Dag 286 – Expressie en de Darm – Trigger Characters – Afwachtend – Consequentiedimensie

De serie Expressie en de Darm begint bij Dag 232  – (inclusief Disclaimer)

Dag 273 – Ruimte – Het huis in Zegveld

Dag 274 – Trigger Characters – Gerelateerd aan Ruimte

Dag 283 – Trigger Characters – Afwachtend-1

Dag 284 – Trigger Characters – Afwachtend – Reactiedimensie

Dag 285 – Trigger Characters – Afwachtend – Angstdimensie en Fysieke Gedragsdimensie

Consequentiedimensie:

Mezelf verongelijken door middel van inhouden van expressie en verdwijnen in reactie en fysieke gedragsdimensie, dus in de geest; hierin ongelijk gaan staan aan mezelf en de ander, en hierin zelf afwachtend worden;

Alles alleen doen

Journeys into the Afterlife – A Master in-Waiting – Part 12

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te verongelijken door middel van inhouden van expressie en verdwijnen in reactie en fysieke gedragsdimensie in de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ongelijk te gaan staan aan mezelf en dus ook aan de ander door mezelf te verongelijken door middel van inhouden van expressie en verdwijnen in reactie en fysieke gedragsdimensie, dus in de geest, en hierin zelf afwachtend te worden, opgesloten in de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de afwachting van een ander buiten mij als excuus te gebruiken om zelf afwachtend te zijn en in de wacht te staan in de geest, wat de situatie in de gehele wereld is; iedereen wacht tot een ander zichzelf beweegt in plaats van zelf te gaan bewegen en uit de geest te stappen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het liefst alles alleen te doen omdat ik niet weet hoe om te gaan met afwachting van mezelf als reactie op de ander/in aanwezigheid van de ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet werkelijk het liefst alles alleen te doen, maar dit te hebben aangeleerd aan mezelf in/als zelfbeweging, waarin ik zelf beslis wat te doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in aanwezigheid van een ander niet meer te kunnen en durven beslissen en dus niet meer te kunnen en durven bewegen, welke zover strekt dat ik stilval en geloof dat ik dit ben.

Life Review – Waiting for my Life to Happen

Zelfcorrecties (zelfcorrigerende uitspraken/zelfcorrigerende doelstellingen):

Als ik mezelf zie verdwijnen in reactie en fysieke gedragsdimensie op een afwachtend karakter tegenover me als trigger character, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik reageer op een projectie van mezelf op de ander in/als angst.

Ik realiseer me dat ik in reactie, zelf verdwijn in de geest en dus zelf afwachtend word, en alleen nog maar kan reageren op de ander, in plaats van te zien in gezond verstand en zelf te bewegen.

Ik realiseer me dat, doordat ik reageer en fysiek deze reacties manifesteer, ik ze opnieuw toesta en opsla in mijn fysiek, welke alleen maar moeilijker wordt om te stoppen in zelf.

Ik stel mezelf ten doel te de angst te onderzoeken waarin ik mezelf projecteer op een ander buiten mij die een afwachtend karakter laat zien/welke ik interpreteer als afwachtend.

Ik stel mezelf ten doel eerst en alleen mijn eigen reactie en/of fysiek gedrag te stoppen welke naar boven komt en manifesteert in reactie op een interpretatie van mezelf van een afwachtend karakter tegenover mij, en dit is wat ik alleen doe.

Ik stel mezelf ten doel het alleen doen te verplaatsen naar het nemen van zelfverantwoordelijkheid voor wie ik ben geworden in de geest in het toepassen van schrijven, zelfvergevingen en zelfcorrecties, waarin, naarmate ik dit langer toepas, ik mezelf steeds meer in staat stel om in aanwezigheid van een andere persoon te zijn zonder te verdwijnen in reacties en fysiek gedrag.

Ik stel mezelf ten doel mezelf werkelijk te vergeven wat ik heb toegestaan in mezelf, zodat ik mezelf kan bewegen in comfort in mijn eigen fysiek, en mezelf niet hoef te forceren tot beweging terwijl ik nog in reactie aanwezig ben in de geest, aangezien dit alleen maar meer reactie opwekt in en buiten mijzelf.

Waiting for Change to come to Me – Reptilians’ Support – Part 176

Uitgewerkte Trigger Characters:

Dag 275 – Trigger Characters – Aandacht-1

Dag 277 – Trigger Characters – Aandacht – Backchatdimensie

Dag 278 – Trigger Characters – Aandacht – Fysieke Gedragsdimensie

Dag 280 – Trigger Characters – Aandacht – Consequentiedimensie en Angstdimensie

Dag 276 – Trigger Characters – Ontkenning-1

Dag 277 – Trigger Characters – Ontkenning – Backchatdimensie

Dag 281 – Trigger Characters – Ontkenning – Reactiedimensie

Dag 282 – Trigger Characters – Ontkenning – Consequentiedimensie en Fysieke Gedragsdimensie

———————————————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/

6 thoughts on “Dag 286 – Expressie en de Darm – Trigger Characters – Afwachtend – Consequentiedimensie

  1. […] Dag 286 – Trigger Characters – Afwachtend – Consequentiedimensie […]

Geef een reactie

