Dag 321 – Expressie en de Darm – ‘Het is me teveel’ – Consequentiedimensie-vervolg

Dag 297 – Expressie en de Darm – The Inner Test

Dag 298 – Expressie en de Darm – Moeheid en de functie van de milt

De serie Expressie en de Darm begint bij Dag 232  – (inclusief Disclaimer)

Uitwerking van de dimensies zoals geschreven in:

Dag 300 – Expressie en de Darm – ‘Het is me teveel’

Dag 301 – ‘Het is me teveel’ – Gedachtendimensie en Verbeeldingsdimensie

Dag 302 – ‘Het is me teveel’- Herinnering

Dag 303 – ‘Het is me teveel’ – Angstdimensie

Dag 304 – ‘Het is me teveel’ – Angstdimensie-vervolg

Dag 305 – ‘Het is me teveel’ – Angstdimensie-vervolg-2

Dag 306 – ‘Het is me teveel’ – Angstdimensie-vervolg-3

Dag 308 – ‘Het is me teveel’ – Backchatdimensie

Dag 309 – ‘Het is me teveel’ – Backchatdimensie-vervolg

Dag 310 – ‘Het is me teveel’ – Reactiedimensie

Dag 311 – ‘Het is me teveel’ – Reactiedimensie-vervolg

Dag 314 – ‘Het is me teveel’ – Reactiedimensie-vervolg-2

Dag 319 – ‘Het is me teveel’ – Fysieke Gedragsdimensie

Dag 320 – ‘Het is me teveel’ – Consequentiedimensie

Vervolg Consequentiedimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor falen in een ervaring van ‘niet weten’ en/of ‘niet kunnen’ van wat eventueel gedaan en of gesproken dient te worden.

Ik realiseer me dat ik het niet weten – niet kunnen, als hetgeen nieuw is, dus zonder controle in gedachten als blauwdruk in de geest, heb opgeslagen als een controlemechanisme in/als een Gedachte in de geest, welke ik elke keer opnieuw opgooi als automatisme, op het moment dat zich iets nieuws aandient waarin ik richting dien te geven aan en als mezelf.

Ik realiseer me dat ik mezelf in een niet weten – niet kunnen in stand houd door onmiddellijk in een Gedachte als controle te gaan ter bescherming van mezelf in en als de geest, bestaande in een geloof in niet weten – niet kunnen.

Dus, ik stop, ik adem. ik stel mezelf ten doel om, als ik me in een situatie bevind die nieuw is, waarin ik mezelf richting dien te geven waarin ik niet automatische weet wat te doen en/of dit niet direct kan, in eerste instantie te stoppen met het participeren en geloven in de Gedachte ‘Ik weet het niet – Ik kan het niet’.

Pas als ik stop met participatie in een Gedachte als controle mechanisme in de geest, stel ik mezelf in staat om te leren zien en bewegen als wat het beste is in het moment, in en als mezelf.

Ik stel mezelf ten doel mezelf niet bij voorbaat op te geven voordat ik begin, in en als een geloof en bestaan in falen, maar in plaats hiervan, te stoppen met participatie in gedachten, geloof en ervaringen in en als falen, mezelf te omhelzen in en als de angst voor falen, en hierin mezelf in staat te stellen, ten eerste om mezelf te zien in wie ik ben geworden in en als dit geloof in en als falen, en ten tweede om mezelf richting te geven zonder manipulatie in de geest in faalangst.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te vervolgen in en als het proces als Reis van ziel naar Leven en te schrijven, zelfvergeven en zelfcorrigeren, waarin ik mezelf hier breng in het fysiek, mezelf  vrij makend van de beperkingen van een bestaan in en gedachten, gevoelens en emoties en dus vrij van de controle in en als een bestaan in het geloof van de Ziel als Lijdende factor, totdat en zodat ik steeds meer werkelijk in staat ben om, vrij van lijden, mezelf te leiden in en als het fysiek als wat het beste is voor Alle Leven.

Falen:

Herdefinitie:

Aanreiking van de Geest waarin zichtbaar wordt wat de limieten zijn in en als de Geest, gekoppeld aan een geloof in het bestaan van de Ziel, bestaande in en als afscheiding van Zelf als Leven, welke onderzoek nodig heeft in schrijven, zelfvergeving en zelfcorrectie, waarin en zodat de limieten in en als de Geest gestopt worden en er werkelijk Zelfbeweging plaatsvindt in en als Zelfvertrouwen in Overeenstemming met en als het Wezenlijke Fysieke Leven.

Desteni Artists

——————————————————————————————————————————

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

Geef een reactie

