Dag 316 – Tijdlijn – Dag 1 – Dag 100

April 2012:

Dag 1 – Van Ziel naar Leven

Dag 2 – Hoofdpijn in relatie tot liefde en haat

Dag 3 – Zelfvergevingen liefde en haat

Dag 4 – Communicatie in gelijkheid met mens en dier – Zelftwijfel

Dag 5 – Een huisje voor mij alleen – kans of consequentie?

Dag 6 – Meerdere malen bevestigen

Dag 7 – Een roze wiegje

Dag 8 – Ik als mind – manipulatie ten top

Dag 9 – Iemand die wil luisteren

Dag 10 – Lovergirls als vriendschap

Dag 11 – Ik heb gefaald – Bewustzijnsontwikkeling als de wikkel van angst

Dag 12 – Leven via de natuur

Mei 2012:

Dag 13 – Wandelen door de eenzaamheid

Dag 14 – Familieconstruct – Ik wil niet leven zonder jou

Dag 15 – De ander = de Mind

Dag 16 – Ik sla een stap over – zo geleerd zo gedaan

Dag 17 – Slapen

Dag 18 – Hij is weg (mijn reden van bestaan)

Dag 19 – Nee zeggen – Wat is waan?

Dag 20 – Slachtoffer maakt slachtoffer

Dag 21 – Hoe word ik rustig?

Dag 22 – Afleiding geeft stress / stress geeft afleiding

Dag 23 – Het huis als plek voor seks in afscheiding van mezelf als leven

Dag 24 – Ik loop achter – verstopping

Dag 25 – Druk met eigen huis en tuin

Dag 26 – Ik stop ermee

Dag 27 – Bezit bezet bezeten

Dag 28 – Gelijk hebben of Gelijk zijn?

Dag 29 – Spijt – ik ben er even niet

Dag 30 – De toonhoogte van mijn stem

Dag 31 – Niets doen, vechten en vluchten

Dag 32 – Verwachtingen van de man/het mannelijk ego

Dag 33 – Afscheid van een plaatje

Dag 34 – Weg van jou – LOVE

Dag 35 – Bang om alleen te staan

Dag 36 – Participatie en verhuizing

Dag 37 – Onvoorwaardelijk loslaten

Dag 38 – Zelf-verloochening

Juni 2012:

Dag 39 – Thrill seeking – het zoeken van het ‘doen trillen’

Dag 40 – Behang

Dag 41 – Verraad (Liefdes-maand)

Dag 42 – Seks en fysiek aanwezig/afwezig zijn

Dag 43 – Weggaan en relaties

Dag 44 – Mezelf fysiek ondersteunen in plaats van te vervloeken in de mind

Dag 45 – Vast in het geloof in de projectie van de ander=de mind

Dag 46 – Niet kunnen kiezen want zoveel te doen

Dag 47 – Schuldgevoel maakt schuld

Dag 48 – Kijk, dit konijn heeft ADHD – Dierenliefde – Liefdesmaand

Dag 49 – Angst in het midden van het rumour

Dag 50 – Overgangen

Dag 51 – Geen zin als excuus

Dag 52 – Het missen van de ervaring van eenheid

Dag 53 – Relaties: aanwezig/afwezig – Polariteit

Dag 54 – Echt alles naar zelf halen

Dag 55 – Bij de dierenarts

Dag 56 – Ja maar….is er een excuus om geen zelfvergeving toe te passen?

Dag 57 – Participatie in het bewustzijn van elkaars liefde

Dag 58 – “Loslaten”….uhm….wat is dat?

Dag 59 – Lamlendig, lamgeslagen en slapjes

Dag 60 – Boos op het onbewuste

Dag 61 – Fysieke klachten als gevolg van schuld

Dag 62 – Zorgen over kwetsbaar leven

Juli 2012:

Dag 63 – De impact van verhuizen

Dag 64 – Onbegrip als energieopwekker

Dag 65 – Voetbal – Pispaaltje

Dag 66 – Internet als prikkel

Dag 67 – Mijn relatie met de natuur; de natuur als vervanging van een relatie

Dag 68 – Verveling maakt vervelend: moedwillig lopen treiteren

Dag 69 – Prikkeldraad

Dag 70 – Missen van de Poolse mensen

Dag 71 – Alles tegelijk in ongelijkheid als mezelf

Dag 72 – Blanco en teleurstelling

Dag 73 – Hinkelen op twee benen in plaats van een en gelijk als zelf staan

Dag 74 – Slapen als fysieke weerstand

Dag 75 – Verdrietig als ik opsta – Angst voor zelfverantwoordelijkheid

Dag 76 – Iets mooiers buiten mezelf totdat er niets meer van me over is

Dag 77 – Leven in polariteit als potentiaal om me weg te houden bij Zelf als Leven als potentieel

Dag 78 – Ik wil niet dat je weg gaat

Dag 79 – Groter dan mijzelf

Dag 80 – Van zelfhaat naar zelfobservatie

Dag 81 – Adembenemende Liefde als Zelfvervulling

Dag 82 – Terughouden in expressie uit angst om gedefineerd te worden als en karakter

Dag 83 – Zelfcorrecties op werk-1

Dag 84 – Lekker suf

Dag 85 – Razende Roelie op zoek naar bevestiging – Aardig gevonden willen worden

Dag 86 – Verongelijking in plaats van een en gelijk als zelf als Alle Leven

Dag 87 – Alles voor de man? Alles voor de mind!

Dag 88 – Zelfvergevingen van een abortus

Dag 89 – Ik ben niet alleen want ik houd van je

Augustus 2012:

Dag 90 – Herkenning in/als de mind als veiligheid

Dag 91 – Ik weet het niet dus ik geef het op

Dag 92 – De consequenties van jaloezie

Dag 93 – Verliezen van het overzicht

Dag 94 – Het ‘ik ben een goed persoon karakter’ en de ruilhandel van Liefde

Dag 95 – “Kocham Cie” – (Je bent niet alleen)

Dag 96 – Ik weet het niet

Dag 97 – Ik wil niet leven = een karakter!

Dag 98 – Alles komt goed zolang ik liefde ervaar

Dag 99 – Je hebt van die dunne armpjes

Dag 100 – Angsten en Bewijzen

—————————————————————————————————————————-

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

Geef een reactie

