Dag 277 – Expressie en de Darm – Trigger Characters – Ontkenning – Backchatdimensie

De serie Expressie en de Darm begint bij Dag 232  – (inclusief Disclaimer)

Dag 273 – Ruimte – Het huis in Zegveld

Dag 274 – Trigger Characters – Gerelateerd aan Ruimte

Dag 275 – Trigger Characters – Aandacht-1

Schrijf jezelf naar Vrijheid door De Oplossing

Dit blog is het vervolg van de uitwerking van

Trigger Characters – Ontkenning-1

Backchatdimensie/interne gesprekken:

Wat maak je me nou

Ik zie het toch?

Dit is ongelofelijk

Laat dan maar

Ik doe het zelf wel

Lekker makkelijk, doen alsof er niets aan de hand is, terwijl ik hier aan het struggelen ben

Het zal wel aan mij liggen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de backchat ‘wat maak je me nou’, en in de participatie in deze woorden een ervaring van arrogantie, afkeer en verontwaardiging te creeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de backchat ‘ik zie het toch?’, en in participatie in deze woorden mezelf te rechtvaardigen in participatie in deze backchat doordat ik ‘het toch zie’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de backchat ‘dit is ongelofelijk’, en in deze participatie en hierin geloof in de waarheid van deze woorden, ongeloof in mezelf te creeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de backchat ‘laat dan maar’, en in participatie in de woorden ‘laat dan maar’ iedere mogelijkheid tot communicatie in gezond verstand op te geven en in plaats hiervan me af te keren/om te keren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf af te keren en om te keren door participatie in en geloof in de backchat in mijn hoofd, en hierin afkeer van de ander te creeren, niet ziende dat dit komt doordat ik me letterlijk heb afgekeerd/omgekeerd in de geest, en hierin een negatief geladen ervaring van ‘afkeer’ te manifesteren in mezelf, welke elke keer getriggerd wordt tegenover soortgelijk karakter welke zich laat zien in/als ontkenning, waarin ik door me af te keren, de ontkenning in stand houd en mezelf en tevens de ander de mogelijkheid ontneem om mezelf te corrigeren, door de afkeer als negatief geladen reactie te stoppen in zelf, de backchat welke me heeft doen afkeren/omkeren te stoppen in zelf, en aanwezig te zijn in de adem, zodat ik de werkelijkheid van de situatie kan zien zonder geladen deeltjes als energie welke me fysiek doen afkeren, waarin ik mezelf de mogelijkheid geef mezelf richting te geven en met gezond verstand in de situatie te zien en hier eventueel woorden in te gebruiken die richting geven als wat het beste is voor iedere aanwezige (al dan niet aanwezig in de geest).

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de backchat ‘ik doe het zelf wel’, en hierin  een ervaring van minachting en boosheid te manifesteren in zelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te minachten door participatie in de backchat ‘ik doe het zelf wel’, en hierin een ervaring van ‘me beter voelen’ te creeren ten opzichte van de ander in een zelf doen als onafhankelijk van de ander, zonder te zien dat dit direct minachting inhoudt en voortbrengt van mezelf als leven en van de ander als leven en hierin van alle leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ‘het zelf doen’ te doen in participatie in backchat in de geest, om mezelf voort te bewegen in/als energie in de geest en dit als zelf doen te definieren, zonder hierin werkelijk iets als Zelf te doen, als stoppen van participatie in/als energie in/als backchat, en van hieruit te bewegen in gelijkheid als zelf als wat het beste is voor mezelf en iedere aanwezige in de situatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de backchat ‘ Lekker makkelijk, doen alsof er niets aan de hand is, terwijl ik hier aan het struggelen ben‘ en hierin mezelf ongelijk op te stellen alsof ik wel moeite doe en de ander niet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat ik moeite moet doen en dat een ander moeite moet doen, en dat moeite doen en struggelen duidt op het behalen van een oplossing, en dat ogenschijnlijk makkelijk doen, duidt op het niet behalen van een oplossing.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf en hierin hetgeen ik zie, op te splitsen in moeilijk en makkelijk, en hierin bezig te zijn in en polariteit, en boosheid als energie te creeren als er niet moeilijk gedaan wordt, aangezien ik hierin geloof dat er geen oplossing behaald zal worden, en dus bezig te blijven met het verdedigen van moeilijk doen, welke een ‘makkelijk doen’ tegenover mij manifesteert, waar ik vervolgens boos op kan worden en dus energie kan genereren, en waarin ik me tevens beter kan voelen in het geloof dat ik, in het struggelen als moeilijk doen, bezig ben een oplossing te behalen en het dus beter doe dan degene die in mijn ogen ontkent en makkelijk doet hierin, waaraan ik koppel dat die niet bezig is een oplossing te behalen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een oplossing te willen behalen, in plaats van de oplossing te zijn door de polariteit in mezelf, in dit geval als deze ‘val’ in moeilijk en makkelijk, te stoppen in mezelf en van hieruit te zien hoe mezelf te bewegen in/als oplossing binnenin mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat ik een situatie moet oplossen, en als dit niet lukt en/of als ik de ander in mijn ogen niet mee zie werken als bijvoorbeeld ontkenning, een scala aan reacties als energie te genereren binnenin mezelf, in plaats van de oplossing binnenin zelf te zien als het oplossen van de polariteit binnen in mijzelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de backchat ‘het zal wel aan mij liggen’, en hierin mezelf tot slachtoffer van de situatie te maken, waarin ik een geloof creeer dat ik er niets aan kan veranderen, in plaats van in te zien dat ik, door te participeren in backchat en hierin een slachtofferrol te creeren welke reacties als energie genereert in zelf, ik mezelf niet verander maar een slachtoffer maak van  mezelf in/als de geest in/als reacties in/als energie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet in te zien en geloven dat het inderdaad ‘bij’ mij ligt, ‘in’ mij ligt, de oplossing, welke ik niet zie door te participeren in backchat als ‘het zal wel aan mij liggen’, waarin ik net doe alsof ik alle ‘schuld’ op me neem, waarin ik ondertussen helemaal niets verander in zelf, en juist aanwezig blijf in de geest in een scenario van schuld gekoppeld aan de slachtofferrol en stiekem de ander de schuld kan blijven geven, en waarin het lijkt of ik alles naar zelf haal, maar waarin geen werkelijke zelfverantwoordelijkheid aanwezig is als ikzelf in zelfverantwoordelijkheid als wat het beste is voor zelf als leven en hierin voor de ander als leven en voor alle leven, in gelijkheid.

