Dag 535 – Het uitgangspunt is bepalend

mindmachineEen tijdje geleden ben ik een serie blogs begonnen met het uitschrijven van een karakter. Een interessant zelfonderzoek en ondersteunend om in te zien hoe ik mezelf in en als de geest in elkaar gedraaid heb. Ik zie hier echter ook hoe het uitgangspunt van het ontmantelen van dit punt, bestond in en als een ‘moeten’. Ik ‘moest’ het punt van mezelf oppakken en onderzoeken en hierin ervaar ik een soort hardheid naar mezelf toe. Wat tegenstrijdig is met het uitgangspunt van en als zelfvergeving. Dit betekent niet dat het niet ondersteunend was in dat moment zoals ik al benoemde, maar wel dat het effectiever kan vanuit en als mezelf.  Het punt oppakken als ik er zelf aan toe ben om het in te zien en niet door een situatie van buitenaf waardoor ik ertoe gedwongen wordt. En die situatie was ik zelf ingestapt doordat ik dacht dat dit ‘moest’, dus door een moeten vanuit mijzelf in en als mijn eigen geest, ver weg op de achtergrond. En dit uitgangspunt van denken en moeten, dit heeft de situatie en de blogs bepaald.

De situatie van het moeten heb ik gestopt in mezelf en de zelfvergevingen worden zachter, het worden steeds meer zelfvergevingen, vanuit mezelf in plaats van in en als de geest.

20140908_074517The Consciousness of the Spider – Part 1

————————————————————————————————————–

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
https://www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

Geef een reactie

