Dag 404 – Schuiven op de vierkante meter

Ik heb het zo volledig gehad met het omdraaien van iedere cent die ik heb en het schuiven met geld om rond te komen. Bij iedere beslissing die ik maak, speelt mee of ik wel voldoende geld heb. En dan heb ik het over hele kleine zaken als een computer laten nakijken. Schuiven op de vierkante meter met 1000 euro per maand voor volledig levensonderhoud. Ik word er helemaal dol van en ik doe het al jaren zo, zonder dat er verandering in zicht is. Dit nerveuze karakter is gewoon het geldkarakter die alles bepaalt. Ik ben helemaal niet nerveus zonder dit karakter. En ik ben boos en verontwaardigd welke ik gebruik om dit karakter in stand te houden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dol te worden van het schuiven met geld op de vierkante meter en elk dubbeltje om te moeten draaien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in de stress te schieten als mijn computer raar doet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb hier geen zin meer in te hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb boos en verontwaardigd te zijn en hierdoor het karakter in stand te willen houden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geen zelfverantwoordelijkheid te willen nemen voor dit karakter omdat ik het oneerlijk vind dat ik al zolang met dit beetje geld loop te schuiven zonder vooruitzicht op werkelijke verbetering, behalve het steeds schuiven binnen dit budget.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf kwalijk te nemen dat ik vanochtend niet goed oplette bij een update en hierin een valse melding aanklikte wat nu problemen geeft op mijn computer.

Als en wanneer ik melding zie op mijn computer, dan stop ik, ik adem. In plaats van de melding direct aan te klikken, bekijk ik goed wat het is en waar de melding genoemd wordt, zodat ik geen onnodige schade aanbreng aan de pc en hierin onnodige schade als onrust in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf schade te berokkenen door in de onrust in mezelf te gaan ten gevolge van schade als onrust aan de pc.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet stabiel te zijn in de veranderingen in mijn leven, waardoor ik meldingen aanklik en snel in een karakter schiet, en hierin schade aan mijn lichaam te geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf kwalijk te nemen dat ik niet stabiel ben in de veranderingen in mijn leven.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in beschuldiging van mezelf in instabiliteit, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat veranderingen tijd nodig hebben en dat hierin karakters getriggerd worden, en dat er hierin weleens iets ‘mis’ kan gaan als ik mezelf mis, participerend in en als een karakter., en dat zelfbeschuldiging hiervan dient om dit karakter in stand te houden/onzichtbaar te houden. Ik stel mezelf ten doel mezelf te ondersteunen in de periode van veranderingen en de tijd te nemen voor het wandelen hiervan en voor het onderzoeken van de angsten en ongemakken die hierin omhoog komen in en als een karakter.

Als en wanneer ik mezelf zorgen zie maken over geld, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat de geld-persoonlijkheid getriggerd wordt, en dat ik hier niet in hoef te schieten en ik realiseer me tevens dat ik geld heb voor een minimaal basisonderhoud, en dat de reactie dus een angst is die omhoog komt. Ik stel mezelf ten doel, de geld-persoonlijkheid te onderzoeken en te zien hoe en of deze verband houd met de veranderingen.

Absoluut geen volledig blog, maar even een uitschrijven van hetgeen nu in me opkomt.

Full the heart of love

The Soul of Money – The Heart of Love

—————————————————————————————————————

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

One thought on “Dag 404 – Schuiven op de vierkante meter

  1. […] vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb met twee maten te meten op die vierkante meter, waarin ik aan de ene kant gebruik wil maken van hun ‘loyaliteit jegens hun dochter’ en […]

Geef een reactie

