Dag 438 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-11 – Opgeven

Dag 437 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-10 – Walging en Onbegrip

(zie bovenstaand blog voor context en gehele blogserie)

Reactiedimensie (emoties/gevoelens):

machteloosheid, hopeloosheid, verdriet, woede, angst, verbijsterd, verslagen, schrik, stil vallen, redeneren, paniek, walging, onbegrip, opgeven, schaamte

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf op te geven in en als een reactie in en als mezelf op de gedachte ‘het is zo zelfonoprecht dat ik niet weet waar te beginnen’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf op te geven in en als een reactie in en als de geest welke een reactie is op mijn eigen gedachte die ik aanmaak ter controle wanneer ik getriggerd word door een interpretatie van een gedachte van een ander als ‘ze neemt het persoonlijk’ in herhaling op mij geprojecteerd, bestaande in en als angst om de controle te verliezen in en als een geloof dat een gedachte van een ander op mij geprojecteerd mij persoonlijk iets aan kan doen, in plaats van in te zien, realiseren en begrijpen dat ik mezelf direct iets aandoe zodra ik de gedachte van een ander interpreteer in en als de geest en hierin een gedachte activeer in en als de geest ter bescherming dus controle van mezelf bestaande in en als de geest, in en als interpretatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat ik een gedachte van een ander moet interpreteren en erop moet reageren, in plaats van de woorden van de ander door me heen te laten gaan waarin ik tevens kan zien wat de ander zegt over zichzelf en of dit eventueel iets met mij te maken heeft, welke pas een lading krijgen in en als de geest als ik deze interpreteer en erop reageer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de woorden van een ander te laden met interpretatie en reactie in en als de geest in en als mezelf en mezelf hierin op te laden in en als energie welke betekent opgeven van leven in en als mezelf in en als het fysiek aangezien voor het vormen van deze energetische lading, er fysieke substantie nodig is welke ik onttrek aan mijn eigen fysiek en waarbij ik tevens verdwijn in en als mijn eigen interpretatie in en als de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat ik mezelf behoud als ik mezelf verdedig in en als controle in en als een gedachte in en als de geest, in plaats van in te zien, realiseren en begrijpen dat ik mezelf gewaar ben in en als de geest in en als bewustzijn, waardoor het lijkt of dit is wie ik ben, ik als het bewustzijn, wat niet werkelijk zo is, ik ben alleen verdwenen in en als de illusie van mezelf bestaande in en als energie in en als de geest in en als bewustzijn als hetgeen waar ik me bewust van ben en welke ik zo gemanifesteerd heb in en als mijn fysiek waarin het geest bewustzijn systeem fysiek gemanifesteerd is en de fysieke substantie gebruikt om zichzelf in leven te houden in en als energie.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in een ervaring van opgeven, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik een aantal gedachten gevormd heb die ik geloof en waarin ik verdwijn, waarin en waardoor ik uiteindelijk geloof dat ik dat ben, dat ik die ik geloof die ben in en als een gedachte, moet verdedigen en als dat niet lukt, als ik niet weet waar ik moet beginnen hierin, zo zelfonoprecht is het, dan geef ik op. Ik realiseer me dat ik druk ben met interactie in en als mijn eigen geest, met mijn eigen gedachten en reacties, in plaats van fysiek hier aanwezig te zijn in communicatie met de fysieke realiteit en de woorden die gesproken en/of geschreven worden en dus dat ik mezelf allang opgegeven heb als ik me in de geestelijke interactie in en als reactie bevind. Ik realiseer me dus dat ik in en als de geest, de toestand waarin ik me bevind aangeef en dus geef ik mezelf feitelijk een aanwijzing van wat er gaande is in en als mezelf. Ik stel mezelf ten doel, te letten op de aanwijzingen die ik mezelf geef in en als de geest zodat en waarin ik mezelf zie in de toestand waarin ik me bevind en als ik zie wie ik ben in dat moment, dan ben ik in staat om hierin iets te veranderen en dus is de ervaring van opgeven evenzo een mogelijkheid om te stoppen met participatie in en als deze constructie en mezelf te ondersteunen in en als de adem, in en als het fysiek in en als de mogelijkheid tot zelfvergeving en zelfverandering.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te vergeven in plaats van mezelf op te geven.

Wordt vervolgd

http://anartistsjourneytolife.files.wordpress.com/2012/05/information-roots-pencil-acrylic-on-paper-16x20in-2009.jpg

(Click on picture for artist)

Quantum Mind Self Awareness – STEP 1

————————————————————————————————————–

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

2 thoughts on “Dag 438 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-11 – Opgeven

  1. […] Dag 438 – Wie ben ik aan het verdedigen? – Reactiedimensie-11 – Opgeven […]

Geef een reactie

