Dag 509 – Alles loopt in de soep!

gotsoupbytheezakjeVoor context zie Dag 508 – De eerste stap tot samenwerken in eenheid en gelijkheid

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat en ervaren alsof alles in de soep loopt als ik niet direct richting geef aan wat ik zie gebeuren en ik nog zelf in reactie ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb direct te reageren op iets wat veranderd/verbeterd kan worden als ik nog in reactie ben in en als mezelf, in plaats van mezelf te dirigeren en eerst mezelf te veranderen en verbeteren alvorens met een ander te spreken over een eventuele aanpak en richting tot verbetering van een praktisch punt.

Als en wanneer ik mezelf zie/voel reageren binnen mij alsof alles in de soep loopt op een punt wat praktisch verbeterd kan worden, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat als ik nu direct spreek, ik consequenties creëer van energetische reacties in een ander als reactie/energie op mijn woorden die nog energetisch geladen zijn.

Ik realiseer me dat ik eerst mezelf dien te stoppen, zelfvergeven en zelfcorrigeren als een richting geven van en als mezelf, uit de energetische hoedanigheid als hoe ik besta in en als reactie, het fysiek in.

Ik realiseer me dat ik de controle van en als de geest zal moeten loslaten om in en als het fysiek aanwezig te zijn in eenheid en gelijkheid als mezelf.

Ik realiseer me dat de geest hierin gedachten ervaringen zal hebben en creëren alsof  ‘alles in de soep loopt’.

Ik realiseer me dat ik neig om op deze ervaring en/als gedachte binnenin mijzelf te reageren en zo energie te genereren binnenin mezelf waarin ik mezelf ineffectief maak waarop ik vervolgens geïrriteerd wordt naar en als mezelf en dat ik neig dit te projecteren naar de ander die de praktische zaken niet optimaal heeft opgepakt waarin ik die ander feitelijk ‘de schuld geef’ van mijn reactie aangezien ‘die ander toch iets niet oppakt’.

Ik realiseer me dat die ander inderdaad iets niet oppakt en dat dit mij geen enkel recht geeft om te reageren en/of dit te rechtvaardigen, aangezien ik en alleen ik verantwoordelijk ben voor mijn eigen energetische ervaringen binnenin mij, onafhankelijk van wat de ander doet of juist niet doet.

Ik realiseer me dat ik mezelf waarneem als incompetent om effectief de situatie richting te geven en te communiceren wat er verbeterd kan worden, wat komt door de ervaring van ergenis over het feit dat ik in eerste instantie mezelf niet effectief richting geef, wat feitelijk gewoon het genereren is van enERGie binnenin mij als versluiering van de geest om te voorkomen werkelijk effectief te zijn in en als het fysiek.

Ik realiseer me dat ik mezelf mijn hele leven als incompetent heb ervaren in ‘leiding geven‘ waarin dit niet binnen mijn  voorprogrammering zit en ik – zoals iedereen – geheel opnieuw moet leren wat werkelijke leiding is in en als mezelf.

Ik realiseer me dat de ervaring van ongemak hierin een ervaring is van en als de geest en zelfs van mezelf in wezen zodra ik in en als de geest verdwijn, aangezien ik in wezen voor een nieuwe uitdaging sta in en als zelfdirectie als wat het beste is voor mezelf in en als leven en zo voor een ieder in en als leven.

Ik realiseer me dat ik ervaar alsof alles in de soep loopt in en als een toekomstprojectie in en als een angst dat ik alles in de soep laat lopen door het missen van ervaring en voorprogrammering om ‘op terug te vallen’.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te stoppen in en als het reageren op een punt wat praktisch verbeterd kan worden door 1-2-3 in te ademen, de adem even vast te houden en weer uit te ademen en dit een paar keer te doen zodat en waarin ik mezelf in wezen aanwezig houd in en als het fysiek en niet voorover val en verdwijn in een energetische ervaring in en als de geest.

Ik stel mezelf ten doel in eerste instantie even stil te zijn en niet te spreken zolang ik in reactie ben.

Ik stel mezelf ten doel, als en wanneer ik mezelf gestabiliseerd heb van binnen in en als de adem, te zien hoe en wanneer ik het beste kan verwoorden wat er praktisch veranderd en/of opgepakt moet worden waarin ik me realiseer dat niet alles in 1x kan worden opgepakt en dat we dit doen dag voor dag.

Ik stel mezelf ten doel te zien of het noodzakelijk is om direct te spreken omdat het anders werkelijk in dit moment in de soep loopt praktisch gezien, of dat het een toekomstprojectie is van mijzelf, gebaseerd op een gedachte als herinnering als ervaring van mezelf in ongemak.

Ik stel mezelf ten doel te zien in realiteit of ik verander in en als mezelf in dit punt en als het blijft opkomen, te zien wat er aan ervaring als herinnering aan gekoppeld zit welke ik mezelf niet vergeven heb en dus keer op keer in realiteit breng om zichtbaar te maken voor mezelf en hetgeen zichtbaar wordt hierin, mezelf daadwerkelijk te vergeven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te voelen alsof ik mezelf niet kan vergeven wat ik verkeerd doe in fysieke realiteit.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te ondersteunen in het wandelen van de mislukkingen die dagelijks plaatsvinden, net zoals Leila ergens beschreef hoe baby Cesar iedere dag opnieuw doorzet totdat het lukt.

Ik stel mezelf ten doel verder te onderzoeken hoe de ervaring van mislukking gerelateerd is aan geld en/als energie.

Ik stel mezelf ten doel plezier te hebben en behouden in de werkzaamheden en me niet op te laten jagen in en als de geest in en als reactie op dingen die ‘verkeerd’ gaan.

Ik stel mezelf ten doel de focus te behouden op de zelfbeweging en het proces hierin als wat het beste is voor al het leven zonder de invloed van de geest en de rol van geld hierin uit het oog te verliezen en mezelf hierin iedere week te cross-referencen en vergeven, bij te sturen en stabiliseren.

Full divide and conquer the majority enslaved by the minority

(klik op afbeelding)

———————————————————————————————————————-

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
https://www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

 

Geef een reactie

