Dag 515 – Ik wil het liefst de hele dag in de zon zitten

10491814-fantasy-zon-over-witAls ik een punt heb doorgewandeld kom ik even in een ontspanning waar ik fysiek meer aanwezig ben en inzicht heb. In dit moment echter komt er een gedachte op over ‘een volgend punt wat dan vast snel voor de deur staat’. Zoals Sunette ergens benoemde in deze fase van de mind/geest die meer fysiek wordt; er zullen slechts momenten zijn waarop het even ‘in orde’ is en vervolgens dient het volgende punt zich aan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor het volgende punt dat zich aan zal dienen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geen punten meer te willen wandelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het liefst de hele dag in de zon te willen zitten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb liever in de zon te zitten dan een blog te schrijven of zelfs maar een documentaire te bekijken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een punt te maken van het punten doorwandelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de teugels te laten vieren en te reageren als blijkt dat dit helemaal niet kan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te reageren als een ander z’n punt niet oppakt wat aantoont dat ik mijn punt niet oppak door te reageren op een ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een ervaring te hebben van ‘niet meer te weten waar ik het vandaan moet halen’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb meer te ontspannen en ‘genieten’ in het in de zon zitten dan in het werk of schrijven of andere werkzaamheden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb opeens een ervaring te hebben van ‘niets meer op willen pakken’ van zaken die ik voorheen gewoon deed.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ‘gewoon niet meer te willen’.

Ik stel mezelf ten doel eenvoudig te beginnen met de ademhaling en mezelf hierin te bewegen.

Ik stel mezelf ten doel geen punt te maken van het geen punten op willen pakken.

diddl-kleurplaat-ligstoel-medium

“You will will yourself” (Bernard)

————————————————————————————————————————–

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
https://www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

Geef een reactie

