Dag 454 – Haast

Ik zie door de dagen heen dat ik elke dag haast ervaar terwijl ik uiteindelijk elke dag de dingen vrij eenvoudig gedaan krijg maar het door de dag heen vervelend maak voor mezelf door de ervaring van haast en de ervaring hierin verweven dat ik te weinig doe.

Dit wil ik niet meer. Dan komt hierin weer de vraag omhoog, wanneer is het fysiek comfortabel en wanneer is het comfortabel in de geest als binnen de comfortzone? En deze vraag zet me weer aan tot een ervaring van haast; alsof de haast me ondersteunt om voorbij de grenzen van de geest – comfortzone te bewegen; dat ‘schiet niet op’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf op te jagen in en als een ervaring van haast, in en als een idee dat ik teveel binnen mijn comfortzone beweeg.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in een ervaring van haast, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik me in en als de geest beweeg in en als een opstapeling van ideeen van alles wat moet gebeuren. Ik stel mezelf ten doel, de opstapeling los te laten in het moment en te focussen op de fysieke bezigheid die ik op dat moment doe. Ik stel mezelf ten doel, hetgeen ik wil doen die dag, op papier te schrijven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een idee te maken van ‘binnen en voorbij de comfortzone bewegen’ en hierin een ervaring van haast te manifesteren in mezelf.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in een idee van binnen en voorbij de comfortzone bewegen, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik in en als de geest een idee heb gemaakt van de comfortzone waarin ik een ervaring van haast creeer voor en als mezelf en waarin ik tevens ontevredenheid creeer, alsof ik niet genoeg doe en/of alsof ik het niet goed doe als ik mezelf in een comfortabel tempo blijf bewegen. Ik realiseer me tevens dat ik wat ik doe vergelijk met wat anderen doen. Ik stel mezelf ten doel, participatie in vergelijkingen in en als de geest direct te stoppen. Ik stel mezelf ten doel participatie in ideeen van binnen en voorbij de comfortzone in en als de geest direct te stoppen. Ik stel mezelf ten doel mezelf te ondersteunen in een comfortabel bewegen door de dag heen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf door de dag heen oncomfortabel te ervaren door het bewegen in een ‘opzien tegen’ hetgeen ik moet/wil doen en in en als dit ‘opzien tegen’, later te beginnen met hetgeen ik wil doen en hierin een ervaring van haast te creeren in en als mezelf en vervolgens ontevredenheid als ik minder tijd over heb om nog iets anders te doen.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in een ervaring van ‘opzien tegen’ hetgeen ik moet/wil doen, dan stop ik, ik adem. Ik sta even stil met mezelf en zie in mezelf wat ik doe, welk oordeel als gedachte ik opgooi binnenin mezelf waarin ik mezelf verzwaar en niet wil doen wat gedaan moet worden. Ik stel mezelf ten doel mezelf te ondersteunen in de moment van ‘opzien tegen’ hetgeen ik moet/wil doen door toepassing van zelfvergeving en adem waarin ik let op de ervaring die in mij aanwezig is, zodat ik de energetische ervaring meeneem in de zelfvergeving en mezelf hier niet mee rond laat lopen. Ik stel mezelf ten doel, mezelf te bevrijden van bezwarende energetische ervaringen en mezelf hier niet mee rond te laten lopen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf rond te laten lopen met energetische ervaringen en mezelf hierin en hiermee te bezwaren – waarin ik bezwaren creeer tegen de praktische bezigheden.

Als en wanneer ik mezelf bezwaren zie maken tegen praktische bezigheden die gedaan moeten worden, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik in een energetische ervaring participeer die de praktische, fysieke bezigheid ‘zwaar doet lijken’. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat de praktische, fysieke bezigheden zwaar zijn door participatie in en als energetische ervaringen van bezwaar. Ik stel mezelf ten doel, mezelf te bevrijden van de bezwaren door de energetische ervaringen en gedachten die vooraf gaan aan de praktische, fysieke bezigheden, zelf te vergeven en zelf te corrigeren, waarin ik me realiseer dat deze gebaseerd zijn op een herinnering. Ik stel mezelf ten doel, de herinnering, indien zichtbaar, zelf te vergeven en onvoorwaardelijk los te laten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een ervaring van ‘ik kan niet meer’ te manifesteren die me de adem beneemt.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in en als een ervaring van ‘ik kan niet meer’ die me de adem beneemt, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik tegen een ‘grens’ aanloop. Ik realiseer me dat ik teveel maak van deze grens en zo de grens meer maak dan het is en dus een berg creeer voor mezelf. Ik stel mezelf ten doel, te ademen en langzaam, fysiek te bewegen totdat de ervaring van ‘ik kan niet meer’ die me de adem beneemt, afneemt, waarin ik rustig adem haal.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb meer te participeren in ideeen in en als de geest over fysieke, praktische bezigheden dan in de fysieke, praktische bezigheden zelf.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in en als een idee over een fysieke, praktische bezigheid, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik mezelf vertraag in de uitvoer van de fysieke, praktische bezigheden, in plaats van de fysieke, praktische bezigheden vertraagd uit te voeren. Ik stel mezelf ten doel, mezelf te vertragen in en als de uitvoer van de fysieke, praktische bezigheden en me zo stapje voor stapje voort te bewegen en als hierin een ‘ondraaglijke ervaring van traagheid’ in me opkomt, deze zelf te vergeven, in te ademen en los te laten op de uitademing.

—————————————————————————————————————————-

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
https://www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

One thought on “Dag 454 – Haast

  1. […] er ook weer werk blijft liggen. Afijn, de cirkel is weer rond en moet doorbroken! De folders die Ingrid me meegaf uit de Vitamin Store over “Verzuring en Uw Gezondheid” en “Ontzuur uw […]

Geef een reactie

