Dag 657 – Wat trek ik aan vandaag? Zelfvergevingen

kleur3

Voor context zie Dag 656 – Wat trek ik aan vandaag?

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb het vest te kopen dat qua pasvorm perfect zat met de kleur die ik mooi vind maar die iets minder praktisch is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat de minder praktische kleur niet mooi bij mijn gezicht staat wat een ‘tweede reden’ is om niet voor dit vest te kiezen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het liefst allebei of zelfs alle drie de vesten te willen kopen maar dit veel geld te vinden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb graag een beetje ruimte over te houden in mijn budget en dat gaat niet als ik twee of drie vesten zou kopen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren om twee of drie vesten in één keer te kopen en geen ruimte over te houden in mijn budget en van hieruit te verwachten dat er opeens meer en meer uitgaven komen die ik niet voorzien had.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb op een gegeven moment (na een aantal jaar) de modellen in mijn kledingkast ‘verouderd’ te vinden worden en het dan tijd te vinden voor een paar nieuwe kledingstukken met een iets ander model en iets andere stijl.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me een hele dag niet lekker in mijn vel te ervaren als ik kleding aanheb die ik mezelf niet echt vind staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn gemoed te laten bepalen door kleding die me (in mijn ogen) niet staat, wat ik probeer te voorkomen door iets aan te trekken naar werk wat ik mezelf goed vind staan, wat lekker zit en waarin ik me praktisch kan bewegen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb op de vroege ochtend iets nieuws te proberen wat betreft kleding en hier vervolgens niet uit te komen in de korte tijd voor werk en toch in mijn hoofd vast te houden aan ‘dit nieuwe’ wat ik wil uitproberen, in plaats van de hele outfit te verwisselen voor een oud en vertrouwd setje waarvan ik zeker weet dat ik vind dat het me staat, dat het goed zit en waarin ik me lekker voel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te kunnen kiezen tussen twee of drie vesten en ze dan het liefst allemaal te willen kopen, vervolgens te vinden dat dit niet mag van mezelf terwijl het eventueel wel had gekund, dan een praktische keuze te maken en vervolgens spijt te krijgen dat ik de minder praktische kleur niet gekozen heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geen tijd te nemen om de keuzes te overwegen en het geheel zo snel mogelijk te willen afhandelen om maar klaar te zijn met de aankoop van een paar nieuwe kledingstukken en/of uit angst dat een artikel niet meer voorradig is als ik langer de tijd neem.

In de zelfvergevingen zie ik waar ik voornamelijk de zelfvergevingen nodig heb om mezelf van de energetische lading als zelfoordeel te ontdoen en gelijk te (gaan) staan aan/als mezelf hierin en tevens zie ik punten naar voren komen die ik praktisch kan veranderen – deze geef ik cursief aan en hier schrijf ik in een volgend blog corrigerende uitspraken bij ik kan gaan leven/toepassen.

Ook zie ik mezelf als klein meisje terug bij het vest met de meer opvallende/minder praktische kleur waarin ik vreugde ervaar over het vest en hierin tevens de teleurstelling als ik mezelf niet toesta de minder praktische kleur te kopen maar te kiezen voor een kleur die met meer andere kledingstukken te combineren is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb teleurstelling te ervaren als ik het vest uiteindelijk niet kies wat ik als klein meisje wel mooi vind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn innerlijke vreugde te koppelen aan een kleur en/van een kledingstuk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb verdriet te ervaren door het mezelf niet toestaan van iets kopen waarbij ik vreugde ervaar maar wat misschien iets minder praktisch is en ‘mooi‘ staat en zo voor het veilige en het ogenschijnlijke uiterlijk te kiezen, gerelateerd aan een beperkt budget.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb alles in één keer te willen en hier in een ervaring van hebzucht te stappen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat ik niet meer iets leuks kan kopen door onverwachte uitgaven die misschien zomaar zouden kunnen komen en hierin het liefst alles direct en van tevoren vast aan te schaffen zodat ik dat tenminste binnen heb en hier tevreden mee ben waarin ik neig tot onvoldoende overwogen keuzes.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb keuzes/aankopen te maken/doen vanuit een ervaring van haast in en als angst.

Zelfcorrigerende uitspraken volgen.

kleur9Zelfvergeving (teksten, lijsten, video’s)

—————————————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
http://desteniiprocess.com/courses
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY (Ook in het Nederlands!)

Zelfeducatie free:
https://eqafe.com/free
www.desteni.org
De Kronieken van Jezus

Journey to Life – Reis naar Leven:
https://nl.gravatar.com/ingridschaefer1
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
Ingrid’s Desteni Witness Blog
Facebook:
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
https://www.facebook.com/groups/326696524041028/

The Secret to Self-Realisation:

http://creationsjourneytolife.blogspot.com/2013/02/day-311-secret-to-self-realisation.html

Proces van wereldverandering:
http://bigpolitiek.blogspot.nl/
http://livingincome.me/wiki/The_Living_Income_Guaranteed_Proposal
Facebook:
https://www.facebook.com/BasisinkomenGegarandeerdDoorEqualLifeFoundation

Uil forgive

 

One thought on “Dag 657 – Wat trek ik aan vandaag? Zelfvergevingen

Geef een reactie

