Dag 406 – Verwachting van financiele steun – zelfcorrecties

Dag 405 – Verwachting van financiele steun

Als ik mezelf zie participeren in en als een verwachting dat mijn ouders mij graag steunen, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik iets verwacht omdat het mijn ouders zijn en ik hun dochter. En alhoewel ik me realiseer dat ouders de beslissing genomen hebben om kinderen te krijgen en om hiervoor te ‘zorgen’, en tevens dat via ouders allerlei patronen worden doorgegeven, wil dit niet zeggen dat ik hier een verwachting op kan baseren ten aanzien van hen. Tevens realiseer ik me dat ik dit verwacht omdat ik zelf nog steeds niet in staat ben geweest om voldoende inkomsten bij elkaar te krijgen om te leven zoals ik zou willen, iets ruimer dan nu, welke mede komt doordat ik juist reken op ‘de back-up’ van mijn ouders. Ten slotte realiseer ik me dat ik altijd 1 uitgave-post het belangrijkst maak – een ‘idealistische’ post – waarmee ik telkens mijn limieten in kleine mate overschrijd en vervolgens deze limieten moet aanvullen met kleine extra’s, en deze extra’s, daarvoor ‘reken’ ik op mijn ouders. Wat me afhankelijk maakt en plaatst in een positie van verwachting. En dus, ik stel mezelf ten doel, mijn uitgaven op mijn inkomsten af te stemmen, hierin te zien wat reeel is en tevens mijn ‘idealistische uitgaven’ – zelfs als voor een wereld die het beste is voor iedereen – in reele mate hierin mee te nemen, waarin ik me realiseer dat als ik hieraan voorrang geef ten opzichte van mijn eigen financiele stabiliteit, dit niet langer ‘het beste is’, want ik plaats mezelf in een positie met enig risico in afhankelijkheid, welke energie genereert in de geest en waarin ik dus mezelf als leven – en zo alle leven in gelijkheid, compromitteer.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in een ervaring van teleurstelling omdat blijkt dat ‘graag doen’ en ‘dochter’ niet perse gekoppeld zijn, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik in een verwachting participeerde van de ‘mantel der liefde’ waarvan ik weet dat die niet reeel is maar waar ik stiekem wel ‘op reken’ als het mij uitkomt. Ik stel mezelf ten doel, de mantel der liefde niet langer als excuus te gebruiken als ik iets nodig heb en praktisch en reeel te zien wat een oplossing is om te voorzien in de benodigdheden, waarin ik besef dat ik een gift van mijn ouders gerust aan kan nemen en dat ik als het werkelijk het beste is, hen ook om ondersteuning kan vragen, maar dat ik niet bij voorbaat deze giften en steun kan incalculeren, aangezien dit verwachting en afhankelijkheid en een ‘rekenen op’ manifesteert welke me ervan weerhoudt gelijk te staan aan mezelf ten opzichte van mijn ouders.

Als en wanneer ik mezelf walging zie ervaren ten aanzien van mijn ongelijke houding als afhankelijkheid binnenin mezelf, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik niet zelfoprecht geweest ben en dat ik hierin een angst als ervaring van walging gecreeerd heb binnenin mezelf, angst om dit onder ogen te zien en angst om te worden ontmaskerd hierin. Ik stel mezelf ten doel, mijn ervaringen van van angst/walging in en als mezelf te zien, stoppen en onderzoeken op het moment dat ze opkomen en hierin zelfvergeving toe te passen op wat ik tegenkom aan zelfonoprechtheid in mezelf in/ als afhankelijkheid, zodat ik zelf de oplossing kan vinden/worden in en als zelfcorrectie.

Als en wanneer ik me laat leiden/lijden door de waarden van de geest, uitgedrukt in geld als energie, energie als geld, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik ‘extra’ geld nodig heb om mezelf als energie in stand te houden in en als de geest en dat ik een ervaring van ‘tekort’ hierin gebruik om deze energie te genereren welke er niet is als ik geen ‘extra geld’ heb. En zo dus de energie laat circuleren door uitgaven en inkomsten niet exact op elkaar af te stemmen. En dus, ik stel mezelf ten doel, als en wanneer ik me zie participeren in een ervaring van ‘tekort komen’, te stoppen, zelfvergevingen uit te schrijven op de ervaring zelf en in en als zelfcorrectie gelijk te staan aan mijn inkomsten en uitgaven in afstemming op elkaar en oplossingen te vinden voor eventuele werkelijke fysieke tekorten.

Money Agreement: Step 1 – The Soul of Money

Full the interconnection between thoughts energy and light

The Interconnection between Thoughts, Energy and Light

—————————————————————————————————————————-

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

One thought on “Dag 406 – Verwachting van financiele steun – zelfcorrecties

  1. Miranda de Haas zegt:

    cool, cool, cool. Dank

Geef een reactie

