Dag 351 – Zoveel te doen – Character Building

Full divide and conquer the majority enslaved by the minority

How did the Elite of Heaven and the Elite of this World manage to preoccupy the masses with Energy and Money?

Er is zoveel te doen en zicht baar wat ik wil doen/kan doen; vandaag had ik een losse werkdag tussendoor en werd ik onrustig doordat op de achtergrond in de geest alles wat te doen nog meedraaide.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb druk te worden in het hoofd van hetgeen er allemaal gedaan moet worden, waarin alles gaat malen als meedraaien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb opeens niet meer rustig aanwezig te kunnen zijn met wat ik doe in het moment, en een opstapeling te ervaren van gedachten over hetgeen gedaan dient te worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb in de adem aanwezig te zijn gedurende de hele werkdag, maar afwisselend af te dwalen in de geest naar andere werkzaamheden die ik wil doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb andere werkzaamheden als belangrijker te zien dan het werk wat ik doe op werk, met name op een werkdag na of middenin een vakantie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb na een dag werken pas weer het plezier en ritme te vinden in en als het werk in de winkel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ’s ochtends de zware tas op mijn rug te tillen en te denken, ‘oja, zo zwaar was die tas’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een zware tas met eten en water en andere ‘benodigdheden’ mee te tillen naar werk, en terug van werk boodschappen mee te tillen, en zo van en naar werk altijd aan het tillen te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat ik te langzaam ben in de werkzaamheden die ik doe.

*

Als ik mezelf zie participeren in gedachten over wat er allemaal gedaan moet worden, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik de bezigheden opstapel in de geest in en als gedachten, waardoor het zoveel lijkt en waarin ik mezelf ineffectief maak door bezig te zijn met het opstapelen van en de opstapeling van gedachten.

Ik zet mezelf in om dag voor dag, adem voor adem, de werkzaamheden op te pakken, hier een globale planning in te maken en praktisch door de dag te zien waartoe ik in staat ben.

Ik stel mezelf ten doel mezelf bij te sturen als ik zie dat ik werkelijk langzaam als onpraktisch in de werkzaamheden beweeg, en om juist te vertragen in de geest zodat ik de werkzaamheden in praktijk in een vloeiend ritme kan uitvoeren.

Ik zet mezelf in om mezelf in de geest te vertragen en hierin te zien welke gedachten repeterend opkomen, zodat ik hier verder inzie en zodoende zelfvergevingen toepas op hetgeen ik tegenkom als gedachten die een ervaring voortbrengen die me ineffectief maken.

Ik stel mezelf ten doel mijn ervaringen die opkomen als ik werkzaamheden wil verrichten/ga verrichten/aan het verrichten ben die me van het werk doen afdwalen, te onderzoeken in de geest op gedachten die deze ervaringen in werk stellen, zodat ik zie hoe ik de ervaring zelf creeer en ik dus zie en me ervan gewaar wordt dat dit niet nodig is, dat ik het kan stoppen en stop, dat ik het zelfvergeef en mezelf corrigeer.

2011: Character Building and Radical Breath

—————————————————————————————————————————————————————

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

Geef een reactie

