap.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te streven naar een ultiem geestesgemeenschap als een ultiem orgasme in geslachtsgemeenschap als ultieme ervaring in/als de geest, en hiernaar mijn hele fysieke welzijn te construeren.

Reactiedimensie (emoties/gevoelens):

Haast/ongeduld, schaamte, verlangen, verongelijking, opgeven, verwachting

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb haast en ongeduld te ervaren in de periode voor en tijdens de ovulatie in een verlangen naar fysiek geslachtsgemeenschap.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb schaamte te ervaren over wie ik ben in dit ultieme verlangen naar fysieke geslachtsgemeenschap, welke plaatsvind in zelfinteresse naar een ultieme ervaring in de geest, fysiek gemanifesteerd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te compromiseren  ten behoeve van het navolgen van het verlangen naar een ultieme ervaring in/als de geest, fysiek gemanifesteerd in fysieke geslachtsgemeenschap, en hiervoor schaamte te ervaren in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verlangen te ervaren naar een ultieme ervaring in de geest, fysiek gemanifesteerd in/als fysieke geslachtsgemeenschap.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verongelijking te ervaren ten gevolge van het verschil in het fysiek in man en vrouw, waarin een man altijd een ultieme ervaring in de geest in fysieke geslachtsgemeenschap kan ervaren en ik als vrouw hierin afhankelijk ben van de hormonale fase waarin ik me bevind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ongelijkheid te ervaren in het vermogen tot het ervaren van bevrediging in/tijdens fysiek geslachtsgemeenschap tussen man en vrouw.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te zien hoe dit niet ongelijk is binnen man en vrouw, aangezien man en vrouw fysiek hormonaal verschillend geregeerd worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te laten regeren door mijn vrouwelijke hormonale stelsel en me hierin ongelijk te voelen en zien als de man, in plaats van in te zien dat ik niet gelijk dien te worden aan de man, maar aan mezelf, waarin in dit gelijk worden/zijn als mezelf, de ultieme eenwording ligt, in/als/met mezelf in/als het fysiek, welke ik kan wandelen door alle reacties in mezelf terug naar zelf te halen en zelf te vergeven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me af te scheiden van mezelf in/als reacties in/als emoties, welke gekoppeld zijn aan hormonen, en aangezien de hormonen fysieke stoffen zijn, geloof ik dat ik deze hormonen, gekoppeld aan reacties – generatie op generatie doorgegeven in de voortplanting – moet volgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf op te geven ten behoeve van verlangen, gekoppeld aan het hormonale systeem in mij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in verwachting te zijn van een eventueel fysiek intiem samenzijn voor en tijdens de ovulatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik in verwachting heb willen zijn door me te laten regeren door de hormonale signalen, gericht op de voortplanting, zonder in gezond verstand te hebben gezien of ik werkelijk in verwachting wil zijn en een kind op de wereld wil zetten.

Fysieke Gedragsdimensie:

