Dag 549 – Ziek zijn – vasthouden aan een herinnering als gedachte en ervaring?

Disclaimer: deze informatie betreft mijn bevindingen in zelfonderzoek met mijn eigen fysiek ter cross-referentie, gecombineerd met onderzoek, bevindingen en mondelinge informatie van anderen en is in geen geval een medisch advies.

images

Ik ben al enkele dagen ziek of tegen ziek zijn aan. Het lijkt op een virus, wellicht een griep. Interessant hierin is hoe op twee momenten, ik zag hoe de pijn op een bepaald punt in mijn keel ‘vastzat’ aan een angstgedachte/-ervaring en binnenin mijn hoofd, gerelateerd was aan een emotionele aanhechting. Op het moment dat ik de angst/gedachte zag en het me realiseerde kon ik het loslaten en kon trok de pijn in mijn keel weg en op het moment dat ik de emotie los inzag en de hechting losliet, trok het pijnpunt in mijn hoofd weg. De gedachte zag ik net toen ik wakker was en de emotionele hechting toen ik een blog aan het lezen was.

Zo voelt het alsof het virus zich door mijn hoofd/keel/nek/schoudergebied beweegt. Doordat ik de gedachte en ervaring zie kan ik de ‘aanhechtingspunten’ loslaten waardoor het niet zo is indringend als dat ik helemaal ‘gevloerd’ ben. Ook heeft het heeft een ander  dan een aantal voorgaande keren waarin ik zie dat ik bepaalde punten gewandeld heb. Ik ben er wel knap moe van en ook zogenaamd ‘verkouden’. Ik heb er nog geen volledig zicht op.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me emotioneel te hechten aan een denkbeeld aan wat Bernard voor me betekend heeft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me in herinnering vast te houden aan een denkbeeld van wat Bernard voor me betekent als steun, in plaats van geheel alleen te staan in en als mezelf als Leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een gedachte in me op te slaan in en als de angst dat iemand in mijn omgeving zich niet aan zijn woord zou houden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf vast te zetten in en als een angstgedachte dat iemand in mijn omgeving zich niet aan zijn woord zou houden en hierin mijn lichaam te spannen en mezelf in te houden in het delen van mezelf.

*

Hierin heb ik twee herinneringen/gedachten gezien die bij vasthouden eraan, een pijnpunt creëerden, een soort van spanning in mijn lichaam op een bepaalde plek. Op het moment dat ik het werkelijk zie, laat ik het los (alsof het een moment is van zelfvergeving, het laatste stadium) en verdwijnt de pijn.

Er zijn nog een heleboel herinneringen/gedachten aanwezig waarin ik spanning ervaar en niet werkelijk en volledig aanwezig ben in en als mijn fysiek. Hier zitten dan constructen die uitgebreider onderzoek nodig hebben in schrijven en spreken van zelfvergevingen en zelfcorrecties, vaak door de tijd heen. Het ‘ziek-zijn’ wordt minder maar zet zich nog wel voort en de pijn blijft bewegen.

*

Als en wanneer ik mezelf zie zoeken naar ‘wat Bernard zou doen’ dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik alleen sta en dat ik in en als mezelf kan zien wat ik wil/kan doen in overweging van het geheel.

Ik stel mezelf ten doel in mezelf, in en als de adem, te zien wat het beste is om te doen of niet te doen en als ik er zelf niet uitkom, dit uit te breiden in schrijven en communicatie met anderen.

Ik stel mezelf ten doel zelf als Leven te staan.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in en als een angstgedachte dat iemand in mijn omgeving zich niet aan zijn woord houd, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me en begin te zien hoe ik aan elkaar hang van angstgedachten – gedachten geproduceerd in en als angst, in en als de geest.

Ik realiseer me dat ik mezelf gedefiniëerd heb als ‘dit is wie ik ben’ en hierin mezelf als ‘normaal’ ben gaan ervaren in en als een ervaring van angst, in en als angst(gedachten).

Ik realiseer me dat ik afspraken kan voorstellen als woorden om te leven, met/als mezelf en met een ander.

Ik stel mezelf ten doel door te gaan met het stoppen van deelnemen in angstgedachten en deze één voor één te deconstrueren en los te laten in en als mezelf met toepassing van zelfvergeving en zelfcorrectie in schrijven en/of spreken, totdat en zodat ik mezelf bevrijd van de beklemmende geestbewustzijnsstructuren die ik heb gemanifesteerd in mezelf in en als mijn fysiek.

Ik stel mezelf ten doel woorden om te leven te bespreken met en als mezelf en met een ander om aan te houden als richtlijn als wat het beste is voor zelf als de ander als al het leven.

light-virus-1Voor specifieke gerelateerde informatie:

Memories in Your Body – Quantum Systemization – Part 63

*

The Evolution of Viruses – Reptilians – Part 243

The Evolution of Viruses (Part 2) – Reptilians – Part 244

Fighting off Viruses – Reptilians – Part 245

The Virus and the Body – Reptilians – Part 246

Mind + Virus Versus Body – Reptilians – Part 247

————————————————————————————————————————

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
https://www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

 

 

 

 

 

Geef een reactie

