Dag 511 – Gentle en effectief of gehaast en automatisch?

Als ik veel te doen heb probeer ik een blog snel te schrijven en schrijf ik ook de zelfvergevingen snel uit. Dit is niet gentle en effectief en ook niet nodig.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb snel wat zelfvergevingen te schrijven om ‘toch een blog te hebben’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb hierin dan automatisch en in en als de geest, het schrijven van de zelfvergevingen toe te passen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb andere zaken steeds voor te laten gaan en zo weinig tijd over te houden voor het schrijven van een blog en hier ontevreden over te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ontevreden te zijn over mezelf als ik niet aan een blog schrijven toekom doordat ik andere zaken steeds voor laat gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geen onderwerp te zien in mezelf om over te schrijven als ik veel te doen heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het schrijven van een blog te missen als ik het te lang niet doe en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te missen zoals ik aanwezig ben in en als het schrijven van een blog als ik te lang niet schrijf en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb aanwezig te zijn zoals ik ben in het schrijven van een blog als ik langer niet schrijf.

Zelfcorrigerende uitspraken volgen.

Er is een cool interview in de serie Quantum Systemization over het effectief toepassen van zelfvergevingen op emotionele reacties.

Full quantum systemization preview

Leer om effectief en zachtaardig te zijn/worden naar jezelf toe:

Desteni-I-Process-Lite (ook in het Nederlands)

——————————————————————————————————————————-

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
https://www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

2 thoughts on “Dag 511 – Gentle en effectief of gehaast en automatisch?

Geef een reactie