Warmte/betere doorbloeding/hogere hartslag

Verkramping darm spieren

Open ogen, blosjes, diepere ademhaling,

Fysieke uitputting

Innerlijke onrust

‘Verdoofd’ voelen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een hogere hartslag, betere doorbloeding en warmte te ervaren voor en tijdens de ovulatie in een verlangen/gekoppeld aan een verlangen naar fysiek intiem samenzijn, en me hierin fysiek beter te voelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me fysiek beter te voelen in/als verlangen naar een fysiek intiem samenzijn, in plaats van in te zien dat ik me fysiek beter voel door de hormonale werking die fysiek ander gedrag veroorzaakt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me de week  na de ovulatie fysiek niet goed te voelen en me hierin niet in staat te voelen tot fysiek intiem samenzijn in geslachtsgemeenschap, en hierdoor alles eruit te willen halen op het moment dat ik me wel goed in staat voel tot een fysiek intiem samenzijn in geslachtsgemeenschap, welke met name voor en tijdens de ovulatie is, en hierin ongeduld en haast en onrust te ervaren in de angst dat ‘het niet lukt’ in deze periode.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb fysiek intiem samenzijn in geslachtsgemeenschap als ultieme ervaring als leidraad te gebruiken voor mijn gedrag en deze fysiek te manifesteren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te weten hoe om te gaan met de koude en stagnatie die ik ervaar de week na de ovulatie, welke fysiek echt heel vervelend is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de koude en stagnatie die ik fysiek ervaar in de week na de ovulatie, als echt heel  vervelend te ervaren en me hierdoor hierin niet te kunnen bewegen doordat ik er nog eens een oordeel bovenop leg, waarin ik mezelf alleen maar meer verkil en stagneer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verkramping van de darm spieren te ervaren in/als verlangen naar fysiek intiem samenzijn, welke start in de linker bovenhoek in de dikke darm, welke gerelateerd is aan het hart, waarin het kloppen van het hart in verlangen in en naar een fysiek samenzijn een rol speelt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb open ogen, blosjes en een diepere ademhaling te hebben in participatie in/als verlangen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf aantrekkelijker te vinden als ik participeer in/als verlangen, welke geregeerd wordt door hormonen en hun fysieke werking, waarin het hormonale systeem puur gericht is op voortplanting en dus op het zoeken en vinden van een geschikte partner om mee voort te planten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een diepere ademhaling te ervaren voor en tijdens de ovulatie, welke komt doordat ik dan geen oordelen ervaar in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb na de ovulatie mezelf te laten vallen in oordeel, waarin ik alleen in staat ben tot een oppervlakkige ademhaling.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat de diepere ademhaling die ik ervaar voor en tijdens ovulatie werkelijk dieper als meer aanwezig is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf fysiek uit te putten in de verhoogde hartslag en de innerlijke onrust die ik ervaar, waarin ik wegloop in onrust in de geest in angst voor een ervaring van teleurstelling en niet behalen wat ik wil in/als ervaring van vervulling van mezelf in fysieke geslachtsgemeenschap op het ultieme moment in/als mijn programma in/als voortplanting.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb innerlijke onrust te ervaren, fysiek gemanifesteerd, in de race tegen de hormonale klok in het behalen van een ultieme ervaring in geslachtsgemeenschap, al dan niet gekoppeld aan een wens tot voortplanting.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me als ‘verdoofd’ te voelen door participatie in/als energie, waarin het suizen van mijn bloed in mijn oren me verdooft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te geloven dat ik ‘tegen mijn fysiek opkan’, waarin ik de fysieke mind (geest bewustzijn systeem gemanifesteerd in het fysiek) voor waar als blijvend aanneem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te zien dat op deze manier het geloofsysteem werkt, waarin we massaal, en masse, het geloof in de Geest fysiek (be)vestigen door het toestaan van de Geest als iets Heiligs in onszelf als fysiek, en dus door het toestaan van de Geest als iets Heiligs in in de fysieke wereld zonder nog te zien en willen zien wat de Geest en de Heilige Geest werkelijk, dus in werkelijkheid, inhoudt en in werkelijkheid, Fysiek, aanricht.

Consequentiedimensie:

Verkrampte omgang ten aanzien van het fysiek intiem samenzijn

Het creeren van polariteit waarin een wel en een geen fysiek intiem samenzijn mogelijk is

