Dag 519 – De Bestemming van Leven – Het Zichtbaar maken van Liefde

Hartjes-achtergronden-hartjes-wallpapers-17The Desteni of Living – De Bestemming van Leven

10. Making Love Visible – through me not accepting/allowing anything less than my utmost potential, I support those in my life to reach their utmost potential, to love them as I have shown love to myself by gifting to me my utmost potential, the best life/living experience and show others as I have shown myself what is means to LIVE

10. Het Zichtbaar maken van Liefde – door zelf niets minder te accepteren / toe te staan dan mijn uiterste potentieel, om hen lief te hebben zoals ik mijzelf liefde heb laten zien door mijzelf mijn uiterste potentieeel te geven, het beste leven / de beste levende ervaring en om anderen te laten zien zoals ik mijzelf heb laten zien wat het betekent om te LEVEN.

*

Hier begin ik met het beschrijven van het woord Liefde en hoe ik dit geleefd heb op een manier die niet algeheel blijvend dus niet algeheel werkelijk is. Het woord liefde in partnerschap als gevoel voor een ander waarin het ‘natuurlijk en vanzelfsprekend’ voelt om met die ander te zijn en vooral om met die ander fysiek te zijn. Echter na dit fysiek samenzijn, worden vroeger of later de patronen in en als het geestbewustzijnssysteem zichtbaar. Dit is voor onszelf om in te zien en door te wandelen. Echter hier moeten beiden toe bereid zijn om werkelijk een agreement, een overeenkomst te wandelen welke gebaseerd is op de overeenkomst met en als onszelf, in overeenstemming met en als onszelf. Dat is niets minder accepteren en toestaan dan het realiseren en leven van mijn uiterste potentieel en dit tevens te delen en te laten zien aan in dit geval, de partner.

Dit kan worden uitgebreid naar alle zogenaamde ‘levenspartners’ als wezens waarmee we dit proces wandelen hier op aarde en in overeenstemming onszelf ondersteunen om ons uiterste potentieel te leven en hierin niets minder dan dit, toe te staan in onszelf en in de ander.

We kunnen niet voor een ander beslissen dat diegene blijft en de beslissing neemt om zijn/haar uiterste potentieel te realiseren en leven en hierin heb ik vaak angst ervaren, dat die ander weggaat en hier niet toe bereid of toe in staat is op dat moment. Hierin ben ik mijzelf gaan compromitteren door mezelf minder te maken dan mijn uiterste potentieel, in een poging om ‘met die ander samen’ te kunnen blijven. Dit gaat natuurlijk niet en ik weet ook dat ik dit uiteindelijk niet zal en kan accepteren van mezelf; en toch heb ik het zo vaak geprobeerd ‘tegen beter weten in’, bestaande in en als een ervaring van ‘hoop’ dat op de één of andere miraculeuze wijze de situatie zou veranderen, de ander zou veranderen. De situatie veranderde inderdaad, het zogenaamde partnerschap hield geen stand. En dus wandelde ik alleen verder.

In deze situatie is de overeenkomst met mezelf niet gemaakt, niet duidelijk geformuleerd en als we iets niet duidelijk formuleren en definiëren voor en als onszelf, gaan we sjoemelen. De geest gaat altijd sjoemelen om te krijgen wat die graag wil: energie op korte termijn. Dus, ik heb een heleboel gesjoemeld hierin in en als de geest. Met consequenties voor mezelf en een ander in en als het fysiek.

Hetgeen ik hier heel in het kort samenvat is wat ik uitgebreid en specifiek wandel in een mind construct in de lessen van DIP Pro in het vrijmaken van de structuren als systemen in en als de geest waardoor ik niet wandel en vooral gewandeld heb wat het beste is voor al het leven in en als het fysiek/in en als mijn fysiek, in dit geval ten aanzien van partnerschap en het woord Liefde.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te sjoemelen in en als de geest in een poging een partner bij me te houden en/of te krijgen en/of zelf te blijven zonder mezelf en/als de ander werkelijk in overweging te nemen in de mogelijkheden tot zelfinzicht en zelfrealisatie en dit fysiek en door de tijd heen, te onderzoeken.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met sjoemelen in en als de geest ten aanzien van een potentieel partnerschap en mijn uiterste potentieel te leven in overeenstemming met en als mezelf en hierin niets minder toe te staan, in mezelf en in de ander in overweging van waar ik en/of een ander wezen zich op dat moment bevindt in het proces.

Ik stel mezelf ten doel een potentieel partnerschap door de tijd heen, in en als het fysiek te onderzoeken op mogelijkheden tot een overeenkomst waarin beiden het uiterste potentieel leven/kunnen leven in samenwerking en communicatie met elkaar en eventuele onmogelijkheden hierin, in te zien en te accepteren in plaats van te negeren.

Ik stel mezelf ten doel de overeenkomst met en als mezelf in het leven van de Principes van de Bestemming van Leven als leidraad te gebruiken in een onderzoek naar de mogelijkheden van een eventueel partnerschap.

Ik stel mezelf ten doel de overeenkomst met en als mezelf in het leven van de Principes van de bestemming van Leven als leidraad te gebruiken in communicatie met alle ‘levenspartners’ als wezens waarmee ik het proces naar leven wandel hier op aarde, in overweging van waar ik en een ander wezen zich bevindt in het proces op dat moment.

Ik stel mezelf ten doel mezelf specifiek bij te stellen daar waar ik nalaat mijn uiterste potentieel te leven in communicatie met de ‘levenspartners’ door toepassing van schrijven, zelfvergeving, zelfcorrigerende uitspraken en zelfcorrigerende toepassingen.

de-mens-van-de-aarde-20035584Winged – Exploring Self  Intimicy

Winged – Zelfintimiteit Onderzoeken

—————————————————————————————————————-

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
https://www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

3 thoughts on “Dag 519 – De Bestemming van Leven – Het Zichtbaar maken van Liefde

  1. […] Dag 519 – De Bestemming van Leven – Het Zichtbaar maken van Liefde (deel 1) […]

  2. […] Dag 519 – De Bestemming van Leven – Het Zichtbaar maken van Liefde (deel 1) […]

Geef een reactie

