Dag 392 – Zelfcorrecties Dag 391- Activatie van het relatiesysteem

Dag 391 – Activatie van het relatiesysteem

Als en wanneer ik mezelf ervaar met glanzende ogen, dan stop ik, ik adem. Ik focus op mijn ademhaling en ben aanwezig in mijn ogen in en als de adem.

Als en wanneer ik mezelf ervaar als grinniken in mezelf, dan stop ik, ik adem. Ik sta mezelf toe te lachen om mezelf in en als het grinniken, waarin ik me gewaar ben en lach om de toestand in mezelf als activatie in plaats van automatisch te grinniken als reactie als activatie.

Als en wanneer ik een lichte samentrekking ervaar rondom de maag, dan stop ik, ik adem. Ik focus op mijn ademhaling en vergeef mezelf de gespannen spieren. Aangezien ik ‘altijd’ enige spanning ervaar rondom het middenrif, ben ik nog niet in staat hierin volledig te ontspannen, waarin onderzoek nodig is door de tijd heen.

Als en wanneer ik lichte onrust ervaar door mijn hele lichaam, dan stop ik, ik adem. Ik focus op mijn ademhaling en ga door waarmee ik fysiek bezig ben. Ik gebruik de interviews als ondersteuning in hoe ik mezelf beweeg als het relatiesysteem fysiek geactiveerd wordt.

Als en wanneer ik afleiding ervaar, dan stop ik, ik adem. Ik adem een paar keer rustig en diep in en uit, en ga door met de fysieke werkzaamheden waarmee ik bezig ben.

Als en wanneer ik hoop ervaar als iemand mij ogenschijnlijk leuk vindt en mij benadert op een manier die ik leuk vind, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik hoop ervaar in en als de geest, hoop op een relatie in de geest, welke geactiveerd is in en als het relatiesysteem en welke automatisch opkomt.

Ik stel mezelf ten doel, te focussen op mijn ademhaling en te onderzoeken waarop ik hoop in dat moment, hoe het komt dat ik dit hoop, waarop ik zelfvergevingen toepas en beslis de hoop als ervaring te stoppen in en als mezelf.

Als en wanneer ik lichte opwinding ervaar als iemand mij ogenschijnlijk leuk vindt en mij benadert op een manier die ik wel leuk vind, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik in en als de geest, een verzetje ervaar van de zelfdiscipline die ik toepas door de dagen heen, en welke ik als de geest minder aantrekkelijk vind.

Ik realiseer me tevens, dat ik angst ervaar om in de opwinding als afleiding te verdwijnen, en dus houd ik mezelf zoveel als mogelijk vast in discipline, welke verbonden is met een vorm van controle in en als mezelf.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te ondersteunen in het onderzoeken en loslaten als zelfvergeven van de controlemechanismen, zodat ik mezelf vrij kan bewegen en hierin zelfdiscipline kan leven in en als comfort en ontspanning.

Als en wanneer ik een ervaring heb van iemand al jaren kennen, terwijl ik net een paar woorden gewisseld heb, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik een benadering herken en hierin mezelf en de ander als systeem herken.

Ik stel mezelf ten doel, zelfvergeving toe te passen op de ervaring van herkenning en het relatiesysteem dat geactiveerd wordt, specifiek te onderzoeken , en hierin mezelf te kennen in wie ik ben, en mezelf te veranderen in wie ik wil zijn als leven.

Als en wanneer ik vertrouwdheid ervaar met iemand waarmee ik een paar woorden heb gewisseld, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik me vertrouwd voel met de benadering en de activatie in het relatiesysteem binnenin mij, waarin er een hoop ontstaat op trouw en trouwen.

Ik realiseer me dat ik te maken heb met een automatisch systeem, welke in iedereen op deze manier, levens na levens, geprogrammeerd en geactiveerd is, op zoek naar een partner om mee te trouwen, in plaats van hier te zijn, alleen te staan, in en als zelfvertrouwen.

Ik adem, en stel mezelf ten doel mezelf te leren vertrouwen door mezelf te ondersteunen en mezelf hierin trouw te zijn, door de tijd heen, door het stoppen, onderzoeken, uitschrijven, zelfvergeven en zelfcorrigeren van allerhande fysieke en emotionele reacties die opkomen in en tijdens activatie van het relatiesysteem, en mezelf hierin bij te staan in plaats van mezelf te laten vallen in en als een vallen voor een ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te laten vallen door te vallen voor een ander, keer op keer, door de tijd heen, in vele levens.

Als en wanneer ik opluchting ervaar als iemand mij ogenschijnlijk leuk vind en mij benadert op een manier die ik leuk vind, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik de hoop heb opgegeven als dat ik denk nooit meer een relatie te kunnen starten.

