Dag 342 – Angst, tijdsdruk, luiheid en perfectionisme maken me minder effectief

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren om niet effectief te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor mijn eigen ineffectiviteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat ik loop te lummelen en hieraan teveel tijd besteed, waardoor ik niet toekom aan wat ik wil doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb tijdsdruk te ervaren en hierin een ervaring van haast te creeren, welke me buiten adem doet raken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb buiten adem te raken van de ervaring van haast en tijdsdruk in de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me te laten neerdrukken door de ervaring van tijd in de geest, in plaats van te ademen, in de tijd te zijn, hier aanwezig, en in en als de adem mezelf voort te bewegen en op te pakken wat ik wil doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren niet op te pakken wat ik wil doen, en hierin mijn zelfwil onder te laten sneeuwen door zelfzucht.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in een ervaring van tijdsdruk perfectionistisch te gaan worden en handelen, en zo ‘mijn tijd te verdoen’ met futiliteiten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb luiheid te ervaren in het oppakken van wat ik wil doen, en hierin angst te ervaren voor mijn  eigen luiheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor mijn eigen luiheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat luiheid en moeheid echt is, in plaats van in te zien dat er fysiek niets aan de hand is, en dat ik de luiheid en moeheid in de geest creeer en eventueel fysiek manifesteer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te willen doen wat gedaan dient te worden, en zo mijn eigen weerstand te creeren en fysiek te manifesteren.

Als ik mezelf zie lummelen, dan stop ik, ik adem.

In plaats hiervan, haal ik adem, pas ik de 4×4 ademhaling toe, en beweeg me tot wat ik wil doen als wat gedaan moet worden.

Als ik mezelf zie verkeren in angst voor ervaring in de geest ten aanzien van tijd en tijdsdruk, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik mezelf ineffectief maak in de geest in de ervaring ten aanzien van tijd, en zo niet in de fysieke tijd aanwezig ben, maar mijn tijd verdoe in futiliteiten in de geest.

Dus ik stop, ik adem. Ik stop participatie in futiliteiten in de geest, en indien nodig en terugkerend, schrijf ik op waar ik mee bezig ben in de geest voor nader onderzoek en toepassing van zelfvergeving.

Als ik mezelf zie verkeren in angst voor luiheid, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat de angst slechts de luiheid als ervaring manifesteert als ik blijf vasthouden aan en geloven in de angst.

Dus ik stop, ik adem, en ik vergeef mezelf de ervaring van luiheid, ik omarm mezelf in de ervaring van luiheid en wat hierin verborgen ligt, zodat ik gelijk sta aan de ervaring van luiheid en me hier niet langer van afscheid, aangezien hetgeen ik me van afscheid in en als de geest in een ervaring van angst, mij zal najagen in en als de geest, totdat ik de ongelijkheid in mezelf stop.

Als ik mezelf zie dralen in perfectionistische handelingen, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat perfectionistisch niet gelijk is aan zelfperfectionisme, en juist het perfectioneren van zelf uitstelt en vertraagt door bezig te zijn met een perfectionisme in de geest, welke verbonden is aan een verlangen naar uiterlijke bevestiging.

Ik stel mezelf ten doel mijn verlangen naar uiterlijke bevestiging, welke me minder effectief maakt ten aanzien van mezelf in zelfperfectionisme, nader te onderzoeken en zelf te vergeven wat ik hierin tegenkom, zodat ik mezelf kan (be)vestigen in en als mezelf.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te vergeven in de punten en oorzaken waardoor ik mezelf minder effectief maak en dus verminder, en hierin adem voor adem door te wandelen, mezelf te vertragen en zelf te vergeven, totdat en zodat ik bij mijn eigen effectiviteit kom en hierin blijf staan.

Life Review – External Perfectionism = Escaping Self

———————————————————————————————————————————————————–

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

Geef een reactie

