Dag 328 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Gedachtendimensie

Dag 325 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden

Dag 326 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Angstdimensie

Dag 327 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Verbeeldingsdimensie

Gedachtendimensie:

Ik moet mezelf hier toch in leren stabiliseren als ik mijn stem wil laten horen in deze wereld, dus dit is een goede oefening hierin.

(Ik weet niet zeker of dit de Gedachte is of een gedachte als Backchat; misschien verander ik iets in de uitwerking).

Note: ik betwijfel nog steeds of dit werkelijk de eerste gedachte is die het hele mechanisme in werking zet, maar ik werk de gedachte uit aangezien deze wel een rol speelt.

*

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik mezelf hier toch in moet leren stabiliseren als ik mijn stem wil laten horen in deze wereld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat dit een goede oefening is hierin.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de Gedachte ‘ik moet mezelf hier toch in leren stabiliseren als ik mijn stem wil laten horen in deze wereld, dus dit is een goede oefening hierin’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het ‘moeten leren stabiliseren als ik mijn stem wil laten horen in de wereld’ te gebruiken als reden om mezelf te stoppen in en als participatie in een ervaring van angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb voor en als mezelf, ten behoeve van mezelf als leven en hierin van al het leven, mezelf te stabiliseren en participatie in en als angst te stoppen, maar in plaats hiervan een reden van buitenaf, dus een reden in en als de geest, nodig te hebben om mezelf werkelijk toe te passen als wat het beste is voor al het leven, inclusief mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de wereld in erbarmelijke staat te gebruiken als reden om mezelf te corrigeren, te stoppen in participatie in en als angst in en als reactie, in en als gevoelens en emoties, welke automatisch tot gevolg heeft dat de wereld in erbarmelijke staat moet verkeren voordat ik werkelijk opsta en mezelf een halt toeroep, waarin ik me realiseer dat dit in ieder-een zo moet bestaan, wat direct aangeeft hoe het komt dat de wereld in erbarmelijke staat verkeert.

Ik vergeef mezelf dat ik angst als excuus gebruik om niet op te hoeven staan en te hoeven veranderen, om niet te hoeven spreken als wat het beste is, en dus liever mezelf in en als angst – welke zelfzucht/eigenbelang is – laat bestaan dan dat ik mezelf inzet voor wat het beste is voor al het leven dus ook voor mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf fysiek in erbarmelijke laat verkeren welke ik zo erbarmelijk laat worden dat ik dit gebruik als reden om werkelijk in zelf te gaan zien en te stoppen met participatie in angst in en als zelfzucht.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat angst geprogrammeerd is, en dat stress hierop een reactie is in en als de geest, en dat door in angst en stress te verkeren en circuleren, ik constant verkeer en circuleer, dus participeer, in en als de geest, dus in en als zelfzucht.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in zelf te zuchten in plaats van in zelf te zichten dus in zelf te zien en in en als de adem te bewegen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf in een zucht op te geven in en als zelfzucht, welke inhoudt dat ik mezelf in een adem kan veranderen in een moment, los van het feit dat ik de punten doorwandel in een proces van schrijven en toepassing van zelfvergeving en zelfcorrectie – als onderzoek en script voor hoe te leven – en mezelf zo adem voor adem, moment voor moment, stop, zelfvergeef en verander.

Wordt vervolgd.

Als het kalf verdronken is, dempt men de put

Als het kalf verdronken is, dempt men de put

Werk mee aan preventie en oplossing voordat het kalf geheel verdronken is:

Basisinkomen Gegarandeerd door Equal Life Foundation

Equal Life Foundation (ELF)

————————————————————————————————————

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

7 thoughts on “Dag 328 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Gedachtendimensie

  1. […] Dag 328 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Gedachtendimensie […]

  2. […] Dag 328 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Gedachtendimensie […]

  3. […] Dag 328 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Gedachtendimensie […]

  4. […] Dag 328 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Gedachtendimensie […]

  5. […] Dag 328 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Gedachtendimensie […]

  6. […] Dag 328 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Gedachtendimensie […]

Geef een reactie

