Dag 572 – ‘Wat als…….?’

ja-maar campagne

Ik zie mezelf dagelijks deelnemen in een scenario van ‘wat als…’ bijna zonder dat ik het door heb. Ik kijk ruim vooruit en neem hierin zoveel als mogelijk eventuele consequenties van mijn handelingen en beslissingen in overweging. Dit op zichzelf is een ondersteunende eigenschap. Echter niet als ik het ‘automatisch toepas’ en hierdoor verdwijn in gekoppelde angstervaringen aan deze eventuele consequenties. Het vooruit kijken is bedoeld om te voorkomen om in ‘zeven sloten tegelijk te lopen’ zogezegd, of liefst ter voorkoming om in één sloot te lopen en als ik toch in een sloot loop als mogelijk gevolg, dan ben ik voorbereid en in staat om mezelf hierin richting te geven. Het is tijd om de gekoppelde angstervaringen te stoppen, het is namelijk niet de bedoeling dat ik deze angst aan het leven ben en hierin en hierdoor woorden te spreken in en als deze angstervaring en zo, de angstervaring, en dus een consequentie als/van mijn energetische reacties als scenario, te creëren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in angstervaringen die meekomen bij scenario’s als eventuele consequenties in de toekomst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ‘een hekel te hebben’ aan consequenties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb door een hekel te hebben aan consequenties, de consequenties te hekelen oftewel, de consequenties te berispen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb consequenties te hekelen, te berispen door deelname in een ervaring van tegenzin of afkeer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me af te keren van consequenties en geen zin te hebben in consequenties/tegenzin te ervaren ten aanzien van consequenties en aangezien het hele leven op dit moment uit consequenties bestaat, tegenzin te ervaren en me af te keren van het/mijn hele leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me af te keren van het leven en tegenzin te ervaren ten aanzien van het leven/geen zin te hebben in het leven door ‘een hekel te hebben’ aan consequenties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn hele leven dus te berispen, te hekelen in alles wat er als consequentie bestaat en zo, de consequentie elke dag voort te zetten in en als een angstervaring voor het voortzetten van de consequentie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb diep te zuchten in en als de ervaring van zwaarte van de ervaring van de consequenties in mij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb consequenties als zwaar te ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ‘niet meer te willen’ want ik ben moe van de consequenties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken ‘dit gaat me nooit lukken’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik niet in staat ben om consequenties te stoppen in en als mezelf en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik niet in staat ben om alle reacties te stoppen in en als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken ‘ik kan het niet’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me minderwaardig te voelen door de gedachte dat ik niet in staat ben reacties en hiervandaan, consequenties te stoppen in en als mezelf zonder in te zien, realiseren en begrijpen dat ik me zo juist minderwaardig maak aan mezelf in en als reactie, in en als de geest en mijn eigen ervaring van minderwaardigheid creëer en in stand houd.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in een gedachte als ‘wat als…..’ dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik reëel naar de situatie en mogelijke gevolgen als consequenties kan kijken om van hieruit een beslissing te nemen die het beste is voor alle betrokkenen.

Ik realiseer me dat een angstervaring geen zin heeft en dat dit hetgeen is wat zinloos is en niet ‘mijn leven’ oftewel, de staat van zijn in en als de geest is zinloos als hetgeen waarin ik me het grootste deel van mijn leven heb bevonden, wat niet betekent dat ‘mijn leven’ oftewel, leven als zichzelf zinloos is, het is een projectie van mijn gemoedstoestand op het fysieke leven dat zinloos is en dat het leven zinloos maakt als ik het voortzet in en als deze gemoedstoestand, aangezien ik deze energetisch gekoppelde/geprojecteerde lading op deze manier voortzet en zo een ervaring van zinloosheid en geen zin hebben, creëer en in stand houd.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met deelname in de gedachte ‘wat als….’.

Ik stel mezelf ten doel mogelijke risico’s als consequenties op papier te zetten en te zien hoe ik mezelf hierin richting kan geven in overweging van wat het beste is voor alle betrokkenen.

Ik stel mezelf ten doel eventuele gekoppelde angstervaringen direct te vergeven, hardop in klank en mezelf zo te ontdoen van de energetische lading.

Ik stel mezelf ten doel een beslissing te nemen en te handelen als ik vrij ben van de angstervaringen/energetisch gekoppelde ervaringen en mezelf bij te stellen als ik achteraf alsnog in een gedachte van ‘wat als….’ deelneem waarin ik me realiseer dat dit een automatisch patroon is waarin ik mezelf actief dien te stoppen, elke keer opnieuw totdat het een nieuwe, ‘natuurlijke’ manier wordt om aanwezig te zijn in gewaarzijn in en als het fysiek zonder deelname in angstervaringen in en als de geest.

Als en wanneer ik mezelf zie participeren in en als een gedachte als ‘dit gaat me nooit lukken’, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik me onvoldoende geoefend en getraind heb in het stoppen van mijn reacties en dat dit nu een punt van aandacht is, waarin ik begrijp dat de punten die ik minder actief heb aangepakt in het wandelen van met name het bewuste, onderbewuste en deels onbewuste proces, nu naar voren komen in het wandelen van het onbewuste, de quentumgeest en het quantumfysieke proces.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te trainen in het stoppen van reacties in en als de geest, iedere dag opnieuw en in plaats van door te gaan in en als de reactie in en als een ervaring van onbegrip in focus op iets of iemand buiten mij, te zien wat het punt is waarop ik reageer zodat en totdat ik begrijp wat er gebeurt binnenin mezelf.

Ik stel mezelf ten doel een ervaring van onbegrip van iets of iemand buiten mij direct te stoppen waarin ik me realiseer dat deze ervaring niet werkelijk is maar een afleiding van het zien van wat er werkelijk speelt binnenin mij in afscheiding van mezelf, ter entertainment van mezelf in en als de geest.

Ik stel mezelf ten doel de afscheiding die ik waarneem in mezelf te stoppen en de gekoppelde energetische ervaringen zelf te vergeven, hardop in klank en/of in schrift.

Ik stel mezelf ten doel mezelf in te zetten in en als een uitgangspunt van zelfvertrouwen in dat ik in staat ben tot het stoppen van reacties in mezelf en als iets niet direct lukt, te onderzoeken wat er gaande is, wat het activatiepunt is en wat de definitie is van de energetische ervaringen en vervolgens mezelf te vergeven en door te zetten in en als de realisatie en het gewaarzijn dat ik mezelf zeer doe door deelname in mijn eigen reacties binnenin mezelf en dat ik van hieruit anderen zeer doe.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met het reageren op consequenties en in plaats hiervan, de consequentie te stoppen en mezelf richting te geven als er reacties opkomen in het toepassen van zelfvergevingen en indien nodig, het uitschrijven van gerelateerde punten als opgeslagen herinneringen.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met het berispen (als oordelen) van consequenties en verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf in reactie door mezelf te vergeven en van hieruit te veranderen totdat ik de consequenties binnenin mij één voor één gestopt heb.

Preparing Yourself For the Quantum Physical – The Future of Consciousness – Part 49

Full 2013 the future of consciousness introduction

————————————————————————————————-

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
https://www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

Geef een reactie