Ik realiseer me dat ik inderdaad geen relatie meer zal starten, maar dat ik wel, in en als mezelf, een agreement kan wandelen, in eerste instantie met en als mezelf, en indien er een passende mogelijkheid is, met een ander.

Ik realiseer me dat ik mezelf opgeef in en als het opgeven van de hoop op een relatie, doordat ik mezelf gekoppeld heb aan hoop op een relatie.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te ontkoppelen van hoop op een relatie, en mezelf te verbinden met en als mezelf, in en als toepassing van schrijven, zelfvergeving en zelfcorrectie als onderzoek op de koppelingen/connecties in de geest als relaties, welke wederom hoop activeren, waarin ik blijf rondcirkelen in deze koppeling in en als de geest, tussen hoop en relatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb, mezelf te koppelen aan een ervaring van hoop op een relatie, en als deze hoop stopt, ik neig naar mezelf op te geven, aangezien het doel van bestaan lijkt weg te vallen, welke slechts een doel is als projectie in de geest. De geest heeft een doel nodig om naar uit te zien. Ik zelf ben hier, in en als het fysiek, en juist afwezig doordat ik me beweeg in een streven naar doelen in en als de geest en in alle reacties die ik hierin gecreeerd heb en die door de dag heen, omhoog komen.

Als en wanneer ik angst ervaar als iemand die mij ogenschijnlijk leuk vindt, mij benadert op een manier die ik leuk vind, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik angst ervaar voor de activatie van mijn eigen relatiesysteem.

Ik realiseer me dat ik tevens bij voorbaat angst ervaar om de controle te verliezen in communicatie met een ander.

Ik realiseer me dat angst verbonden is aan oordeel, dat angst feitelijk als gedachten bestaat, in en als oordeel.

Ik stel mezelf ten doel, te ademen, mezelf te vertragen, en me gewaar te zijn/worden in het moment van de gedachte als oordeel die opkomt voordat en waarin ik angst ervaar, en dit keer op keer toe te passen en mezelf hierin te trainen en zelfvergeven.

Als en wanneer ik dwang ervaar in communicatie met iemand die mij ogenschijnlijk leuk vindt en mij benadert op een manier die ik leuk vind, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik per direct, de conversatie een richting wil geven zodra het relatiesysteem geactiveerd is, waarin de hele zogenaamde ‘check-up’ aan gaat, waarin ik het liefst dwingend alles direct wil checken op eventuele mogelijkheden tot een relatie.

Ik stel mezelf ten doel, gedurende de conversatie in de adem aanwezig te blijven, mezelf hier te houden, te luisteren naar de woorden van een ander, plezier te hebben in een praatje maken, en mezelf uit te drukken zoals ik wil, in het moment, waarin, als er vragen opkomen of gesteld worden die richting een mogelijke passendheid wijzen, deze zelfoprecht te beantwoorden, en zelfoprecht te stellen, waarin ik erop toezie, niet in illusies te stappen in en als reactie op de woorden van de ander, en niet in illusies als gevoelens en emoties te spreken, en als dit wel gebeurt, sta ik mezelf toe, mezelf te stoppen, zelfvergeven, en zelf te corrigeren.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in een ervaring van ongeloof als reactie op een benadering van iemand die mij ogenschijnlijk leuk vindt en welke benadering ik wel leuk vind, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik, in en als de geest, niet kan geloven dat iemand mij nog leuk vind als ik niet toegeef en meedoe aan de relatie-illusies en dat ik tevens niet kan geloven dat iemand mij leuk vind als ik me beweeg in en als het relatiesysteem.

Ik realiseer me dat ik mezelf niet leuk vind hoe ik ben en beweeg als het relatiesysteem activeert.

ik stel mezelf ten doel, te onderzoeken waarin ik mezelf afval, veroordeel, afwijs, in relatie tot de activatie van het relatiesysteem en wie ik ben hierin, en hierop zelfvergevingen toe te passen en de afgescheidenheid als zelfvermindering te stoppen, adem voor adem, dag voor dag, en met en als mezelf te wandelen, waarin ik me realiseer dat het een beslissing is om mezelf te stoppen in zelfvermindering, keer op keer, en dat dit niet ‘automatisch’ gebeurt, want alles wat automatisch gebeurt, wijst op aanwezigheid van een geprogrammeerd systeem.

Full relationship success support introduction

Relationship Success Support – Introduction  (free interview)

—————————————————————————————————————————-

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

One thought on “Dag 392 – Zelfcorrecties Dag 391- Activatie van het relatiesysteem

  1. […] ‘weg’ te zijn van mij, alleen door een foto van me te zien. Hier gingen de twee eerdere blogberichten ook over, waar mijn relatie-systeem geactiveerd werd door zijn benadering naar mij toe. Na een paar […]

Geef een reactie

