Dag 421 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-5-Verbijstering

Dag 398 – Wie ben ik aan het verdedigen?

Dag 399 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Triggerpunt

Dag 400 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Gedachtendimensie-zelfvergevingen

Dag 401 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Gedachtendimensie-zelfcorrecties

Dag 402 – Wie ben ik aan het verdedigen?- Verbeeldingsdimensie

Dag 403 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-1 – Machteloosheid

Dag 409 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-2 – Hopeloosheid en verdriet

Dag 410 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-3 – Woede

Dag 418 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-4 – Angst en Angstdimensie

Reactiedimensie (emoties/gevoelens):

machteloosheid, hopeloosheid, verdriet, woede, angst, verbijsterd, verslagen, schrik, stil vallen, redeneren, paniek, walging, onbegrip, opgeven, schaamte, onbegrip

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te verbijsteren in en als de gedachte ‘het is zo zelfonoprecht dat ik niet weet waar te beginnen’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te verbijsteren in en als een ervaring van verbijstering, zodat ik niet weet/zie waar te beginnen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zelfonoprecht te zijn in en als het geloof in en het leven van een ervaring van verbijstering.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat ik mijn verbijstering mag tonen/leven, in plaats van in te zien, realiseren en begrijpen dat ik mezelf dan toon in en als manifestatie van zelfonoprechtheid in en als de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn zelfverantwoordelijkheid weg te leggen in en als het ervaren, tonen en leven van een ervaring verbijstering, in en als een poging om mezelf als de ander te verbijsteren/stil te krijgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te proberen een ander te verbijsteren/stil te krijgen door middel van het ervaren, leven en tonen van verbijstering, exact zoals het mij geleerd is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te laten verbijsteren door het tonen van verbijstering van een ander als reactie in zelfonrechtheid in en als onbegrip op iets wat ik vertel/laat zien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te verbijsteren door een voorbeeld te volgen en integreren in en als verbijstering, en dit vervolgens zo zelf toe te passen en dus de zonde door te geven/te manifesteren in het fysiek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te proberen mezelf stil te krijgen door een ervaring als verbijstering te manifesteren,  hierin te participeren en deze te leven, zoals ik gezien heb dat het werkt als een ander dit doet bij mij en dus zou het ook moeten werken als ik dit zelf zo doe bij mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te proberen mezelf en/of/als de ander stil te krijgen door mijn eigen ervaringen in en als de geest als verbijstering en door ervaringen van anderen getoond in en als de geest zoals verbijstering.

Wordt vervolgd

Voor context lees de serie bovenaan dit blog welke begint op Dag 398. Het is een serie waarin ik specifiek uitschrijf hoe ik de verdediging van en als een karakter als afscheiding in/als mezelf in/als de geest heb opgezet in verschillende dimensies waarin steeds opnieuw en gedetailleerd zichtbaar wordt dat de gedachte “het is zo zelfonoprecht dat ik niet weet waar te beginnen” ‘natuurlijk’ over (een deel van) mezelf gaat als en zodra ik participeer in deze gedachte en/als geactiveerd karakter en ieder blog beschrijft een aspect/dimensie van dit karakter als afscheiding binnenin zelf welke in het schrijven zichtbaar wordt.

——————————————————————————————————————-
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

10 thoughts on “Dag 421 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-5-Verbijstering

  1. […] Dag 421 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-5-Verbijstering […]

  2. […] Dag 421 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-5-Verbijstering […]

  3. […] Dag 421 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-5 – Verbijstering […]

  4. […] Dag 421 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-5 – Verbijstering […]

  5. […] Dag 421 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-5 – Verbijstering […]

  6. […] over mij geschreven met hierop volgend reacties en interne gesprekken, eindigend in een staat van ongeloof als in de woorden ‘dit kan niet waar […]

  7. […] over mij geschreven met hierop volgend reacties en interne gesprekken, eindigend in een staat van ongeloof als in de woorden ‘dit kan niet waar […]

Geef een reactie

