Dag 425 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-6 – Verslagen

Dag 398 – Wie ben ik aan het verdedigen?

Dag 399 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Triggerpunt

Dag 400 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Gedachtendimensie-zelfvergevingen

Dag 401 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Gedachtendimensie-zelfcorrecties

Dag 402 – Wie ben ik aan het verdedigen?- Verbeeldingsdimensie

Dag 403 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-1 – Machteloosheid

Dag 409 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-2 – Hopeloosheid en Verdriet

Dag 410 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-3 – Woede

Dag 418 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-4 – Angst en Angstdimensie

Dag 421 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-5 – Verbijstering

schaak

The Soul of Money – Part 4

Voor context lees de serie bovenaan dit blog welke begint op Dag 398. Het is een serie waarin ik specifiek uitschrijf hoe ik de verdediging van en als een karakter als afscheiding in/als mezelf in/als de geest heb opgezet in verschillende dimensies waarin steeds opnieuw en gedetailleerd zichtbaar wordt dat de gedachte “het is zo zelfonoprecht dat ik niet weet waar te beginnen” ‘natuurlijk’ over (een deel van) mezelf gaat als en zodra ik participeer in deze gedachte en/als geactiveerd karakter en ieder blog beschrijft een aspect/dimensie van dit karakter als afscheiding binnenin zelf welke in het schrijven zichtbaar wordt.

Reactiedimensie (emoties/gevoelens):

machteloosheid, hopeloosheid, verdriet, woede, angst, verbijsterd, verslagen, schrik, stil vallen, redeneren, paniek, walging, onbegrip, opgeven, schaamte, onbegrip

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me verslagen te ervaren ten gevolge van de gedachte ‘het is zo zelfonoprecht dat ik niet weet waar te beginnen’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te verslaan in en als een gedachte, geplaatst als projectie en hiermee een ander willen verslaan, opgezet ter controle, behoud en verdediging van mezelf in en als de geest, in en als energie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een ander te willen verslaan met de projectie van mijn gedachten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te verslaan met een gedachte zodat ik niet weet waar te beginnen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te verslaan met een gedachte voordat ik ook maar begonnen ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb mezelf de mogelijkheid te geven te beginnen met onderzoeken in en als mezelf wat er gebeurt in het moment door mezelf en/als de ander te verslaan met een energetische ervaring als verslagen zijn als gevolg van de gedachte ‘het is zo zelfonoprecht dat ik niet weet waar te beginnen’, geprojecteerd op een ander.

Als en wanneer ik mezelf zie neigen tot een willen verslaan van een ander en hierin van mezelf door middel van projectie van een gedachte ter controle, behoud en verdediging van mezelf in en als de geest als energie, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik in en als de geest, energie probeer te winnen door gedachten te produceren, deze al dan niet te projecteren op een ander en hierin energetische reacties op te wekken, in mezelf en/als in de ander, ter overleving in en als de geest als energie.

Ik realiseer me dat ik hierin, het leven als mezelf als de ander versla, van me af sla, neersla in en als mezelf en eventueel in de ander.

Ik stel mezelf ten doel, te stoppen met het neerslaan van leven in en als mezelf en in en als de ander ten behoeve van het winnen van energie in en als de geest en mezelf tot vertraging te brengen wanneer ik mezelf in een energetische ervaring van verslagen zijn zie participeren. Ik plaats een gerichte zelfvergeving in het moment; ik adem in; ik stop, ik adem uit, ik laat los en zie wat ik aan het doen ben, waarin ik indien nodig verdere zelfvergeving en zelfcorrectie toepas op hetgeen ik ondervind en veroorzaak in mezelf en eventueel in een ander.

Ik stel mezelf ten doel, te onderzoeken in mezelf of ik een herinnering zie die hieraan verbonden is zodat, als ik een herinnering zie opkomen, ik op een dieper niveau mezelf van dit patroon bevrijd in en als het uitschrijven ervan.

Wordt vervolgd

Voor context lees de serie bovenaan dit blog welke begint op Dag 398. Het is een serie waarin ik specifiek uitschrijf hoe ik de verdediging van en als een karakter als afscheiding in/als mezelf in/als de geest heb opgezet in verschillende dimensies waarin steeds opnieuw en gedetailleerd zichtbaar wordt dat de gedachte “het is zo zelfonoprecht dat ik niet weet waar te beginnen” ‘natuurlijk’ over (een deel van) mezelf gaat als en zodra ik participeer in deze gedachte en/als geactiveerd karakter en ieder blog beschrijft een aspect/dimensie van dit karakter als afscheiding binnenin zelf welke in het schrijven zichtbaar wordt.

addiction-khairzul-mg

Day 525: Stimulation – Addiction – Part 3

———————————————————————————————————————

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

7 thoughts on “Dag 425 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-6 – Verslagen

  1. […] Dag 425 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-6-Verslagen […]

  2. […] Dag 425 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-6 – Verslagen […]

  3. […] Dag 425 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-6 – Verslagen […]

Geef een reactie

