Dag 304 – Expressie en de Darm – ‘Het is me teveel’ – Angstdimensie-vervolg

Dag 297 – Expressie en de Darm – The Inner Test

Dag 298 – Expressie en de Darm – Moeheid en de functie van de milt

De serie Expressie en de Darm begint bij Dag 232  – (inclusief Disclaimer)

Uitwerking van de dimensies zoals geschreven in:

Dag 300 – Expressie en de Darm – ‘Het is me teveel’

Dag 301 – ‘Het is me teveel’ – Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie

Dag 302 – ‘Het is me teveel’- Herinnering

Dag 303 – ‘Het is me teveel’ – Angstdimensie

Vervolg Angstdimensie:

Overweldigd te worden door alles wat gedaan moet worden en hierin het ‘niet meer aan kunnen’ en opeens in te storten en dus niets meer op kunnen pakken, waarvan anderen ook de dupe worden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren om overweldigd te worden door alles wat er gedaan moet worden en hierin het ‘niet meer aan te kunnen’ en opeens in te storten en dus niets meer op te kunnen pakken, waarvan anderen ook de dupe worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik overweldigd kan worden door alles wat er gedaan moet worden, in plaats van in te zien dat ik overweldigd wordt door een ophoping van energie gegenereerd in en als gevoelens en emoties, welke voortkomen uit allerlei gedachten die ik toesta in mezelf – gedachten over alles wat er nog gedaan moet worden en gedachten over het wel of niet slagen hiervan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren in te storten ten gevolge van de hoeveelheid gedachten en hierop volgend gevoelens en emoties in mezelf, gerelateerd aan alles wat er gedaan moet worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb gedachten te creeren over alles wat er gedaan moet worden, en hierin een controle probeer te behouden in/als de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf weg te houden uit het fysiek en hierin vertraag in wat er gedaan moet worden door te participeren in gedachten over wat er allemaal gedaan moet worden, in plaats van te vertragen in de geest, mijn gedachten te zien en mijn participatie hierin te stoppen en zelfvergeven, zodat ik mezelf fysiek kan bewegen en op kan pakken wat er fysiek gedaan moet worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf gevangen te houden in angst in/als controle in de geest, welke juist de angst oproept om overweldigd te worden in/als/door de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren ten onder te gaan in de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat anderen de dupe worden van mijn participatie in en als de geest, in plaats van in te zien dat anderen als mijzelf, en ikzelf als anderen, juist de dupe zijn zolang ik in en als angst, dus als controle, voortbeweeg in/als de geest – controle aangezien zolang ik in de geest aanwezig ben, ik altijd een vorm van controle zal proberen uit te oefenen om mezelf te behouden in eigenbelang in/als energie in en als een bestaan in de geest.

En dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren door de mand te vallen als ik instort en niets meer op kan pakken en anderen de dupe worden, aangezien hieruit blijkt dat ik mezelf heb bewogen in en als de geest – dus in en als angst – dus in en als controle – welke niet het beste is voor iedereen, maar waarin ik nog steeds besta in en als zelfinteresse.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren door de mand te vallen als wezen die beweegt in en als de geest in zelfinteresse, en er alles aan te doen om dit te verbergen, waar ik zo moe van wordt dat ik uitgeput raak.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb uitgeput te raken van het verbergen van mezelf in en als zelfinteresse in en als participatie in en als energie in en als de geest.

*

Als ik mezelf zie verkeren in angst om ‘het niet meer aan te kunnen’, voor instorten en niets meer op te kunnen pakken, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik me in de geest beweeg, aangezien ik in angst verkeer. Ik onderzoek in mezelf wat ik aan het verbergen ben in de geest en waar ik bang voor ben dat ‘ontdekt’ wordt en dus waar ik bang voor ben om te verliezen, zodra het ontdekt wordt.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te vergeven voor hetgeen ik ontdek in mezelf waar ik bang voor ben te verliezen, waarin ik mezelf vrij maak van de lading van energie die eraan verbonden zit, waarin ik mezelf in staat stel me fysiek te kunnen bewegen in en als zelfcorrectie.

Ik stel mezelf ten doel me te bewegen van taak naar taak en hierin hetgeen ik doe, te doen naar beste kunnen en inzicht.

Ik stel mezelf ten doel een planning als overzicht  te maken van wat gedaan moet worden, als leidraad, en hierin tegelijkertijd flexibel te zijn ten aanzien van verandering in deze planning als wat het beste is om als eerste op te pakken.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met zorgen maken over wat er allemaal gedaan moet worden.

Ik stel mezelf ten doel de opstapeling van zorgen in en als de geest, te stoppen, en hetgeen ik niet los kan laten, te onderzoeken in mezelf door middel van schrijven, zelfvergeven en zelfcorrectie.

Ik stel mezelf ten doel bij alles wat ik (eventueel nieuw) oppak en/of aanneem als taak, te onderzoeken in zelf wat mijn beweegreden is om dit op te pakken; of het een reden is in de geest die me doet bewegen doordat ik me hier ‘beter’ door voel, of dat het een zelfbeweging is als wat het beste is en nodig is om op te pakken.

Angstdimensie wordt vervolgd

Equality Song

—————————————————————————————————————————————–

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

10 thoughts on “Dag 304 – Expressie en de Darm – ‘Het is me teveel’ – Angstdimensie-vervolg

Geef een reactie

