Dag 574 – Geld uit de vergelijking halen en vervolgens terug plaatsen om tot een oplossing te komen

geld maakt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te weten waar ik op reageer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik niet weet waar ik op reageer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te vermoeden dat het in de basis met geld te maken heeft en hier vandaan met reacties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me neergedrukt te ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te ervaren terug bij af te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te ervaren volledig vast te zitten zonder een uitweg te zien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te schrikken en mezelf hierin geen richting te kunnen geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik mezelf direct richting moet kunnen geven in plaats van in te zien, realiseren en begrijpen dat het richting geven begint met het vergeven en/als begrijpen van de reacties binnenin mij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf volledig reactief te maken op gedachten over het wel of niet hebben van geld en dit vervolgens te onderdrukken en om te vormen in allerlei reactief gedrag binnenin mezelf in en als een ervaring van onmacht en niet weten hoe iets aan te pakken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een dikke wollen muur te ervaren zonder enige duidelijke aanwijzing wat hiermee te doen, hoe dit aan te pakken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me onzeker te ervaren als ik niet weet waar ik op reageer en/of eigenlijk als ik uberhaupt reageer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik niet verder kom als ik niet direct een oplossing zie en in plaats hiervan alleen wat onduidelijke, neerdrukkende ervaringen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dus door gedachten over geld, niet te weten hoe iets aan te pakken aangezien geld altijd in de vergelijking aanwezig is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me dus te laten leiden/lijden door geld, door gedachten en ervaringen over geld en van hieruit, geld dus de bepalende factor te laten zijn in plaats van ikzelf als leven.

Als en wanneer ik me zie reageren en/of zie schrikken op een situatie met onzekerheid en onverwachte wendingen zonder exact te weten waar ik op reageer, dan stop ik, ik adem.

Ik realiseer me dat ik in onderdrukte en vervormde patronen reageer die indirect of direct, met geld te maken hebben waarin ik onzekerheid en onmacht ervaar.

Ik stel mezelf ten doel het schrikken nader te onderzoeken en een onderscheid te maken tussen werkelijk fysiek ‘opschrikken’ en schrikken van iets in mezelf dat ik heb weggedrukt wat door de onverwachte situatie omhoog komt.

Ik stel mezelf ten doel te zien waar geld een rol speelt in de situatie.

Ik stel mezelf ten doel geld uit de vergelijking te halen, te zien wat ik als oplossing zou doen als geld geen rol zou spelen en vervolgens te onderzoeken of dit financieel mogelijk is.

Ik stel mezelf ten doel eventuele gehechtheden door verwachtingen en/of gewenningen ten aanzien van financiën los te laten door de toepassing van zelfvergeving op de energetische ervaringen als aanhechtingen, zodat ik puur praktisch de mogelijkheden kan onderzoeken in en als overweging van de financiën en vervolgens leven in en als zelfcorrectie.

Ik stel mezelf ten doel de praktische mogelijkheden die ik zie, in overweging van de financiën en vrij van energetische aanhechtingen, te leven in en als zelfcorrectie en hier vandaan te zien waar het nodig is om mezelf en/of de situatie verder te vergeven en corrigeren en zo dag voor dag, adem voor adem, zelfvergeving voor zelfvergeving voorbij de vergelijking met geld te bewegen.

bloemenveld2(afbeelding: karingroeneweg.nl)

How did this World-System manage to Preoccupy Billions of human beings to be enslaved and not consider standing together within equality and oneness for the betterment of humanity as a whole?

What is the relationship between Conscious-Mind Thoughts of the Mind and the Chakras of the Soul Construct within the context of Preoccupation?

How did the Elite of Heaven and the Elite of this World manage to preoccupy the masses with Energy and Money?

What within the Mind and Material Possessions of this world was used to individualize and separate beings from themselves, each other, the physical and existence as a whole?

How is it that we’re in fact individually responsible for this entire physical existence as it exist today?

All these questions and more are answered within this interview.

The Soul of Money – Part 4

—————————————————————————————————-

Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
Leefbaar Inkomen Gegarandeerd:
https://www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation
Equal Life Foundation:
https://www.facebook.com/EqualLifeFoundation
Proces van zelfverandering:

www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
www.desteni.org
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/
Zelfvergeving als Toegift aan jeZelf:
https://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/05/20/dag-299-zelfvergeving-als-toegift-aan-jezelf/

Geef een reactie

