Dag 393 – Zelfbeweging ten aanzien van het relatiesysteem

Dag 391 – Activatie van het relatiesysteem

Dag 392 – Zelfcorrecties dag 391

Ik begin te zien hoe de principes van Leven, geintegreerd dienen te worden in wie ik ben, dat ik ze leef als mezelf, en niet als ‘waarheid’ die ik dan probeer uit te leggen aan een ander.

Een voorbeeld is een benadering van een mannelijk wezen online, die al snel duidelijk maakt helemaal ‘weg’ te zijn van mij, alleen door een foto van me te zien. Hier gingen de twee eerdere blogberichten ook over, waar mijn relatie-systeem geactiveerd werd door zijn benadering naar mij toe. Na een paar korte chats om een onduidelijkheid op te helderen die ruis op de lijn gaf, werd duidelijk dat hij deze ervaring als ‘feit’ omschrijft, en niet ter wille is om hier wat verder in te zien. Mijn eerste impuls hierop is om uit te gaan leggen hoe het dan zit lol, wat natuurlijk voor geen meter werkt en alleen maar conflict en discussie in de hand werkt, waar met geen mogelijkheid doorheen te komen is. Dus ik liet het rusten en ging eens zien in mezelf hoe en wat. Ik zag al snel, dat ik op deze basis, twee jaar geleden een gehele optionele relatie gestart ben. Deze begon met een precies gelijk conflict, en toch ben ik er in gestapt, in een geloof, hoop en angst dat we dit zouden kunnen veranderen door de tijd heen. We zijn ver gekomen samen in een huis het opvolgende jaar, maar dit ene punt, daar zijn we niet op een lijn in gekomen, waardoor het hele samenleven steeds miserabeler verliep, en ik dit gestopt heb.

Wederom komt de man tot een benadering, en ik houd in eerste instantie af. Dat werkt natuurlijk niet. Okay, Ingrid, duidelijk zijn. Dus ik adem, loop even rond in de kamer hier, en beslis duidelijk te zijn, dit gehele punt als mezelf te communiceren zonder uitleg, in duidelijke taal, in ‘relatietaal’,  zodat de ander me begrijpt. Met 3 zinnen was het gedaan. Ik kreeg een ‘ok’ terug, en that’s it.

Okay, dit is dus verantwoordelijkheid nemen voor en als de principes van leven, en ze leven, spreken als mezelf, in taal die een ander begrijpt, dus met het praktische effect wat nodig is in dat moment, die beweegt naar wat het beste is, zonder uitleg van het gehele geest bewustzijn systeem of relatiesysteem lol, en dus zonder uitleg van een ‘waarom’. Als iemand echt meer wil weten, komen er wel gerichte vragen. Aan mij is het dus, om hierin alleen te staan, op te staan, mezelf te bewegen, en niet bewogen door ervaringen en activaties in het relatiesysteem, te praten met een ander ‘over’ dit relatiesysteem terwijl ik me er zelf nog steeds in bevind; in hoop, geloof en angst. Dat werkt natuurlijk niet, vasthoudend aan de frequentie van liefde en angst, ieder aan een zijde van de medaille.

Zelfvergevingen volgen.

Relationship Experimentation – Live Review

———————————————————————————————————————————

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

2 thoughts on “Dag 393 – Zelfbeweging ten aanzien van het relatiesysteem

Geef een reactie

