Dag 480 – Blanco? Doe geen moeite

blanco-kaartIk vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geen onderwerp te zien waarover ik kan schrijven in een staat van zogenaamd blanco zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb een onderwerp dat gisteren opkwam waarover ik over zou kunnen schrijven, te noteren op papier.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb blanco als excuus te gebruiken om geen moeilijke onderwerpen aan te pakken en geen moeite te doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb weerstand te ervaren tegen het aanpakken van moeilijke onderwerpen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat er moeilijke en makkelijke onderwerpen zijn om over te schrijven, in plaats van in te zien, realiseren en begrijpen dat bij ieder onderwerp dezelfde principes worden toegepast en dat hetgeen moeilijk lijkt niet persé moeilijker is en dat hetgeen makkelijk lijkt, snel gelaten wordt als zijnde ‘niet belangrijk’ terwijl dit mogelijk meer energie genereert dan ik door heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb onderwerpen op te delen in de polariteit van moeilijk en makkelijk en ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf dus op te delen in de polariteit van moeilijk en makkelijk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf op te delen in polariteit als verdeeldheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik een moeilijk persoon ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf een moeilijk persoon te vinden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik een moeilijk persoon ben om mee samen te leven en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik mezelf een moeilijk persoon vindt om mee samen te leven wat niet direct zo is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb moeilijke persoonlijkheden te creëren en gecreëerd te hebben in afscheiding van mezelf en dus met deze zogenaamd moeilijke persoonlijkheden te leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te leven met en als moeilijke persoonlijkheden in plaats van in en als mezelf aanwezig in en als het fysiek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb andere persoonlijkheden te gemakkelijk te vinden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat moeilijke persoonlijkheden ‘beter zijn’ en ‘meer inhoud hebben’ dan gemakkelijke persoonlijkheden en dus heb ik meer moeilijke persoonlijkheden gecreëerd om mezelf beter te voelen en hierin (wederom) positieve energie te genereren in en als mezelf als ‘meer inhoud’ dan hier met en als mezelf aanwezig in en als de adem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik tot last ben van iets of iemand als en wanneer ik participeer in wat ik als een moeilijke persoonlijkheid ervaar en/of bestempel.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in een gedachte dat ik een moeilijke persoon ben, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik participeer in een persoonlijkheid waarvan ik heb aangenomen dat die moeilijk is.

Ik realiseer me dat er vroeger met enige regelmaat tegen me gezegd is ‘dat ik altijd zo moeilijk doe’ als ik iets wilde bespreken waarover ik geen duidelijkheid had in mezelf wat feitelijk altijd te maken had met een punt waarin geen zelfverantwoordelijkheid genomen werd, zowel in en als mezelf als in en als de ander.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met het participeren in de gedachte dat ik een moeilijk persoon ben.

Ik stel mezelf ten doel te zien in welke persoonlijkheid ik me bevind die ik als moeilijk ervaar/omschrijf en hierin hardop zelfvergevingen en zelfcorrecties toe te passen op specifieke gedachten, energetische ervaringen, interne gesprekken, angsten, eventuele afbeeldingen en fysiek gedrag en te zien welke consequenties ik voortbreng in en als participatie in deze persoonlijkheid.

Ik stel mezelf ten doel te zien waar ik het inderdaad ‘moeilijker maak’ dan nodig en eenvoudig te stoppen, zelfvergeven en zelfcorrigeren en zo de woorden ‘jij doet altijd zo moeilijk’ als ondersteuning te gebruiken om te zien of en waar ik inderdaad moeilijk doe bij iets wat eenvoudig kan worden gestopt en/of opgelost door zelf verantwoordelijkheid te nemen voor hetgeen in mij opkomt.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in een oordeel als dat een persoon(lijkheid) te gemakkelijk is, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik iets wil van deze gemakkelijke persoonlijkheid wat niet gebeurt en dus moet ik het zelf doen.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te bewegen tot hetgeen ik graag zou zien dat de gemakkelijke persoonlijkheid zou doen.

