Dag 303 – Expressie en de Darm – ‘Het is me teveel’ – Angstdimensie

Dag 297 – Expressie en de Darm – The Inner Test

Dag 298 – Expressie en de Darm – Moeheid en de functie van de milt

De serie Expressie en de Darm begint bij Dag 232  – (inclusief Disclaimer)

Uitwerking van de dimensies zoals geschreven in:

Dag 300 – Expressie en de Darm – ‘Het is me teveel’

Dag 301 – ‘Het is me teveel’ – Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie

Dag 302 – ‘Het is me teveel’- Herinnering

https://i0.wp.com/us.cdn1.123rf.com/168nwm/lumaxart2d/lumaxart2d0903/lumaxart2d090300659/4412731-yoga-pilates-fysiotherapie-ball-uitputting.jpg

Angstdimensie:

Fysiek niet kunnen uitvoeren wat ik zou willen

Fysieke pijn

Fysieke uitputting

Overweldigd te worden door alles wat gedaan moet worden en hierin het ‘niet meer aan kunnen’ en opeens instorten en dus niets meer op kunnen pakken, waarvan anderen ook de dupe worden

Me niet uit kunnen/durven spreken en hierin mezelf dus niet uit kunnen drukken en dus mezelf geen richting kunnen geven, maar in  plaats hiervan mezelf te laten overweldigen door reacties in mezelf op wat een ander zegt en doet.

Dat ik het niet goed genoeg doe

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren fysiek niet te kunnen uitvoeren wat ik zou willen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst in mezelf op te roepen dat ik niet uit kan voeren wat ik zou willen, door verwachtingen te creeren wat ik zou willen in/als de geest, waarin ik tegelijkertijd een angst creeer dat ik niet in staat ben om aan deze verwachtingen van mezelf in/als de geest, te voldoen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in een gedachte te participeren als ‘ik kan het niet’, waarin ik angst creeer in en als mezelf in de geest dat ik het niet kan, dus angst dat ik fysiek niet uit kan voeren wat ik zou willen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor fysieke pijn, welke me belemmert uit te voeren wat ik zou willen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor fysieke uitputting, welke me belemmert uit te voeren wat ik zou willen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn fysiek uit te putten door in gedachten als ‘ik kan het niet’ te participeren en hiernaar te leven, en in participatie in gedachten in de geest, mezelf fysiek uit te putten door het gebruik van het fysiek als brandstof voor de generatie van energie in en als gedachten, in de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in een cirkeltje te verkeren waarin ik angst ervaar het niet te kunnen, welke angst zich manifesteert in mijn fysiek en mijn fysiek gebruikt ter generatie van energie, waarin ik fysieke pijn en fysieke uitputting creeer, welke me belemmeren uit te voeren wat ik wil maar waarvoor ik angst ervaar het niet te kunnen en waarin ik opnieuw een reden als angst creeer om het niet te kunnen vanwege fysieke pijn en/of fysieke uitputting.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een reden in mijn fysiek te hebben gemanifesteerd om iets niet te kunnen, door de reden als de geest in/als gedachten op te slaan in mijn fysiek, waardoor mijn fysiek symptomen gaat vertonen die ik als reden kan gebruiken om iets niet te kunnen, waarin ik hetgeen ik angst voor ervaar, namelijk iets niet kunnen oftewel ‘faalangst’, maskeer onder het mom van fysieke pijn en/of fysieke uitputting.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst om iets niet te kunnen indirect te gebruiken als reden om te slapen, om uit te rusten van de fysieke uitputting, waarin ik angst ervaar om fysiek uitgeput te raken als ik niet voldoende slaap, terwijl ik deze reden in eerste instantie zelf gemanifesteerd heb als opslag van een gedachte als ‘ik kan het niet’ in en als mijn fysiek.

https://i1.wp.com/3.bp.blogspot.com/_C7RAKRZis7c/SwLJdEq62wI/AAAAAAAAAH0/JicCNysndpk/s1600/moeilijk.png

Als ik mezelf zie participeren in een angst voor fysieke pijn en/of voor fysieke uitputting, dan stop ik, ik adem.

Ik onderzoek in mezelf of en hoe ik mezelf fysiek kan ondersteunen met behulp van houding, beweging, voeding, training en ademhaling.

Ik realiseer me dat mijn fysiek belast is met energetische patronen, beginnend bij gedachten, in en als de geest.

Ik realiseer me dat ik deze patronen al jarenlang gemanifesteerd heb, waardoor mijn fysiek uitputting vertoont, en dus is het fysiek niet in 1 dag herstelt. Dit neemt tijd in, om de patronen te stoppen, zelfvergeven en corrigeren en om het fysiek in balans te brengen als fysiek als wat het beste is.

Ik realiseer me tevens dat een angst die opkomt, gerelateerd is aan een toestand van fysieke uitputting in het verleden, welke getriggerd wordt als een sympttom die ik had in het verleden, zich in het heden aandient.

Ik realiseer me dat, ook al is mijn fysiek in betere staat, symptomen die zich nu opnieuw aandienen, de onderliggende patronen nog aanwezig zijn en dus onderzocht dienen te worden.

Ik stel mezelf ten doel symptomen die zich aandienen, te onderzoeken op gerelateerde patronen als energetische systemen – fysiek gemanifesteerd – in de geest.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken waaraan de faalangst om iets niet te kunnen gerelateerd is in het moment.

Ik stel mezelf ten doel allert te zijn op de gedachte in mij als ‘ik kan het niet’ en/of ‘ik weet het niet’.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te ondersteunen en onderwijzen in het hetgeen ik denk niet te kunnen, en hierin te onderzoeken wat angst is en dus zelfvergeven dient te worden om gecorrigeerd te kunnen worden, en wat een gemis is aan praktische informatie om iets toe te passen, en waar dus onderwijs en/of advies bij nodig is.

Ik stel mezelf ten doel mijn fysiek te ondersteunen met voeding, beweging, training en houding.

Ik stel mezelf ten doel het werk waarin ik fysieke belasting ervaar te doseren en verdelen.

Ik stel mezelf ten doel mezelf en mijn fysiek te ondersteunen door middel van adem/ademhaling, waarin ik mezelf terughaal in het fysiek en door de angsten heen adem, zodat mijn fysiek leven als beweging ervaar in/als de adem in plaats van dood als een vastzetting in systeem in/als de geest.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken hoe, waarom en wanneer het niet lukt om in en als de adem te zijn, waarin in het niet-lukken, wederom een ‘ik kan het niet’ verweven zit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een niet-lukken te manifesteren in een gebrekkige ademhaling in afwezigheid in het fysiek door participatie in de geest, waarin de patronen als een gedachte als ‘ik kan het niet’ en/of ‘ik weet het niet’ zich fysiek hebben vastgezet in de borst, welke de fysieke ademhaling nu ook daadwerkelijk fysiek belemmert.

Wordt vervolgd

https://i1.wp.com/www.msweb.nl/imguser/content/146levenenmsfamilieuitputting.jpg

———————————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

13 thoughts on “Dag 303 – Expressie en de Darm – ‘Het is me teveel’ – Angstdimensie

  1. marjapoorter zegt:

    Hoi Ingrid, Bedankt voor de mooie uitleg in je laatste Vlog. Maakt het weer een stukje duidelijker.

Geef een reactie

