Dag 434 – Vermaak in de geest of een fysieke oplossing?

Voor context lees dag 433:

Dag 433 – Vermaak in de geest

Happy birthday clown met ballonnen, zijn handen te houden in een verbaasd gebaar.   Stockfoto - 6713363

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te vermaken in de geest door het stampen van Witneus grappig te vinden terwijl ik tijdens dit gebeuren achter haar aan loop door de kamer en feitelijk niet weet wat de praktische oplossing is om haar op te kunnen pakken voor haar medicijn zonder dat ze de hele tijd voor mij wegloopt en zonder dat ik haar eventueel pijn doe als ik haar niet goed beet heb doordat ze weg probeert te komen, waarin ik zie, realiseer en begrijp dat ik blijf hangen in een gedachte in de geest als dat ik niet begreep waarom zij niet begreep dat ik haar nog steeds op diende te pakken voor de nabehandeling wat ik de afgelopen weken zo vaak heb gedaan en door het blijven hangen in als een vasthouden aan deze gedachte in en als de geest ben ik niet in staat om een fysiek praktische oplossing te zien en vinden maar blijf ik rondjes draaien in de geest rondom deze ene gedachte en zoek ik een oplossing in en als de geest die niet gaat werken in en als het fysieke leven maar slechts verwarring en consequenties creeert in en als het fysieke leven.

Als en wanneer ik mezelf zie blijven hangen in en vasthouden aan een gedachte in en als de geest als oplossing voor een fysiek vraagstuk, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik aan een ervaring vasthoud in en als de geest waarin ik angst ervaar om deze ervaring te verliezen, en dus bezet ik mezelf, maak ik mezelf bezeten door blijvende participatie in en als die ene gedachte waarin ik het probleem op de ander – in dit geval op het konijn afschuif in en als een excuus van niet begrijpen waarom zij mij niet begrijpt.

Ik realiseer me dat ik, bestaande in en als zogenaamd onbegrip, mezelf bescherm in en als een ervaring in de geest, want zolang ik doe alsof ik niet begrijp waarom zij mij niet begrijpt hoef ik niet praktisch en fysiek verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf en mezelf in de schoenen van het konijn te plaatsen en te doen wat het beste is, fysiek en praktisch gezien, wat inhoudt dat ik mijn ervaring los dien te laten om fysiek en praktisch te kunnen zien en handelen.

Ik realiseer me dat het konijn mij iets laat zien hierin en een konijn heeft geen geest bewustzijn systeem en dus participeert niet hierin en dus zal mij niet begrijpen als ik ‘iets probeer duidelijk te maken’ in en als de geest, waarin ik mij realiseer dat iets duidelijk maken in en als de geest in geen enkel geval de beste oplossing is aangezien het ergens energie genereert welke invloed heeft op leven in en als het fysiek en welke gevolgen heeft voor het fysieke leven en zo ook van het konijn en mijzelf en dus, ik realiseer me dat ik de verandering niet geheel fysiek heb ingezet waardoor ik verwarring creeer in het fysieke leven in en als het konijn door een bewegen in en en als verwarring in en als mijzelf door participatie in en als een gedachte ter controle in en als de geest als het vasthouden aan een ervaring in de geest in en als angstvoor verlies van deze ervaring, in dit geval van de periode van verzorging van het konijn welke fysiek intiem is geweest welke ik bang was te verliezen; en juist door dit ‘bang om te verliezen’ creeer ik verwarrende gevolgen in en als het fysiek en manifesteer ik hierin exact hetgeen ik bang voor ben, namelijk dat ze voor me weg blijft/gaat rennen.

Ik stel mezelf ten doel de duidelijkheid die ik heb toegepast als oplossing in en als het fysiek ten aanzien van het oppakken van Witneus voor het medicijn, voort te zetten en telkens als er een verandering nodig is doordat de situatie en/of de fysieke toestand verandert, hierin fysiek te zien wat de beste oplossing is en deze in en als het fysiek toe te passen en bij te stellen en zelfvergevingen toe te passen op eventuele energetische ervaringen die ik tegenkom in en als mezelf, zodat ik duidelijkheid biedt aan de dieren en tegelijkertijd aan en als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat Witneus blijft doorgaan met wegrennen, in plaats van in te zien, realiseren en begrijpen dat ik ben blijven rennen in en als de geest door van tevoren in een ervaring te gaan en dus gevolgen manifesteer in het fysieke leven in en als onduidelijkheid welke Witneus weerspiegelt door weg te rennen en hiermee door te blijven gaan totdat ik mezelf stop en duidelijkheid schep in en als mezelf in en als het fysiek.

Ik stel mezelf ten doel, als en wanneer een dier signalen geeft dat er verwarring is ten aanzien van wat ik wil toepassen als wat nodig is ter verzorging, in en als mezelf te onderzoeken wat er aan ruis als aanwezig is in mij door ervaringen van hechting als angst in en als mezelf geheel naar zelf terug te halen, zelf te vergeven en zelf te corrigeren, eventueel iets te bespreken van hetgeen ik zelf niet zie, net zolang totdat ik fysiek bemerk dat de dieren en ikzelf samenwerken in en als fysieke duidelijkheid en ik dus fysiek duidend en richting gevend bezig ben ten aanzien van dit punt.

Vermaak in de geest wordt vervolgd.

Animal’s Life Review

——————————————————————————————————————–

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

Geef een reactie

