Dag 338 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Consequentiedimensie

Dag 325 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden

Dag 326 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Angstdimensie

Dag 327 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Verbeeldingsdimensie

Dag 328 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Gedachtendimensie

Dag 329 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Gedachtendimensie-vervolg

Dag 330 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Backchatdimensie

Dag 331 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Reactiedimensie

Dag 332 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Reactiedimensie-zelfcorrecties

Dag 337 – Angst en Stress – Harde stemmen en geluiden – Fysieke Gedragsdimensie

Consequentiedimensie:

Mezelf terugtrekken, mezelf afscheiden, mijn tuin afscheiden, ego als bescherming opzetten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf terug te trekken als consequentie van mijn ervaring van angst welke getriggerd wordt door  harde stemmen, geschreeuw, gebonk en lawaai.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf af te scheiden in en als de geest in en als een ervaring van angst, en hierin in gedachten als interne gesprekken en reacties als emoties, op het moment dat ik harde stemmen, geschreeuw, gebonk en lawaai hoor.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn tuin af te scheiden in een poging mezelf te beschermen tegen de zogenaamde onrust die ik ervaar door lawaai buiten de tuin als harde stemmen, geschreeuw, gebonk en lawaai.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb harde stemmen, geschreeuw, gebonk en lawaai als angstaanjagend te ervaren en me hierin terug te trekkken in mezelf, in een poging me tegen hetgeen me angst aanjaagt, te beschermen, in mezelf, in ‘mijn huis’ en in het afschermen van de tuin.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn ego als bescherming op te zetten als reactie op het horen van harde stemmen, geschreeuw, gebonk en lawaai.

*

Als ik mezelf mezelf zie terugtrekken en afscheiden, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik geloofd heb dat ik me dien te beschermen tegen harde stemmen, geschreeuw, gebonk en lawaai van buitenaf en hierin een ego gecreeerd heb door me te verzetten en af te scheiden – afscheiding als beschermende schutting –  niet ziende, realiserende en begrijpende dat ik mezelf hierin op het terrein van de geest begeef en mezelf hierin gevangen zet; gevangen in en als angst in en als de geest.

Ik realiseer me dat ik me verzet tegen een ervaring in mezelf als reactie op harde stemmen, geschreeuw, gebonk en lawaai, waarin ik angst ervaar mezelf te verliezen, wat een angst is om mezelf zoals ik mezelf ken – als gevoelig en houdend van stilte en een rustige benadering – te verliezen als ik het verzet tegen een gelijk gaan staan aan harde stemmen, geschreeuw, gebonk en lawaai en mijn reacties hierop stop, laat varen in mezelf, opgeef.

Ik realiseer me dat ik pas echt opsta als ik mijn verzet als wie ik ben als wie ik ken als mezelf in en als de geest, opgeef door te stoppen in mezelf en mezelf te vergeven voor wat er in me opkomt en wie ik hierin ben.

Ik ga met mezelf de verbinding aan om in het moment van harde stemmen, geschreeuw, gebonk en lawaai, te focussen op mijn ademhaling en te onderzoeken in mezelf waar ik me verzet en waartegen, wat er in me opkomt specifiek, zodat ik mezelf kan vergeven, de ervaring door me heen kan laten gaan en hier doorheen kan ademen.

Ik stel mezelf ten doel de tuin en hierin planten en dieren praktisch af te scheiden met schutting en klimop of andere planten als bescherming met gezond verstand, aangezien de meeste mensen op dit moment geen oog hebben voor kleine dieren en planten langs de weg, en ik dit dus dien te beschermen ter behoud van hun leven. Echter dit betekent niet dat ik dan maar kan blijven reageren op de onbehouwenheid van de mens die verkeert in de geest, waarin geen behoud van leven aanwezig is, en mezelf gelijk maak aan de geest in onbehouwenheid van mezelf.

Ik stel mezelf ten doel praktisch te zorgen voor het behoud van leven voor plant en dier voor zover dit op dit moment in mijn bereik ligt en ten eerste voor plant en dier in mijn directe leefomgeving als wat ik zelf in en om huis haal/gehaald heb.

Ik ga met mezelf de verbinding aan te zorgen voor het behoud van leven in en als mezelf door het stoppen, onderzoeken en zelfvergeven van mijn reacties op het horen van harde stemmen, geschreeuw, gebonk en lawaai als wat ik zie en ervaar als onbehouwenheid van de menselijke geest, totdat ik niet meer reageer en stil ben van binnen, een en gelijk aan mezelf en hierin aan alles om me heen, in en als zelfbehoud.

Change as a Process – Reptilians

———————————————————————————————————————————
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

Geef een reactie

