Dag 428 – Verongelijking door Vergelijking

Ik zie mezelf nogal eens participeren in vergelijking met anderen, wat anderen doen, hoe ze leven, wat voor relaties ze hebben. Waarin ik mezelf langzaamaan steeds minderwaardiger ga voelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te vergelijken met een ander en mezelf hierin minder waard te maken dan ik ben als ik hier ben in en als gelijkheid in en als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn leven te vergelijken met het leven van een ander, en hierin mijn leven minder ‘fysiek’ te vinden en hierin minder waard.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf en levens te vergelijken en mezelf hierin te verongelijken in en als emotionele ervaring en zelfs staat van zijn, in plaats van de emotionele ervaringen in te zien, zelf te vergeven en mezelf hierin te corrigeren, zodat en waarin ik mezelf ondersteun in een gelijk staan aan en als mezelf in wie ik ben en hoe ik leef, in dit moment en hierin te zien hoe ik mezelf kan bevrijden van definities in en als de geest als staat van zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik in de vergelijking een nieuwe laag van ongelijkheid in mezelf creeer.

Afbeelding

Als en wanneer ik mezelf zie vergelijken met een ander en mezelf hierin minder waard maak, dan stop ik, ik adem. Ik adem en realiseer me dat ik in en als de adem, gelijk ben als het fysieke leven, waar ik ook ben, net als ieder ander. Ik stel mezelf te doel, gelijk te staan aan en als mezelf in en als de adem, en mezelf hierin te ondersteunen en terug te brengen in en als mezelf in en als het fysiek in het moment dat ik me gewaar ben dat ik hiervandaan drijf in en als een vergelijking in en als de geest.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in een vergelijking van mijn leven met het leven van een ander, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik levens vergelijk zoals die gemanifesteerd zijn in en als het fysiek, waarin ik bepaalde zaken meer waard maak en bepaalde zaken minder vanuit het gezichtspunt van mezelf in en als de geest waarin ik polariteit=ongelijkheid manifesteer in en als mezelf. Ik stel mezelf ten doel, zelfvergeving toe te passen op hetgeen ik zie en ervaar als meer en/of minder waard in en als de geest en hierin gelijk te (gaan) staan aan en als leven in en als de adem in en als het fysiek, welke gelijk is in ieder leven.

Als en wanneer ik mijn leven als minder ‘fysiek’ zie/ervaar als dat van een ander, dan stop ik, ik adem. Ik onderzoek in mezelf wat maakt dat ik het andere leven als ‘meer fysiek’ zie en ervaar. Ik realiseer me hierin, dat ik verbeeldingen gemaakt heb bij fysiek en fysiek leven gerelateerd aan ‘buiten leven en fysiek werk doen’. Ik stel mezelf ten doel de woorden ‘fysiek leven’ te herdefinieren voor en als mezelf als leven als aanwezig zijn in en als het fysiek in en als de adem, waar ik ook ben en wat ik ook doe, waarin ik het terug breng naar leven in en als het fysiek, welke niet perse een buitenleven betreft; buiten leven en fysiek werk ondersteunt in het fysiek aanwezig zijn maar is geen definitie van leven in en als het fysiek.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in en als een ervaring van verongelijking, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik me ergens van afgescheiden heb in en als mezelf in en als een verlangen naar iets buiten mezelf, welke ik vervolgens projecteer op een plaatje wat ik zie van (het leven van) een ander. Ik realiseer me dat ik geloof in de werkelijkheid van dit verlangen als zijnde meer dan wat ik leef hier als mezelf. Ik stel mezelf ten doel, te onderzoeken welk verlangen ik gecreeerd heb en in stand houd in en als de geest in en als een geloof dat dit werkelijk is wat ik wil en ik onderzoek hoe ik dit gedaan heb, zodat en waarin ik mezelf deze geprojecteerde afscheiding als geprojecteerde wil vergeef en corrigeer en zo mezelf terugbreng in en als mezelf, in en als de adem in en als het fysiek, waarin ik een en gelijk kan zijn/worden als mezelf in zelfwil in zelfbeweging, welke feitelijk hetgeen is wat ik werkelijk wil.

Ik realiseer me dat ik mijn eigen ervaring van verongelijking als ongelijkheid creeer en manifesteer in mezelf door het participeren in afbeeldingen en/als gedachten, gevoelens en emoties in en als de geest. Ik stel mezelf ten doel de vergelijking en verongelijking in en als mezelf te stoppen door middel van toepassing van schrijven, zelfvergeving en zelfcorrectie, dag na dag wandelend de geest uit, het fysiek in, in en als de Reis naar Leven.

Desteni Artists

Desteni-I-Process-Lite

Desteni-I-Process-Pro

Why do I Worry about what others Think of Me?

—————————————————————————————————

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

Geef een reactie

