Dag 405 – Verwachting van financiele steun

Ik zie in mezelf hoe ik er vanuit ben gegaan dat bijvoorbeeld mijn ouders mij financieel steunen (wat ze veel hebben gedaan en nog af en toe doen) en ondertussen bezie ik mezelf als minderwaardig doordat ik maar net of net niet voldoende geld ‘verdien’ om rond te komen en me hierin en hierom in eniger mate afhankelijk opstel van in dit geval mijn ouders.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ervan uit te gaan dat mijn ouders mij financieel steunen en dat zij dat graag doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb er vanuit te gaan dat mijn ouders mij financieel zullen steunen en dat zij dit graag doen omdat ik toch hun dochter ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb er vanuit te gaan dat ‘graag doen’ en ‘dochter’ een eenheid vormen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb met twee maten te meten op die vierkante meter, waarin ik aan de ene kant gebruik wil maken van hun ‘loyaliteit jegens hun dochter’ en aan de ander kant gelijk wil staan dus niet in de rol als dochter.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb gelijk te gaan staan als mezelf jegens mijn ouders door mijn afhankelijkheid van geld en angst hierin om onvoldoende geld bij elkaar te krijgen om van te leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf als minderwaardig te zien door deze ongelijke houding in en als afhankelijkheid binnenin mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb walging te ervaren (= angst = een gedachte = oordeel) binnenin mezelf ten opzichte van mezelf, in mijn tweeslachtigheid ten aanzien van mijn ouders in en als manipulatie in en als de geest gerelateerd aan geld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te laten leiden door de waarde van de geest van binnen als/door geld van buiten, in plaats van mezelf richting te geven in en als leven in gelijkheid en zelfwaardigheid.

Zelfcorrecties volgen

DAY 1: Who I Am as Money

—————————————————————————————————————

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

2 thoughts on “Dag 405 – Verwachting van financiele steun

  1. Miranda de Haas zegt:

    ik hem hem hardop meegelezen, dank voor deze perspectieven!

Geef een reactie