Ik stel mezelf ten doel de gedachten en ervaringen die hierin opkomen hardop zelf te vergeven en zelf te corrigeren.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in de gedachte en/of ervaring om iets of iemand tot last te zijn in en als de gedachte dat ik ‘moeilijk doe’, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik me bezwaard voel als iemand moeite doet voor mij en mezelf neig weg te cijfer als ‘doe geen moeite’.

Ik realiseer me dat ik mezelf zo bescherm als dat ik zelf ook geen moeite hoef te doen als ik daar geen zin in heb.

Ik realiseer me dat ik mezelf bescherm in en als de geest om geen moeite te hoeven doen in en als de gedachte dat moeite doen ‘toch geen zin heeft’ welke ik vertaal als ‘geen zin hebben’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat moeite doen ‘geen zin heeft’ en zo een ervaring van zinloosheid fysiek te manifesteren als ‘geen zin hebben’.

Ik realiseer me dat ik geen verantwoordelijkheid neem/heb genomen voor en als mezelf in bepaalde punten en dus geen ‘moeite’ van een ander durf te accepteren aangezien dit de zelfonoprechtheid benadrukt en bloot legt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te beschermen in het niet nemen van verantwoordelijkheid voor en als mezelf door geen moeite van een ander te accepteren welke dit achterwege laten van het nemen van en staan in zelfverantwoordelijkheid aan de oppervlakte brengt als zelfonoprechtheid en zodra het aan de oppervlakte komt, is het tijd om er iets mee te doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te beschermen in en als het wegcijferen als ‘doe geen moeite’ waarin ik mezelf bescherm om ook eventueel geen moeite te hoeven doen als ik daar geen zin in heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat ik kan kiezen om wel of geen moeite te doen en wanneer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat iets ‘teveel moeite’ kan zijn en dat ik hiervan moe word.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een angst te hebben ontwikkeld moe te worden van moeite doen, zo moe dat ik me niet meer kan bewegen, in plaats van in te zien, realiseren en begrijpen dat ik moe word van de weerstand als gedachten als angsten waarin ik participeer in en als de geest in de tijd waarin ik eenvoudig de moeite kan nemen om fysiek uit te voeren wat gevraagd en/of gedaan dient te worden.

Ik realiseer me dat ik moe wordt van participatie in de weerstand in de vorm van gedachten en ervaringen in en als de geest die ik fysiek gemanifesteerd heb.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met participatie in de gedachte of ervaring van iemand tot last zijn.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken wat ik lastig vind aan mezelf in een specifiek moment en hiervoor verantwoordelijkheid te nemen voor en als mezelf door toepassing van zelfvergeving en zelfcorrectie en zo de zelfonoprechtheid te stoppen en moeite te doen voor en als mezelf.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in de gedachte dat iets teveel moeite is, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik angst ervaar moe te worden en/of dat ik gewoon geen zin heb en lui ben.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met participatie in de gedachte dat iets teveel moeite is.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met participatie in de gedachte als angst dat ik moe word en/of te moe ben.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met participatie in een gedachte en/of ervaring van zinloosheid en mezelf hier te brengen in en als de adem in de fysieke bezigheid.

Ik stel mezelf ten doel op te pakken wat gevraagd en/of gewenst is in overweging van mijn fysieke mogelijkheden.

Ik stel mezelf ten doel, als en wanneer ik zie dat dit oppakken niet haalbaar is,  hier verantwoordelijkheid voor te nemen in en als mezelf in en te kijken naar andere oplossingen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik een onderwerp die in me opkomt om over te bloggen, wel onthoud omdat het zo duidelijk is in het moment.

Ik stel mezelf ten doel een onderwerp om over te bloggen, op te schrijven op het moment dat deze helder opkomt en later te zien wat ik ermee wil en kan in het uitschrijven ervan.

PenDesteni I Process Lite is een gratis online cursus met buddy om de geestbewustzijnsstructuren in en als onszelf zichtbaar te maken en te leren hier zelf verantwoordelijkheid in te nemen door toepassing van schrijven, zelfvergeving en zelfcorrectie. Niet langer blanco! (Binnen de Engelstalige website is een Nederlandse vertaling aanwezig).

————————————————————————————————————————-

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
https://www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

Geef een reactie

