Dag 426 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-7 – Schrik

Dag 398 – Wie ben ik aan het verdedigen?

Dag 399 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Triggerpunt

Dag 400 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Gedachtendimensie-zelfvergevingen

Dag 401 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Gedachtendimensie-zelfcorrecties

Dag 402 – Wie ben ik aan het verdedigen?- Verbeeldingsdimensie

Dag 403 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-1 – Machteloosheid

Dag 409 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-2 – Hopeloosheid en Verdriet

Dag 410 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-3 – Woede

Dag 418 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-4 – Angst en Angstdimensie

Dag 421 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-5 – Verbijstering

Dag 425 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-6 – Verslagen

Reactiedimensie (emoties/gevoelens):

machteloosheid, hopeloosheid, verdriet, woede, angst, verbijsterd, verslagen, schrik, stil vallen, redeneren, paniek, walging, onbegrip, opgeven, schaamte, onbegrip

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb schrik te ervaren naar aanleiding van de gedachte ‘het is zo zelfonoprecht dat ik niet weet waar te beginnen’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb schrik te ervaren naar aanleiding van het vormen van een gedachte in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te schrikken van mijn eigen gedachte.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te laten schrikken met mijn eigen gedachte.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te schrikken van de woorden ‘’ze neemt het persoonlijk’ in herhaling op mij geprojecteerd in/als de gedachten van een ander, en hierin ter controle een gedachte op te werpen als ‘het is zo zelfonoprecht dat ik niet weet waar te beginnen’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat ik mezelf kan verdedigen met een gedachte, in plaats van in te zien, realiseren en begrijpen dat ik juist in en als deze gedachte ter controle in en als de geest, mezelf vastzet/interpreteer/definieer, juist als hetgeen waar ik zo bang voor ben, en dus schrik ik hiervan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf vast te zetten in een cirkel van schrik als reactie op het produceren van gedachten, terwijl deze schrik zelf al een reactie was op een gedachte.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te schrikken van gedachten en mezelf hierin kleiner te maken dan mezelf in en als gedachten in en als de geest, welke de schrik doet vergroten/opstapelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de schrik in mezelf te vergroten en op te stapelen in en als reactie op gedachten van mezelf en/of van de ander.

Als en wanneer ik mezelf zie schrikken, dan stop ik, ik adem. Ik pas een zelfvergeving toe op de reactie-ervaring van schrik, ik adem, ik ontspan gericht mijn fysiek door wat te bewegen.

Ik realiseer me dat ik schrik ten gevolge van een  gedachte die ik produceer als aanzet om controle te nemen/behouden in en als de geest en ik realiseer me tevens dat ik dus ergens schrik ervaar, welke een angst aangeeft.

Ik realiseer me dat ik schrik van de gedachte van een ander op mij geprojecteerd, waarin ik geloof dat deze gedachte iets over mij zegt/kan zeggen, waarin ik juist in dit geloof, mezelf opgeef aan de controle in mijn eigen geest door zelf een gedachte te produceren, en nu heb ik een probleem gecreeerd, namelijk een gedachte in en als mezelf, die werkelijk iets over mij zegt maar welke ik vervolgens wegleg in ditzelfde geloof als dat mijn gedachten iets over een ander zeggen, dus in projectie op een ander.

Ik realiseer me dat ik dus feitelijk mezelf vastzet in en als een ervaring van schrik als reactie op een gedachte in mezelf ter controle ten aanzien van een gedachte in een ander in herhaling op mij geprojecteerd.

Ik stel mezelf ten doel te ademen in en als de ervaring van schrik, zodat deze ervaring zich niet vast zet in mijn fysiek en totdat de ervaring van schrik afneemt.

Ik stel mezelf ten doel te zien/onderzoeken welke gedachte ik aanmaak waarin ik geloof als zelf-definitie en hierop zelfvergeving en zelfcorrectie toe te passen.

Ik stel mezelf ten doel het trigger-punt van deze gedachte te ontdekken zodat en waarna ik de energetische ladingen en verbindingen losmaak in en als mezelf welke ik gekoppeld heb aan het triggerpunt door middel van het toepassen van zelfvergevingen waarna ik mezelf opnieuw richting geef door middel van de toepassing van zelfcorrectie.

Wordt vervolgd

Voor context lees de serie bovenaan dit blog welke begint op Dag 398. Het is een serie waarin ik specifiek uitschrijf hoe ik de verdediging van en als een karakter als afscheiding in/als mezelf in/als de geest heb opgezet in verschillende dimensies waarin steeds opnieuw en gedetailleerd zichtbaar wordt dat de gedachte “het is zo zelfonoprecht dat ik niet weet waar te beginnen” ‘natuurlijk’ over (een deel van) mezelf gaat als en zodra ik participeer in deze gedachte en/als geactiveerd karakter en ieder blog beschrijft een aspect/dimensie van dit karakter als afscheiding binnenin zelf welke in het schrijven zichtbaar wordt.

Desteni-I-Process-Lite

“CONSUMED By The Idea of Yourself” – Charcoal and Chalk Pastel on Paper, 11x14inch, by Andrew Gable

—————————————————————————————————————

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

4 thoughts on “Dag 426 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-7 – Schrik

  1. […] Dag 426 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-7 – Schrik […]

  2. […] Dag 426 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-7 – Schrik […]

Geef een reactie