Mezelf voorbij lopen

Mezelf afhankelijk maken van (fysiek intiem samenzijn met) de man

Mezelf (fysiek) op willen vullen met de man in plaats van mezelf te delen in fysieke expressie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te verlangen naar een samensmelten met een ander in een fysieke intieme ervaring in geslachtsgemeenschap in een ultieme ervaring in/als de geest, in plaats van een te willen worden in/als met mezelf in/als mijn eigen fysiek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn eigen verlangen naar fysiek intiem samenzijn – seks – te veroordelen doordat ik zie dat deze plaatsvindt in zelfinteresse in een willen opvullen van mezelf met een ander, van hetgeen ik in en als zelf niet voor elkaar krijg, namelijk het een en gelijk staan als mezelf in/als opvulling van mezelf in mijn fysiek – welke niet lukt doordat en zolang ik in angst besta in/als de geest – en dus zoek ik een ervaring die dit benadert met behulp van een ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te willen opvullen met een ander ter compensatie van het bestaan in angst in de geest in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de gaten in mezelf te willen opvullen met een ander, welke gaten ontstaan in mezelf door mijn participatie in angst in/als de geest, in afscheiding van mezelf als leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf afhankelijk te maken van (een fysiek intiem samenzijn in geslachtsgemeenschap met) de man in een verlangen mezelf op te vullen met een ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat ik een ander nodig heb om mezelf op te vullen, en de hormonale signalen tot voortplanting, die mijn fysiek afgeeft, hiervan als bewijs te zien en gebruiken om deze toestand van verlangen na te leven en voort te zetten, dus voort te planten, en er zo naar neig mezelf voort te planten zonder verder te zien dan mijn neus lang is, en als ik hierin blijf liegen tegen mezelf, dus blijf liggen in overgave aan mijn eigen hormonale systeem, wachtend op de ander/de man die me komt opvullen, wordt mijn neus langer en langer, en wordt het steeds moeilijker om verder dan mijn eigen neus te zien, voorbij de limiet als balans in polariteit gemanifesteerd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf voorbij te lopen in een verlangen mezelf fysiek op te vullen, waarin ik mijn fysieke opgewondenheid in verhoogde hartslag in/als energie, met alle gevolgen van dien, toesta mezelf in/als fysieke substantie op te branden/uit te putten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf fysiek uit te putten ten behoeve van een verlangen tot opvulling van mezelf met een ander in de ultieme ervaring tot eenwording in/als de geest in fysieke geslachtsgemeenschap, waarin ik mezelf de mogelijkheid ontneem om een en gelijk in/als zelf in mijn eigen fysiek te worden door het verlangen als energetische drijfveer te stoppen in zelf, en zo de (biologische) klok/tijd stil te zetten als zijnde niet geregerend over wie ik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een polariteit te creeren in mogelijkheid tot wel of niet fysiek intiem samenzijn, waarin ik de ultieme ervaring van samensmelting in fysieke geslachtsgemeenschap in/als orgasme als uitgangspunt neem, welke zich fysiek manifesteert in verkramping in darm en indien ultiem gemanifesteerd, in vagina, en hierin onmogelijkheid creeert tot een fysiek intiem samenzijn in geslachtsgemeenschap, waarin ik dus mijn eigen onmogelijkheid creeer in/als angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard mezelf in deze toestand van afhankelijkheid van opvulling met een ander te behouden door te bestaan in/als verlangen naar een ultieme ervaring van samenzijn in fysieke gesclachtsgemeenschap in/als orgasme, aangezien ik mezelf hierin in/als angst laat bestaan, en de mogelijkheid na de ovulatie, om in zelf te zien en alle ervaringen in oordelen in afscheiding van mezelf, in te zien, zelf te vergeven en te corrigeren, eventueel in een fysiek intiem samenzijn met de man, welke niet prettig is als ultieme ervaring in/als orgasme, maar welke wel substantieel dus blijvend is en welke me terug brengt in mezelf, in een proces naar onafhankelijk zijn van de opvulling van de ander=de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een verkrampte omgang te creeren ten aanzien van het fysiek intiem samenzijn en deze verkramping fysiek te manifesteren in de dikke darm, waarin juist het fysiek intiem samenzijn bemoeilijkt wordt, en ik dus de onprettige ervaring ontloop in een excuus van fysiek ongemak, waarin ik mezelf in ongemak niet onder ogen hoef te zien en niet hoef te delen met een ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb over de kop te gaan door kopje onder te gaan in de Geest in Verlangen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn zelfverantwoordelijkheid weg te leggen/af te schuiven op het Hormonale Systeem als zijnde de Regering, welke de fysieke koppeling is van de Regering in/als de Geest in/als Zelfinteresse.

Zelfcorrecties volgen

Lees ook:

de-vagina-de-bron-van-al-het-kwaad-vrouwelijke-bewustwording-deel-1

de-vagina-de-bron-van-al-het-kwaad-vrouwelijke-bewustwording-deel-2

Voor onderzoek aangaande de invloed van de hormonen op ons fysieke welzijn:

Circadian – Natuurritme en Gezondheid

————————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/

4 thoughts on “Dag 268 – Expressie en de Darm – Verlangen – Geregeerd door Hormonen

Geef een reactie

