Dag 285 – Expressie en de Darm – Trigger Characters – Afwachtend – Angstdimensie en Fysieke Gedragsdimensie

De serie Expressie en de Darm begint bij Dag 232  – (inclusief Disclaimer)

Dag 273 – Ruimte – Het huis in Zegveld

Dag 274 – Trigger Characters – Gerelateerd aan Ruimte

Dag 283 – Trigger Characters – Afwachtend-1

Dag 284 – Trigger Characters – Afwachtend – Reactiedimensie

Angst:

Gedefinieerd te worden als de ander

Vastzitten aan iemand die ik moet dragen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren gedefineerd te worden als de ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren gedefinieerd te worden als de ander=de mind, dus als mezelf in/als de geest, en hierin mezelf vast te zetten in deze beperkte definitie van hoe ik denk te moeten zijn in aanwezigheid van een andere persoon.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren vast te zitten aan iemand die ik moet dragen/waarvan ik denk/geloof dat ik die moet dragen, waarin ik dus in een gedachte/geloof vastzit in/als mijn eigen geest, waarvoor ik angst ervaar die te moeten dragen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren mijn eigen geest te moeten dragen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor mijn eigen geest, waarin ik besta in/als angst, dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor mijn eigen angst.

Fysieke gedragsdimensie:

Niet meer bewegen, niets meer zeggen, expressie inhouden, stilvallen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet meer te bewegen ten gevolge van de angst gedefinieerd te worden door de ander die ziet door de mind, waarvan ik dan weer geloof dat ik zo ben zoals de ander mij ziet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren mezelf te definieren zoals ik geloof dat de ander mij ziet, in plaats van in te zien dat ik dus angst ervaar mezelf te definieren zoals ikzelf als de ander=de mind, dus in/als de geest, mezelf zie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren mijzelf te definieren zoals ik mijzelf zie in de geest, en om dit te voorkomen, beweeg ik niet meer, val ik stil zodat er geen zelfdefinititie meer mogelijk is om mezelf in vast te zetten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet meer te bewegen en stil te vallen in een poging te ontkomen aan de zelfdefinitie die opkomt in aanwezigheid van een andere persoon.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn expressie stil te houden zodat ik geen gevolgen in/als woorden manifesteer/creeer waarin ik nog vaster kom te zitten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb vast te komen te zitten in de woorden die ik spreek in/als expressie, welke expressie in de geest is, en dus manifesteer ik in/als de geest, en dus kom ik in de manifestatie van de geest vast te zitten.

Zelfcorrecties (zelfcorrigerende uitspraken/zelfcorrigerende doelstellingen):

Als ik mezelf zie stilvallen in een niet bewegen, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik me in angst bevind, en hierdoor niet wil bewegen, uit angst om gezien te worden, en om via die ogen, vast te komen te zitten in de interpretatie van de ander, welke ik ook weer niet weet, maar welke ik interpreteer via mijn ogen, en dus kom ik vast te zitten in mijn eigen geloof in mijn eigen interpretatie over wat de ander ziet.

Ik stel mezelf ten doel mijn eigen interpretaties te onderzoeken in zelf, uit te schrijven en zelf te vergeven, zodat ik vrij kom van mijn eigen interpretaties, welke het enige is waarvan ik vrij kan en dien te komen.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met het geloof in mijn eigen interpretaties, en in plaats hiervan te zien wat er fysiek gebeurt, als wat het enige is waarvan ik zeker weet dat het gebeurt, zoals, iemand zit, iemand schrijft, iemand drinkt koffie, punt. Als ik wil weten wat er speelt, dan kan ik dit vragen aan de andere persoon.

Als ik mezelf zie inhouden in expressie, dan stop ik, ik adem. Ik onderzoek in mezelf waarom ik mijn expressie inhoud.

Ik realiseer me dat ik wellicht mijn expressie inhoud, omdat het geen werkelijk zelfexpressie is, maar expressie in woorden  in/als de geest, welke consequenties creeert in polariteit.

Ik stel mezelf ten doel stil te zijn en te onderzoeken wat ik wil spreken. Ik stel mezelf ten doel bij twijfel niet te spreken maar verder te onderzoeken waarom ik twijfel aan de woorden die ik spreek, en dus aan mezelf die ik ben in de woorden.

Wordt vervolgd

Reptilians – Existence in a Word – Part 48

Reptilians – The Responsibility of Words – Part 49

Reptilians – Purifying Words – Part 50

Reptilians – The Power of One Word – Part 58

Uitgewerkte Trigger Characters:

Dag 275 – Trigger Characters – Aandacht-1

Dag 277 – Trigger Characters – Aandacht – Backchatdimensie

Dag 278 – Trigger Characters – Aandacht – Fysieke Gedragsdimensie

Dag 280 – Trigger Characters – Aandacht – Consequentiedimensie en Angstdimensie

Dag 276 – Trigger Characters – Ontkenning-1

Dag 277 – Trigger Characters – Ontkenning – Backchatdimensie

Dag 281 – Trigger Characters – Ontkenning – Reactiedimensie

Dag 282 – Trigger Characters – Ontkenning – Consequentiedimensie en Fysieke Gedragsdimensie

—————————————————————————————————————————————–

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/

7 thoughts on “Dag 285 – Expressie en de Darm – Trigger Characters – Afwachtend – Angstdimensie en Fysieke Gedragsdimensie

  1. […] Dag 285 – Trigger Characters – Afwachtend – Angstdimensie en Fysieke Gedragsdimens… […]

  2. […] Dag 285 – Trigger Characters – Afwachtend – Angstdimensie en Fysieke Gedragsdimensie […]

  3. […] Dag 285 – Trigger Characters – Afwachtend – Angstdimensie en Fysieke Gedragsdimensie […]

  4. […] Dag 285 – Trigger Characters – Afwachtend – Angstdimensie en Fysieke Gedragsdimensie […]

  5. […] Dag 285 – Trigger Characters – Afwachtend – Angstdimensie en Fysieke Gedragsdimensie […]

  6. […] Dag 285 – Trigger Characters – Afwachtend – Angstdimensie en Fysieke Gedragsdimensie […]

  7. […] Dag 285 – Trigger Characters – Afwachtend – Angstdimensie en Fysieke Gedragsdimensie […]

Geef een reactie

