Dag 291 – Expressie en de Darm – Onverschillig – Fysieke Gedragsdimensie en Consequentiedimensie

De serie Expressie en de Darm begint bij Dag 232  – (inclusief Disclaimer)

Dag 273 – Ruimte – Het huis in Zegveld

Dag 274 – Trigger Characters – Gerelateerd aan Ruimte

Dag 287 – Trigger Characters – Onverschillig-1

Dag 288 – Trigger Characters – Onverschillig – Reactiedimensie

Dag 289 – Trigger Characters – Onverschillig – Reactiedimensie-vervolg

Dag 290 – Trigger Characters – Onverschillig – Angstdimensie

Fysieke Gedragsdimensie:

Pijn in mijn maagstreek, ineenkrimpen, afkeren, op verontwaardigde toon gaan praten

Beklemming op de borst, droevige ogen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb pijn in mijn maagstreek te ervaren als ik denk dat er niet wordt geluisterd maar wel gedaan wordt alsof.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ineen te krimpen als ik merk en dus denk dat er niet wordt geluisterd maar wel gedaan wordt alsof, maar dit verberg onder boos worden op de ander en ga praten op verontwaardigde toon, en hierin zelf te doen alsof.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het ineenkrimpen van mijn lichaam te verbergen onder boos worden op de ander en spreken op een verontwaardigde toon, en hierin de mogelijkheid weghaal voor mezelf om in de ervaring achter het ineenkrimpen te zien en deze zelf te vergeven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te laten verontwaardigen – alsof ik minder waard ben – als ik denk dat er niet wordt geluisterd maar wel gedaan alsof.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me af te keren als ik merk dat ik denk dat er niet wordt geluisterd maar wel gedaan wordt alsof.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb beklemming op de borst te ervaren als ik merk dat ik denk dat er niet geluisterd wordt maar wel gedaan alsof.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb droevige ogen te zetten als ik denk dat er niet geluisterd wordt maar wel gedaan alsof.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te hebben gedefinieerd als droevig met droevige ogen, en niet meer werkelijk constant vrolijk te willen zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat als ik constant vrolijk, of laten we zeggen, als ik niet meer droevig ben, er helemaal niet meer geluisterd zal worden maar wel gedaan alsof.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een droefheid en droevige ogen te creeren als methode om gehoord te worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb deze droefheid niet los te willen laten en dus mezelf bestaande in droefheid, dus in een karakter, niet los te willen laten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te willen blijven bestaan in een karakter in een poging om de aandacht vast te houden, in een ervaring van angst om compleet te verdwijnen als ik niet als dit karakter besta, niet ziende met mijn droevige ogen dat ik allang verdwenen ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb akkoord te zijn met mezelf bestaande in droefheid en me hier prettig in te voelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zelf onverschillig te worden ten aanzien van alles en iedereen bestaande in dit karakter van droefheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn karakter van droefheid niet los te willen laten, als zijnde ‘het is van mij’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me een karakter van droefheid toe te eigenen en dit dus te gaan beschermen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf in/als karakter te beschermen en mezelf te beschermen met een karakter, waarin ik me in werkelijkheid afscheid van alles en iedereen, en dus de noodzaak voor bescherming zelf creeer en in stand houd, aangezien ik me heb afgescheiden en ik me hierin iets heb toegeeigend – namelijk een karakter van droefheid – wat me ‘kan worden afgenomen’.

Consequentiedimensie:

Stoppen met delen en stoppen met luisteren naar wat de ander wil delen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te stoppen met delen als ik denk dat er niet wordt geluisterd maar wel gedaan wordt alsof.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te stoppen met luisteren naar wat de ander wil delen degene waarvan ik denk dat die net niet naar mij geluisterd heeft maar wel gedaan heeft alsof, maar dit niet duidelijk zo aan te geven, en dus zelf niet werkelijk te luisteren maar wel te doen alsof.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb toe te passen wat ik denk dat een ander naar mij toepast, in plaats van toe te passen zoals ik zelf wil dat naar mij toegepast wordt, en hierin mezelf te verloochenen door te kopieren wat een ander doet, en hierin mezelf dus te verontwaardigen als minder waard maken – minder waard als ongelijk als mezelf in zelfoprechtheid.

Zelfcorrecties (Zelcorrigerende uitspraken/zelfcorrigerende doelstellingen):

Als ik mezelf zie stoppen met luisteren naar wat de ander wil delen, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik, onafhankelijk wat de ander doet, wel wil luisteren naar wat de ander wil delen.

