Dag 494 – Een kringetje van afscheiding in en als de geest

dansen-kringIk vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf af te scheiden in en als de geest en vervolgens mezelf te gaan beoordelen, veroordelen voor deze afscheiding in en als de geest, in plaats van in te zien, realiseren en begrijpen dat afscheiding is wie ik ben en hoe ik besta in en als de geest, het is hetgeen zoals ik in en als de geest ben opgebouwd, heb toegestaan mezelf op te bouwen, het is de natuur van de geest en dus de natuur van mezelf als hoe ik besta in en als de geest en het veroordelen/beoordelen van mezelf hierin creeërt niets anders dan opnieuw afscheiding aangezien het een oordeel is dus gelijk aan de natuur van en als de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deze afscheiding binnenin en als mezelf te manifesteren in en als mijn fysiek in afscheiding van (delen van) mijn fysiek en vervolgens deze delen van mijn fysiek af te wijzen dus me hier opnieuw van af te scheiden en hierin een constante kring van reactie in op te bouwen als deze beoordeling van en als mezelf in afscheiding, plaats vindt en vervolgens geen begrip te hebben, dus geen vergeving van en als mezelf, dus geen verantwoordelijkheid voor en als mezelf, van de fysieke manifestatie in en als mezelf welk onbegrip ik wederom beoordeel en afwijs en zogezegd ‘niet begrijp’ in en als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in onbegrip te bestaan voor mijn eigen onbegrip, dus te bestaan in een onmogelijkheid tot zelfvergeving voor mijn eigen onmogelijkheid tot zelfvergeving, dus te bestaan in onverantwoordelijkheid voor de onverantwoordelijkheid binnenin en als mezelf en zo deze onverantwoordelijkheid te verspreiden via mijn woorden, onbewust doch opzettelijk in en als hoe de geest is opgezet en welke ik heb toegestaan te bestaan binnenin en als mezelf.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in onbegrip naar mezelf toe als ik fysiek ongemak ervaar, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik reageer op het feit in en als mezelf dat ik een consequentie in en als onbegrip/onvergeven/oordeel, gemanifesteerd heb in en als mijn fysiek.

Ik realiseer me dat ik een onvermogen ervaar binnenin mezelf om mezelf hierin te vergeven en dus om deze creatie in en als afscheiding, te stoppen in en als mezelf, waarin ik me realiseer dat dit juist komt doordat ik mezelf niet begrijp/vergeef en dus geen verantwoordelijkheid neem voor en als mezelf en dus mezelf niet stop/kan stoppen.

Ik realiseer me dat ik niet exact zie wat ik mezelf dien te vergeven waar ik wederom een oordeel op heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te veroordelen dat ik niet exact zie wat ik mezelf dien te vergeven.

Ik realiseer me dat ik denk te moeten begrijpen wat en dat ik mezelf niet begrijp in plaats van mezelf ten eerste te stoppen in reactie op mezelf in en als onbegrip en zo verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf in en als reactie.

Ik realiseer me dat ik in en als de geest en begrip als oplossing aan het zoeken ben die ik niet zal vinden in en als de geest aangezien ik in en als de geest, mezelf in polariteit in stand zal en wil houden in plaats van deze op te lossen.

Ik realiseer me dat ik in en als de geest, alleen kan zien wat gunstig is voor mezelf in en als de geest en niet voor mezelf in en als het fysiek en hetgeen hierin ongelijk is, zal zich manifesteren in en als mijn fysiek en dus is mijn fysiek mijn punt van feedback op wie ik ben op het moment.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met mezelf te veroordelen voor een fysiek ongemak in en als mezelf.

Ik stel mezelf ten doel zien binnenin mezelf waar en wanneer dit ongemak geactiveerd is binnenin mezelf, wat het activatiepunt is geweest van een gedachte die polariteit creeërt in en als mezelf.

Ik stel mezelf ten doel te zien binnenin mezelf welke gedachte geactiveerd is die de polariteit manifesteert in en als mezelf ter controle van wat (ik denk dat) voor mij gunstig is in en als de geest.

Ik stel mezelf ten doel mezelf het punt te vergeven wat ik denk dat gunstig is voor mij in en als de geest, mezelf te corrigeren hierin en dit te veranderen tot wat het beste is voor mezelf in en als het fysiek in overweging van wat het beste is voor alle betrokkenen in en als het fysiek.

Ik stel mezelf ten doel dit punt voor punt te wandelen waarin ik me realiseer dat als ik een gehele fysieke manifestatie van ongemak in 1x probeer in te zien en verwijderen, ik de weerstand evenzo groot als het geheel maak waarin het onduidelijk en onmogelijk wordt voor mezelf om het te deconstrueren.

regenboog_smiley_

(klik op afbeeldingen voor producten ter zelfeducatie)

———————————————————————————————————-

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
https://www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

 

 

 

 

 

Geef een reactie

