Dag 289 – Expressie en de Darm – Trigger Characters – Onverschillig – Reactiedimensie-vervolg

De serie Expressie en de Darm begint bij Dag 232  – (inclusief Disclaimer)

Dag 273 – Ruimte – Het huis in Zegveld

Dag 274 – Trigger Characters – Gerelateerd aan Ruimte

Dag 287 – Trigger Characters – Onverschillig-1

Dag 288 – Trigger Characters – Onverschillig – Reactiedimensie

Vervolg Reactiedimensie:

Verongelijking, boosheid, verontwaardiging, verdriet, verbazing, minderwaardigheid, ongeloof, schaamte, zelfhaat

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verdriet te creeren als reactie op en in de afscheiding in mezelf in relaties in de geest, waarin de relatie bestaat uit een relatie met iets of iemand buiten mezelf, gebaseerd op een gedachte binnenin mezelf waarvan ik me afhankelijk gemaakt heb, door mezelf te bevestigen door geloof in/als de relaties in de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dit verdriet als energiegenerator te gebruiken en hierin beweging als verlichting van de pijn te ervaren voor een moment, wat een verlichting is van het verdriet in de geest, maar wat geen werkelijke oplossing is als verlichting van werkelijke fysieke pijn, maar welke zelfs de fysieke pijn als verkramping door participatie in/als emotie, versterkt, waarin het fysiek de emoties opslaat in spierweefsel, welke als voorraad fungeert om getriggerd te worden en energie naar boven te brengen in een nieuwe ervaring van relaties met iets of iemand buiten mezelf, waarin ik in de ervaring van afscheiding in een relatie met iets of iemand buiten mijzelf – gebaseerd op een gedachte binnenin mezelf – opnieuw energie gegereer en opsla, and so on, totdat het fysiek ‘op’ is en vastzit in een permanente kramp, opgegeten door langdurige participatie in de geest en vast in maximale spanning.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de emotie verdriet als beweging en verlichting te ervaren in en van de zwaarte als vastzetting als kramp als wie ik ben in/als de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf minderwaardig te maken zodra ik een relatie vorm in de geest, waarin ik de relatie voorop stel als doel en mezelf in meer of mindere mate achterstel/vergeet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te vergeten door/in het vormen van relaties in de geest, hetgeen ik weerspiegeld zie in degenen met wie ik neig tot het vormen van relaties die aangeven veel dingen vergeten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb onverschillig te zijn (geworden) ten aanzien van mezelf in en door het vormen van relaties in/als de geest door geloof in mijn eigen gedachten.

Atlanteans – The Decision of Division

https://i1.wp.com/www.destippel.nl/cms/wp-content/uploads/2012/07/Niet-vergeten.jpg

Zelfcorrecties (zelfcorrigerende uitspraken/zelfcorrigerende doelstellingen):

Als ik mezelf zie participeren in verdriet, dan stop ik, ik adem. Ik adem in in het verdriet, en zie wat er naar boven komt.

Ik onderzoek in mezelf of het een verdriet is welke mijn fysiek kwijt wil en welke omhoog komt om in te zien, uit te schrijven en zelf te vergeven, of dat het een verdriet is als energie genereren.

Ik sta mezelf niet toe energie te generen uit verdriet. Ik omarm mezelf en houd mezelf vast terwijl ik focus op de ademhaling.

Als ik mezelf zie neigen naar mezelf vergeten ten behoeve van het vormen van een relatie, dan stop ik, ik adem.

Ik onderzoek iedere reactie in mezelf ten aanzien van een relatie, en neem de tijd in mezelf om deze reacties door te wandelen, te onderzoeken tot welke gedachte deze relatie bestaat, en zelf te vergeven. Ik realiseer me dat, als ik reageer, ik iets over het hoofd zie doordat ik in het hoofd aanwezig ben in een geloof in een gedachte, en dus feitelijk iets over het lichaam zie/niet in/als het lichaam zie.

Ik stel mezelf ten doel de relatie met mezelf/met mijn eigen geest in totaliteit te onderzoeken, zelf te vergeven en te corrigeren/veranderen ten behoeve van wat het beste is voor een ieder. Deze innerlijke relatie zal zich op een ‘gegeven’ moment – niet echt gegeven maar hard voor gewerkt – reflecteren in uiterlijke relaties als wat het beste is voor ieder-een.

Wordt vervolgd

Reptilians and Memories

*

Uitgewerkte Trigger Characters:

Dag 275 – Trigger Characters – Aandacht-1

Dag 277 – Trigger Characters – Aandacht – Backchatdimensie

Dag 278 – Trigger Characters – Aandacht – Fysieke Gedragsdimensie

Dag 280 – Trigger Characters – Aandacht – Consequentiedimensie en Angstdimensie

Dag 276 – Trigger Characters – Ontkenning-1

Dag 277 – Trigger Characters – Ontkenning – Backchatdimensie

Dag 281 – Trigger Characters – Ontkenning – Reactiedimensie

Dag 282 – Trigger Characters – Ontkenning – Consequentiedimensie en Fysieke Gedragsdimensie

Dag 283 – Trigger Characters – Afwachtend-1

Dag 284 – Trigger Characters – Afwachtend – Reactiedimensie

Dag 285 – Trigger Characters – Afwachtend – Angstdimensie en Fysieke Gedragsdimensie

Dag 286 – Trigger Characters – Afwachtend – Consequentiedimensie

———————————————————————————————————————–

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/

3 thoughts on “Dag 289 – Expressie en de Darm – Trigger Characters – Onverschillig – Reactiedimensie-vervolg

Geef een reactie

