Dag 301 – Expressie en de Darm – ‘Het is me teveel’- Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie

Voortzetting van het onderwerp moeheid en slapen:

Dag 297 – Expressie en de Darm – The Inner Test

Dag 298 – Expressie en de Darm – Moeheid en de functie van de milt

*

Start uitwerking van de dimensies zoals geschreven in Dag 300 – Expressie en de Darm – ‘Het is me teveel’:

Full_quantum-mind-self-awareness-step-2

Gedachtendimensie:

Ik kan het niet – Ik weet het niet

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken ‘ik kan het niet’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken ‘ik weet het niet’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik het niet kan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik het niet weet.

Als ik mezelf zie participeren in de gedachte ‘ik kan het niet’, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik reageer in en als een herinnering als een programma, en dat ik als herinnering als programma in/als een gedachte, aangeef dat ik het niet kan.

Ik realiseer me dat de gedachte ‘ik kan het niet’ gebaseerd is op een herinnering in de tijdslijnen van de geest en dus niet op de fysieke realiteit waarin ik me op dit moment bevind.

Ik stop, ik adem. Ik breng mezelf hier in het fysiek, en ik zie in mezelf waardoor de gedachte ‘ik kan het niet’ getriggerd wordt. Ik pas zelfvergevingen toe op de connectie met het trigger-punt.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken in het moment wat ik aan het doen ben of ik dit wel of niet kan. Als ik het zelf kan, voer ik het uit, adem voor adem. Als ik het niet zelf kan, zie ik of ik het al uit kan voeren met behulp van ondersteuning en zie ik wie ik kan vragen ter ondersteuning, en als ik het nog niet uit kan/wil voeren, laat ik het rusten en onderzoek verdere verbanden in mezelf met de gedachte ‘ik kan het niet’ en met hetgeen ik wel of juist niet uitvoer.

Quantum Mind Self Awareness – STEP 1

*

Als ik mezelf zie participeren in de gedachte ‘ik weet het niet’, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik automatisch reageer met een gedachte die in mijn fysiek is opgeslagen als geest-structuur, fysiek gemanifesteerd.

Ik realiseer me dat ik zelfs niet weet – lol – of deze gedachte wel van mij is, of dat ik die automatisch heb overgenomen van voorouders, als een algemeen niet weten wat te doen. Wat ik wel weet is dat ik de gedachte ‘ik weet het niet’ geaccepteerd heb als zijnde ‘van mij’, als ‘dit ben ik’, en dus ben ik hier zelf verantwoordelijk voor.

Ik realiseer me dat het mogelijk is dat ik iets niet weet omdat ik het nooit gedaan heb en/of omdat ik de juiste informatie niet heb ontvangen en/of reeds toegepast.

Ik realiseer me dat als ik geloof en participeer in de gedachte ‘ik weet het niet’, ik mezelf niet in staat stel het te leren/het te weten, aangezien ik mezelf afzijdig houd in de geest in onwetendheid.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te vergeven dat en als ik iets niet weet, en mezelf de reacties te vergeven die in mezelf opkomen naar aanleiding van de gedachte die ik in me laat bestaan.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te onderwijzen in hetgeen ik niet weet met behulp van alle informatie die beschikbaar is bij desteni en eventueel met behulp van een ander die hetgeen ik nog niet weet, zelf reeds heeft toegepast.

Ik stel mezelf ten doel met gezond verstand te zien in hetgeen ik niet weet, en te zien of ik het zelf wel weet als ik wat moeite doe om een antwoord in mezelf te formuleren.

Ik stel mezelf ten doel te oefenen met het formuleren van antwoorden in en als mezelf, op schrift en/of verbaal.

Quantum Mind Self Awareness – STEP 2

*

Verbeeldingsdimensie:

Mezelf, jong meisje, stilstaand, hoofd iets omlaag, alleen, niet wetend wat te doen en wat te zeggen

Herinnering:

Ik sta buiten bij x in zijn tuin, hij is met iets bezig in de schuur, we zijn alleen, de familie is binnen. Terwijl hij bezig is, half met zijn rug naar me toe, vraagt hij opeens: ‘zeg Ingrid, zie ik daar iets komen? Krijg je borstjes?’ Ik antwoord niet, ik beweeg niet, ik kijk naar de grond, weet niet wat te zeggen. Ik schrik, het beneemt me de adem en deze zet vast in mijn borst. Ik val stil en trek me terug in mezelf. Om er nooit meer uit te komen. Dit is teveel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een verbeelding in me te laten bestaan van mezelf als jong meisje, stilstaand, hoofd iets omlaag, niet wetend wat te doen en wat te zeggen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te verbeelden als jong meisje, stilstaand, hoofd iets omlaag, alleen, niet wetend wat te doen en wat te zeggen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de verbeelding van mezelf als jong meisje, stilstaand, hoofd iets omlaag, alleen, niet wetend wat te doen en wat te zeggen te verbinden aan een herinnering.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf vast te houden in een verbeelding, gekoppeld aan een herinnering.

*

Als ik mezelf zie participeren in een verbeelding van mezelf als jong meisje, stilstaand, hoofd iets omlaag, niet wetend wat te doen en wat te zeggen, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik me in een plaatje in de geest begeef, in een situatie als herinnering van een moment waarin ik niet wist wat te doen en waarin ik een ervaring gecreeerd heb waarin ik ervaar en geloof dat ik niets kon doen, welke afbeelding getriggerd wordt in dit moment.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken of ik het trigger-punt kan vinden welke de gedachte en/als afbeelding getriggerd heeft.

Ik stel mezelf ten doel de herinnering uit te schrijven en zelf te vergeven, zodat ik mezelf kan bevrijden van een leven in en als deze herinnering als hoe ik me destijds ervaren heb.

(Uitschrijving herinnering volgt in een apart blog).

*

Wordt vervolgd

De serie Expressie en de Darm begint bij Dag 232  – (inclusief Disclaimer)

—————————————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

13 thoughts on “Dag 301 – Expressie en de Darm – ‘Het is me teveel’- Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie

  1. […] Dag 301 – ‘Het is me teveel’ – Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie* […]

  2. […] Dag 301 – ‘Het is me teveel’ – Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie […]

  3. […] Dag 301 – ‘Het is me teveel’ – Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie […]

  4. […] Dag 301 – ‘Het is me teveel’ – Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie […]

  5. […] Dag 301 – ‘Het is me teveel’ – Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie […]

  6. […] Dag 301 – ‘Het is me teveel’ – Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie […]

  7. […] Dag 301 – ‘Het is me teveel’ – Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie […]

  8. […] Dag 301 – ‘Het is me teveel’ – Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie […]

  9. […] Dag 301 – ‘Het is me teveel’ – Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie […]

  10. […] Dag 301 – ‘Het is me teveel’ – Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie […]

  11. […] Dag 301 – ‘Het is me teveel’ – Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie […]

  12. […] Dag 301 – ‘Het is me teveel’ – Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie […]

  13. […] Dag 301 – ‘Het is me teveel’ – Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie […]

Geef een reactie