Ik stel mezelf ten doel onvoorwaardelijk te luisteren naar wat de ander wil delen, los van of ik denk dat de ander wel of niet naar mij luistert.

Ik stel mezelf ten doel om, als het niet luisteren sterk aanwezig is, dit ter sprake te stellen op een toon die vrij is van reactie, en als het me niet lukt vrij van reactie te spreken, aan te geven hoe dit komt en hier verder mee te werken in mezelf en zelfvergevingen toe te passen.

“Luisteren is hard werken. Bij het actief luisteren neemt de hartslag toe, versnelt de ademhaling en stijgt de lichaamstemperatuur. Het is daarom niet verwonderlijk dat mensen liever vertellen dan al die moeite doen om goed te luisteren”

Als ik mezelf zie stoppen met delen van mezelf ten gevolge van reacties op een gedachte van niet luisteren maar wel doen alsof, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat er nog veel verdriet zit gekoppeld aan dit punt, en dat ik niet zomaar alles zal gaan delen.

Ik realiseer me dat het een proces is waar tijd overheen gaat.

Ik realiseer me dat het een beslissing is, die ik nog niet kan en wil nemen en dus nog niet neem.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te ondersteunen met schrijven en het toepassen van zelfvergevingen ten aanzien van het onderwerp willen delen in relatie tot diverse triggerpunten die omhoog komen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet eens zelfcorrecties te willen schrijven ten aanzien van het delen van en als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf niet te willen delen, welke ik associeer met mezelf opsplitsen, in plaats van in te zien dat ik mezelf allang opgesplitst heb, en dus altijd in splitsing van mezelf, mezelf verder deel en opsplits, welke droefheid in stand houdt en droefheid voortbrengt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te willen behouden zoals ik nu ben, welke dus in zelfinteresse is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in zelfbehoud in zelfinteresse droefheid in stand te houden  en droefheid voort te brengen, aangezien dit het enige is waar ik me veilig in voel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me veilig te voelen in een bestaan in droefheid, waarin ik dus droefheid deel, en anderen dus in mijn droefheid betrek/wil betrekken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb anderen in mijn droefheid te betrekken en te willen betrekken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat het me nooit gaat lukken om mezelf te willen delen en dus te delen in/als mezelf.

Als ik mezelf zie participeren in droefheid, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik me in een karakter bevind en dat ik dit karakter blijkbaar naar voren haal in een ervaring van me onveilig voelen.

Ik onderzoek in mezelf waarin en waarom en waardoor ik me onveilig voel. Ik ondersteun mezelf, ik schrijf, ik pas zelfvergevingen toe, ik omarm mezelf en ik zorg goed voor de veilige plek voor mezelf als het huis waarin ik woon en de dieren en planten met wie ik woon, waarin ik dit proces kan lopen.

(er volgt nog een staartje)

The Reptilians – a Chat with Anu, Enki, Enlil and Marduk

*

Uitgewerkte Trigger Characters:

Dag 275 – Trigger Characters – Aandacht-1

Dag 277 – Trigger Characters – Aandacht – Backchatdimensie

Dag 278 – Trigger Characters – Aandacht – Fysieke Gedragsdimensie

Dag 280 – Trigger Characters – Aandacht – Consequentiedimensie en Angstdimensie

Dag 276 – Trigger Characters – Ontkenning-1

Dag 277 – Trigger Characters – Ontkenning – Backchatdimensie

Dag 281 – Trigger Characters – Ontkenning – Reactiedimensie

Dag 282 – Trigger Characters – Ontkenning – Consequentiedimensie en Fysieke Gedragsdimensie

Dag 283 – Trigger Characters – Afwachtend-1

Dag 284 – Trigger Characters – Afwachtend – Reactiedimensie

Dag 285 – Trigger Characters – Afwachtend – Angstdimensie en Fysieke Gedragsdimensie

Dag 286 – Trigger Characters – Afwachtend – Consequentiedimensie

——————————————————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/

2 thoughts on “Dag 291 – Expressie en de Darm – Onverschillig – Fysieke Gedragsdimensie en Consequentiedimensie

  1. […] I am a little bit lost as for the last month I wrote out 4 trigger characters as characters and this writing is finished for now, so….what’s next? […]

  2. […] Dag 291 – Trigger Characters – Onverschillig – Fysieke Gedragsdimensie en Conseque… […]

Geef een reactie

