Dag 394 – Hoop, Geloof en Liefde – of is het angst? Zelfvergevingen Dag 393

Dag 391 – Activatie van het relatiesysteem

Dag 392 – Zelfcorrecties dag 391

Dag 393 – Zelfbeweging ten aanzien van het relatiesysteem

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te praten over het geest bewustzijn systeem en relatiesysteem in een poging uit te leggen wat ik bedoel aan een man die participeert in een ervaring van liefde, geprojecteerd op mij, waarin ik dit probeer vanuit een startpunt van ‘proberen hem dit duidelijk te maken, zodat hij dit zou kunnen stoppen’, waardoor er eventueel toch een ‘relatie’ mogelijk is, – dus een startpunt in zelfzucht – in plaats van zelf te stoppen in participatie in hoop, geloof en angst, welke de ervaring van liefde als andere kant van de medaille, in stand houdt en/of zelfs versterkt.

Als ik mezelf zie participeren in een praten over het geest bewustzijn systeem en relatiesysteem tegen een man die participeert in een ervaring van liefde, geprojecteerd op mij, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik sturing wil geven aan een ander vanuit een startpunt van angst, welke een praten als overtuiging met zich meebrengt, in plaats van mezelf te sturen en/als veranderen. Ik stel mezelf ten doel, te stoppen, te ademen, te zien wat het beste is in het moment, voor mezelf en voor de ander, om deze participatie in een startpunt van zelfzucht te stoppen, in mezelf, en hierin eventueel als voorbeeld voor de ander en/of om een zo min mogelijke activatie van dit systeem voort te brengen, in zowel mezelf als in de ander.

Als ik mezelf zie participeren in een ervaring van hoop, geloof en angst, gekoppeld aan een geactiveerd relatiesysteem, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik me in een programma bevind welke hoop, geloof en angst als voortzetting van dit programma genereert, als energetische ervaringen. Ik stel mezelf ten doel het triggerpunt te vinden en hier een ontkoppeling mee te maken via zelfvergevingen en zelfcorrecties, waarin ik mezelf alert maak op een voorkomen van reacties op soortgelijk triggerpunt in het vervolg.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb onduidelijk te zijn naar de man toe, door in eerste instantie af te houden, waarin ik duidelijk probeer te maken dat ik niet meega in een manifestatie van zijn beleving van liefde, maar nog wel het lijntje in stand houd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een relatielijntje in stand te houden bestaande in en als een ervaring van hoop, geloof en angst, tegen beter weten in, en zo toch een graantje mee te pikken van de ervaring van liefde als ‘aanbidding’.

Als ik mezelf zie participeren in afhouden waarin ik onduidelijk communiceer, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik in mijn onduidelijkheid, een relatielijntje in stand wil houden, in en als de geest, waarin ik een graantje meepik van de ervaring van liefde als aanbidding, als projectie van een ervaring van liefde van de man op mij. Ik sta mezelf niet toe, mezelf te voeden met een ervaring van aanbeden worden om zo mezelf te vermeerderen in en als mijn eigen ervaring. Ik stel mezelf ten doel, te onderzoeken als dit voorkomt, wat het is wat maakt dat ik me beter wil voelen, wat ik denk en/of ervaar te missen in mezelf alleen, en dit uit te schrijven, zelf te vergeven, zelf te corrigeren, en hierin aanwezig te zijn in en als mezelf, in zelfintimiteit, vervuld, dus een en gelijk aan en als mezelf. Ik stel mezelf ten doel in duidelijkheid te communiceren met de man die zich in een ervaring van liefde bevindt geprojecteerd op mij, waarin ik mezelf, en hierdoor indirect de man, ondersteun om te gronden in en als de fysieke realiteit, waarin en waardoor ik de praktische mogelijkheden duidelijk onder ogen zie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een ervaring van liefde als feit aan te nemen, in mezelf en/of in een ander, als zijnde voldoende om een relatie op te baseren, waarin de gehele praktische mogelijkheden ondergeschikt worden gemaakt aan een ervaring in en als de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb praktische mogelijkheden ondergeschikt te maken aan een ervaring in en als de geest.

Ik stel mezelf ten doel, als en wanneer ik neig naar ervaringen van liefde en/als angst als ‘feit’ aan te nemen, te stoppen, te ademen, waarin ik me realiseer dat een ervaring van liefde en/als angst, in en als de geest, geen feit kan zijn, en in plaats hiervan, onderzoek ik de praktische mogelijkheden in alle dimensies in en als mezelf, en gebruik ik dit zelfonderzoek als leidraad voor zelfbeweging ten aanzien van het relatiesysteem en tevens onderzoek, vergeef en corrigeer ik mezelf in en als de ervaringen van hoop op en geloof in liefde en/als angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen, dat door te hopen op en geloven in liefde, ik automatisch, tegelijkertijd, de hoop op en het geloof in angst versterk, creeer, manifesteer, in en als mezelf en hieruit volgend, in en als het fysieke bestaan op aarde.

Onderzoek in jezelf hoop, geloof en liefde door in en voorbij het aangenomen en/of afgewezen geestelijke kader te zien:

What is the relationship between Jesus and ‘Life’?

What/who represents Jesus and Life in the world/humanity of today?

Why/how does crucifying Jesus = crucifying Life?

*

Desteni-I-Process-Lite

—————————————————————————————————————————————

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

Geef een reactie