DAY 3: What does it Really Mean to be ‘Alive’?

Als ik mezelf zie participeren/neigen tot participatie in backchat in welke vorm dan ook, dan stop ik, ik adem. Ik adem diep in en stop voor een moment, voordat ik iets zeg en/of doe. Ik adem uit, en laat de participatie in backchat gaan.

Ik realiseer me dat ik, door participatie in deze backchat, mijn eigen reacties binnenin mezelf manifesteer, welke ik vervolgens koppel aan de andere aanwezige, welke in feite alleen maar gekoppeld is aan de ander=de mind, dus aan mijn mijzelf in/als de geest/aan mijn eigen geest, maar welke ik projecteer op de ander, aangezien ik als de geest alleen maar kan projecteren op een ander buiten mij.

Door projectie op iets buiten mij, mis ik de koppeling van mijn eigen reacties aan mijn eigen backchat in/als mijn eigen geest, en als ik de koppeling mis, kan ik mezelf niet corrigeren, ik kan niet schakelen, en blijf dus keihard doorrijden op de energie van de geest.

In deze energie van/in/als de geest, manifesteer ik mezelf als slachtoffer, en ervaar ik mezelf dus daadwerkelijk als slachtoffer, van mijn eigen reacties, welke getriggerd worden door iets in een ander als karakter buiten mij, en welke ik direct koppel aan die ander buiten mij, waarin ik me slachtoffer ervaar van het andere karakter buiten mij, zonder te zien wat er werkelijk gebeurt binnenin mij, en zolang ik dit niet zie, blijf ik ook in werkelijheid slachtoffer aan iets of iemand als een karakter buiten mij, welke tot gevolg heeft dat ik het karakter buiten mij wil en ga controleren in een poging om de reactie binnenin mij, te stoppen. Hierin vindt het misbruik plaats.

Ik stel mezelf ten doel de participatie in backchat in mezelf  te stoppen.

Als ik merk dat een bepaalde backchat terug blijft komen, onderzoek ik waar de backchat vandaan komt en wat ik hierin dien uit te schrijven en zelf te vergeven.

Ik stel mezelf ten doel me niet langer te laten leiden/lijden door participatie in mijn eigen backchat en hierin mijn eigen reacties als gevoelens en emoties te creeren, aangezien ik hierin slachtoffers maak, van mezelf en indirect van een ander karakter buiten mij die nog niet in staat is in zelf te zien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb werkelijk te zien hoe ik mijn eigen reacties als gevoelens en emoties creeer en manifesteer door participatie in mijn eigen backchat – al dan niet onderdrukt – en hierin mezelf tot slachtoffer te maken en mezelf te misbruiken, welke tevens altijd misbruik voortbrengt van een ander buiten mij, ook al wil ik het niet, ook al bedoel ik het niet zo, ook al zie ik het niet en ook al ontken ik het omdat ik het niet zie.

How Thoughts Create Physical Reality

www.equalmoney.org

——————————————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/

14 thoughts on “Dag 277 – Expressie en de Darm – Trigger Characters – Ontkenning – Backchatdimensie

Geef een reactie

